سوره ای برای افزایش رزق و روزی,سوره رزق و روزی و گشایش کار

تلاوت و خواندن سوره های قرآنی برای افزایش رزق و روزی و گشایش روزی در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com سوره ای برای افزایش رزق و روزی,سوره رزق و روزی و گشایش کار را قرار دادیم . خواندن و تلاوت مداوم سوره های قرآنی برای افزایش و گشایش رزق و روزی بسیار موثر هستند . از جمله سوره های قرآنی برای گشایش رزق و روزی سوره های ذاریات و طلاق و انشراح و مزمل می باشد . سایت دعا 786 ..

,سوره رزق روزی,سوره رزق روزی صوتی,سوره رزق روزی واقعه,سوره رزق و روزی,سوره رزق و روزی زیاد,سوره رزق و روزی در قران,سوره رزق و روزی مغازه,سوره برای رزق روزی فراوان,سوره برای رزق روزی,سوره رزق و روزی فراوان,سوره رزق و روزی صوتی عبدالباسط,دانلود سوره رزق و روزی صوتی,سوره واقعه برای رزق روزی,سوره واقعه برای رزق روزی نی نی سایت,سوره واقعه رزق و روزی,سوره رزق و روزی صوتی,سوره رزق و روزی نی نی سایت,سوره رزق و روزي,سوره برای رزق و روزی,سوره قران برای رزق و روزی زیاد,سوره برای رزق و روزی فراوان,کدام سوره برای رزق و روزی زیاد است,بهترین سوره برای رزق و روزی زیاد,کدام سوره رزق و روزی را زیاد می کند,سوره ای که رزق و روزی را زیاد میکند,سوره زیاد شدن رزق و روزی,خواندن کدام سوره رزق و روزی را زیاد میکند,سوره قران در مورد رزق و روزی,سوره ای در قران برای رزق و روزی,سوره رزق و روزی قران,سوره رزق و روزی مغازه صوتی,سوره برای رزق و روزی مغازه,سوره رزق روزی مغازه,سوره ای برای رزق روزی زیاد,سوره ای برای رزق و روزی فراوان,سوره رزق روزی زیاد,سوره های مجرب برای رزق و روزی فراوان,سوره قران برای رزق روزی,کدام سوره برای رزق روزی است,سوره برای رزق و روزی نی نی سایت,سوره برای افزایش رزق روزی,سوره قران برای رزق و روزی فراوان

سوره ای برای افزایش رزق و روزی,سوره رزق و روزی و گشایش کار

سوره افزایش روزی,سوره برای رزق و روزی,سوره زیاد شدن روزی,سوره مخصوص گشایش روزی,سوره برای وسعت رزق و روزی,سوره جلب و جذب رزق و روزی,خواندن سوره قرآن برای رزق و روزی,سوره تضمینی برای آمدن روزی از غیب

سوره ای برای افزایش رزق و روزی,سوره رزق و روزی و گشایش کار

4 سوره قرآنی برای افزایش رزق و روزی :

برای خرجی زندگی و وسعت مال ازجائی که گمان برده نشود و عقل متحیر شود مداومت کند به قرائت این چهار سوره.

1️) ذاریات

2️) طلاق

3️) مزمل

4️) انشراح

منبع : مکارم طبرسی ۲۱۵

گشایش روزی و ادای قرض و طلب :

از حضرت امام صادق(علیه السلام) منقول است:

هرکس سوره کهف را بنویسد و در شیشه سر تنگ نهد و آنرا در منزل خود نگه دارد از درویشی و وام خلاص شود و او و اهل و عیالش محتاج نشوند و هیچ کس نتواند به او بدی برساند.

((ابوبصیر)) نقل مى کند:

به حضرت صادق (علیه السلام) از حاجت خودم شکایت کردم و از آن حضرت خواستم که به من دعایى جهت رزق بیآموزد.

((حضرت صادق (علیه السلام) فرمود:

در نماز شب ، وقت سجده (در روایت دیگر: در سجده آخرِ رکعت هشتم نافله شب ) این دعا را بخوان :

یا خَیْرَ مَدْعُوٍّ وَ یا خَیْرَ مَسْئُولٍ وَ یا اَوْسَعَ مَنْ اَعْطى وَ یا خَیْرَ مُرْتَجىً اُرْزُقْنى وَ اَوْسِعْ عَلَىَّ مِنْ رِزْقِکَ وَ سَبِّبْ لى رِزْقاً مِنْ قَبْلِکَ اِنَّکَ عَلى کُلِّ شَىْءٍ قَدیرٌ.

حضرت این دعا را به من تعلیم فرمود، از وقتى که من آن را خواندم ، دیگر محتاج نشدم .

سوره‌هایی برای زیاد شدن رزق و روزی:

سوره واقعه.: امام صادق‌(علیه السلام) می‌فرماید: “كسی كه هر شب سوره واقعه را بخواند… در دنیا سختی‌، فقر، نیازمندی و آفتی از آفت دنیا را نمی‌بیند و از دوستان حضرت علی‌(علیه السلام) می‌شود…”

سوره همزه: امام صادق‌(علیه السلام) می‌فرماید: “هر كس سوره همزه را در نمازی واجب بخواند فقر از او دور می‌شود و روزی بر او روی می‌آورد…”

سوره لیل: پیامبر اكرم‌(صلی الله علیه و آله) می‌فرماید: هر كس سوره لیل را بخواند خداوند آن قدر به او عطا می‌كند تا راضی شود و او را به سختی نیندازد و برایش آسان می‌گیرد.”

سوره مزمل: رسول اكرم‌(صلی الله علیه و آله) می‌فرماید: “هر كس سوره مزمل را بخواند در دنیا و آخرت سختی از او برداشته می شود”.

سوره ذاریات‌: امام صادق‌(علیه السلام) می‌فرماید: “هر كس سوره ذاریات را روز یا شب بخواند، خداوند وضع زندگی او را اصلاح می‌كند و روزی فراوانی برایش می‌دهد…”

سوره ممتحنه‌: امام سجاد(علیه السلام) می‌فرماید: “هر كس سوره ممتحنه را در نمازهای واجب و مستحبی بخواند خداوند….فقر و دیوانگی را بر او و فرزندانش دور می‌كند”. و همچنین سوره‌های نجم‌، ابراهیم و… برای توسعه در رزق توصیه شده است‌.

البته باید توجه داشت كه برای به دست آوردن روزی و مال و ثروت مشروع انسان نباید از تلاش و كوشش غافل شود و عوامل مختلف دیگر مانند علم و آگاهی نسبت به تجارت و امور مربوط به آن‌، مشورت و تدبیر و… در امر به دست آوردن روزی و بهبود وضع معیشتی و مادی بسیار مؤثر است‌.

دعاهای فراوانی در مورد وسعت رزق و روزی وارد شده

از جملة آن ها دعایی در تعقیبات نماز صبح است:

اللّهم انی اسئلك بحق محمّد و ال محمّدٍ علیك، صلّ علی محمّد و آل محمّد واجعل النور فی بصری و البصیرهْْ فی دینی …

همچنین دعای حضرت مهدی(علیه السلام):

اللّهم ارزقنا توفیق الطاعهْْ و بعد المعصیه ….

كه قبل از مناجات خمسهْْ عشر در مفاتیح آمده است.

پیامبر(صلی الله علیه و آله) فرمود:

الصلاه… بركه فی الرزق

نماز باعث بركت در رزق و روزی می ‏شود و نیز در روایتی آمده است: ان صلاه اللیل تدرالرزق؛ نماز شب روزی را جلب كرده و زیاد می‏ كند.

حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله نقل فرمودند :

قسم به آن خدایی را که من را مبعوث فرموده هرکسی این دعا را همراه خود داشته باشد یا در دکان و یا در منزل خود گذارد فقر او به ثروت و وسعتِ رزق و روزی مبدل شود ( ان شاء الله )

یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رَزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه « یا اَرحَمَ الرّاحِمِین »

ای خدا ای پروردگار ای زنده ای پاینده ای دارای شکوه و بزرگواری از تو میخواهم به نام تو که بسیار بزرگ و بزرگترین است اینکه روزی کنی مرا ، رزقی حلال و پاک ، برحمت گسترده ات ای مهربان ترین مهربانان.

درمان فقر:

هر کس سوره قارعه را بنویسد وبا خود همراه داشته باشد اگر معیشت وزندگی بر او تنگ وسخت باشد زندگی بر او اسان خواهد شد

دعای رزق و روزی:

هر کس سوره ی صافات را در هر روز جمعه بخواند خداوند در دنیا به او رزق وروزی زیاد ومخصوصی خواهد رسانید که نه شیطان ونه هیچ ظالمی در او تصرف نتوانند کرد.

خواص دنیوی سوره ذاریات

1- هر کس این سوره را تلاوت كند لااقل یكبار درهر روز بخواند، ثروت حلال برای او به هم رسد بطوری كه متحیر گردد.

2- از امام صادق (ع): هر كس این سوره را روز یا شبش بخواند خدا معیشت او را اصلاح فرماید واورا رزق وسیعی عنایت نماید.

3- مرحوم سید محمد خامنه ای تبریزی: كه قرائت سوره ذاریات در هر روز موجب ثروت فراوان می گردد همینطور كه قرائت این سوره بهمراه سوره های طلاق مزمل والم نشرح در هر روز برای توسعه امر معاش مجرب است بطوری كه من حیث لا یحتسب میرسد و موجب حیرت عقول می گردد.ودر اهمیت این ختم فرموده كه اگر در روز این ختم از شما فوت شد آنرا در شب بجای آرید.

اثر خواندن مخصوص سوره مباركه ذاریات

شیخ صدوق از حضرت امام صادق (ع) نقل كرده است كه فرموده : هر كس سوره مباركه ذاریات را روز یا شبش بخئاند خدا معیشت اورا اصلاح فرمایدواورا رزق وسیعی عنایت نماید

مرحوم سید محمد خامنه ای تبریزی فرموده است كه قرائت سوره مباركه ذاریات در هر روز موجب ثروت فراوان می گردد همین طور كهكه قرائت این سوره همراه طلاق ،مزمل ،والم نشرح در هر روز برای توسعه امر معاش مجرب است بطوری كه من حیث لا یحتسب می رسد وموجب حیرت عقول می گردد . ودر اهمیت این ختم فرموده كه اگر در روز این ختم از شما فوت شد آن را در شب بجای آرید .

ادا قرض و دین

دستوری از پیامبر بزرگوار اسلام صل الله علیه و اله و سلم اگر قرضی دارید و از پرداخت آن عاجز شدید این دعا را ورد خود قرار دهید بویژه بعد از هر نماز صد مرتبه بگوئید انشا الله موفق به ادای قرض خواهید شد

اَللّـهـُـمَّ اَغـنِـنـی بـِـحـَلا لـِکَ عَنْ حـَرامـِکْ وَ بـِـفـَضـْـلـِکَ عَــمـَّـنْ سـِـواکْ

علاوه بر اینکه بعد از هر نماز میخوانید همواره بخوانید.

گشایش روزی و ادا قرض

از حضرت امام صادق(علیه السلام) منقولست:

هرکس سوره کهف را بنویسد و در شیشه سر تنگ نهد و آنرا در منزل خود نگه دارد از درویشی و وام خلاص شود و او و اهل و عیالش محتاج نشوند و هیچ کس نتواند به او بدی برساند.

((ابوبصیر)) نقل مى كند: به حضرت صادق (علیه السلام) از حاجت خودم شكایت كردم و از آن حضرت خواستم كه به من دعایى جهت رزق بیآموزد.

((حضرت صادق (علیه السلام) فرمود: در نماز شب ، وقت سجده (در روایت دیگر: در سجدهآخرِ ركعت هشتم نافله شب ) این دعا را بخوان :

یا خَیْرَ مَدْعُوٍّ وَ یا خَیْرَ مَسْئُولٍ وَ یا اَوْسَعَ مَنْ اَعْطى وَ یا خَیْرَ مُرْتَجىً اُرْزُقْنى وَ اَوْسِعْ عَلَىَّ مِنْ رِزْقِكَ وَ سَبِّبْ لى رِزْقاً مِنْ قَبْلِكَ اِنَّكَ عَلى كُلِّ شَىْءٍ قَدیرٌ.

حضرت این دعا را به من تعلیم فرمود، از وقتى كه من آن را خواندم ، دیگر محتاج نشدم .

گشایش روزی و ادا قرض

((حسین بن خالد)) مى گوید:

در بغداد هفصد هزار در هم مقروض شدم ، طلب كارها مرا امان نمى دادند و هر دفعه دنبالم مى فرستادند.

خلاصه از دست آنها پنهان شدم كه مرا نبینند و به همین خاطرهم نمى توانستم خدمت ((حضرت امیرعلیه السلام برسم ، در عین حال نامه اى براى حضرت نوشتم و در آن نامه ، احوالاتم را بیان كردم .

حضرت در جواب نوشته بودند كه :

بعد از هر نماز سه مرتبه این دعا را بخوان :

اَللّهُمَّ اِنّى اَسْئَلُكَ یا لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ بَحَقِّ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ اَنْ تَرْحَمَنى بِلا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ اَللّهُمَّ اِنّى اَسْئَلُكَ یا لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ بِحَقِّ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ اَنْ تَرضِىَ عَنّى بِلا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ اَللّهُمَّ اِنّى اسْئَلُكَ یا لا اِلهَ اِلاّاَنْتَ بِحَقِّ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ اَنْ تَغْفِرَلى بِلا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ.

از وقتى كه آن را خواندم و بر آن دعا مداومت نمودم ، واللّه به چهار ماه نكشید كه تمام قرضهایم ادا شد و صد هزار در هم ، هم اضافه آمد.

ادا قرض و رفع ستم

مردى خدمت به خدمت حضرت صادق آل محمد (صلی الله علیه و آله ) شرفیاب شد و از قرض و ستم سلطان به آن حضرت شكایت كرد و گفت :

اِى آقاى من ، اطرافم را قرض احاطه كرده و سلطانى هم هست كه به من ظلم مى كند، اگر دعایى دارید به من بیآموزید تا به وسیله آن دعا، غنیمتى ، گنجى ، زیرخاكى ، چیزى پیدا كنم و قرضهایم را اداء كنم و ستم سلطان را هم با آن باز دارم ؟!

حضرت فرمود:

وقتى كه شب شد، دو ركعت نماز بخوان ، كه در ركعت اول آن :

بعد از حمد ((آیة الكرسى )) باشد.

و در ركعت دوم : بعد از حمد، آخر سوره حشر را بخوان لَوْ اَنْزَلْنا هذَا الْقُرآنَ عَلى جَبَلٍ…)را تا آخر سوره بجا آور.

چند ختم از کتاب آیت الکرسی طلسم عظیم القدر حاج نصر بروجردی

از برای توسعه رزق در امر معاش و غنی و توانگری در سحرگاه یعنی در نزدیکی صبح دو رکعت نماز بجای آورد.

در رکعت اول بعد از حمد 17 مرتبه سوره کافرون

و در رکعت دوم بعد از حمد 17 مرتبه سوره توحید

و در رکوع هر یک از این دو رکعت 17 مرتبه ذکر سبحان ربی العظیم و بحمده

و در هر یک از سجدتین دو رکعت 17 مرتبه سبحان ربی الاعلی و بحمده بگوید

و بعد از فراغ از نماز 17 مرتبه آیت الکرسی بخواند که مجرب است

و گفته اند این عمل از گنج های مخفی پروردگار است که بدست نااهل نباید داد

و خواندن سوره طه نزد طلوع فجر کمترین اثر او این است که روزی تازه به خواننده میرسد و نرمی دلها برای او حاصل می شود

از امام صادق (ع) در روایتی فرمود:

برای رفع غم و اندوه (و حلّ مشکل) :

غسل می کنی و دو رکعت نماز می گذاری و می گویی:

یا فارِجَ الْهَمِّ، وَ یا کاشِفَ الْغَمِّ، یا رَحْمنَ الدُّنْیا وَالْأخِرَةِ وَ رَحیمَهُما،

ای گشاینده گرفتاری، و ای برطرف کننده اندوه، ای بخشنده و مهربان دنیا و آخرت،

فَرِّجْ هَمّی وَاکشِفْ غَمّی، یا اللَّهُ الْواحِدُ الْأَحَدُ الصَّمَدُ، الَّذی لَمْ یلِدْ وَ لَمْ

گرفتاریم بگشا و اندوهم برطرف کن، ای خدای یگانه یکتا و بی نیاز که نزاد و

یولَدْ، وَ لَمْ یکنْ لَهُ کفُواً احَدٌ، اعْصِمْنی وَ طَهِّرْنی، وَ اذْهَبْ بِبَلِیتی.

زاییده نشد و برایش شبیه و مانندی نیست، مرا (از گناه) بازدار و پاکم کن و بلا را از من دور گردان.

و بخوان «آیةالکرسی» و سوره «قل اعوذ بربّ الفلق» و «قل اعوذ بربّ النّاس» را (و حلّ مشکل خود را از خدا بخواه)

(کافی، جلد 2، صفحه 557، حدیث 6)

برای گشایش در کارها و رفع گرفتاری و غم:

خواندن این ذکر و مواظبت بر آن، که امام جواد علیه السلام آن را تعلیم فرمود، نافع است:

یا مَنْ یکفی مِنْ کلِّ شَی ءٍ، وَلا یکفی مِنْهُ شَی ءٌ، اکفِنی ما اهَمَّنی. ( بحارالانوار، جلد 92، صفحه 208، حدیث 39)

ای کسی که از هر چیز بی نیازی و چیزی از تو بی نیاز نیست، آنچه فکر مرا به خود مشغول داشته برآور.

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله در روایتی می فرمایند:

هر کس را مشکلی، یا اندوهی، یا بلا و شدّتی پیش آید، بگوید:

اللَّهُ رَبّی لا اشْرِک بِهِ شَیئاً، تَوَکلْتُ عَلَی الْحَی الَّذی لایمُوتُ.

( عدّة الداعی صفحه 276 و بحارالانوار، جلد 92، صفحه 208، حدیث 39)

خدا پروردگار من است که چیزی را برای او شریک قرار نمی دهم، بر آن زنده ای که (هرگز) نمیرد تکیه می کنم.

,دعای گشایش روزی,دعای گشایش روزی مغازه,دعای گشایش روزی امیرالمومنین,دعای گشایش روزی فوری,دعای گشایش روزی و کار,دعای گشایش روزی از امام جواد,دعای گشایش روزی نی نی سایت,دعای گشایش روزی صوتی,دعای گشایش روزی در مغازه,دعای گشایش روزی حضرت علی,دعای گشایش رزق و روزی مغازه,دعا برای گشایش روزی مغازه,دعای گشایش روزی امیرالمومنین نی نی سایت,دعا برای گشایش روزی و کار,دعای گشایش کار و افزایش روزی نی نی سایت,دعای گشایش کار و افزایش روزی صوتی,دعای رزق و روزی و گشایش کار امام صادق,دعای رزق و روزی و گشایش کار صوتی,دعای رزق و روزی و گشایش کار نی نی سایت,دعای افزایش رزق و روزی و گشایش کار,دعای گشایش کار و افزایش روزی نوشتنی,دعای رزق و روزی و گشایش کار از امام صادق,دعای گشایش رزق و روزی صوتی,دعای گشایش روزی امام علی نی نی سایت,دعای گشایش روزی امام علی بر روی پوست آهو,دعای گشایش روزی امام علی (ع)

برگرفته از سایت ملکوتی ها

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.