نشانه های وجود طلسم در خانه,علائم وجود دعا و سحر و جادو در خانه

آثار و علائم و نشانه وجود سحر و جادو و طلسم و دعا در خانه و منزل و دعای باطل کردن سحر و طلسم در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com ط نشانه های وجود طلسم در خانه,علائم وجود دعا و سحر و جادو در خانه را قرار دادیم . گاهی ممکن است افراد حسود و دشمنان سحر و طلسم را نوشته و برای ضربه زدن به فرد در خانه شخص مورد نظر پنهان کنند . از آثار و علائم و نشانه های سحر و جادو و طلسم و دعا در خانه می توان به بی حال بودن و کسل بودن اعضای خانواده و بروز اختلاف و دعوا و درگیری بین اعضای خانواده و کم شدن رزق و روزی و نبودن خیر و برکت در آن خانه اشاره کرد …

نشانه های وجود طلسم در خانه,علائم وجود دعا و سحر و جادو در خانه

نشانه سحر و طلسم در خانه,نشانه دعا و سحر در خانه,علائم و نشانه طلسم در منزل,نشانه وجود سحر و جادو در خانه و منزل,علائم سحر و طلسم در محل زندگی,دعای باطل کردن سحر و طلسم در خانه,اذکار و ادعیه باطل سحر و طلسم در خانه

 نشانه های وجود طلسم در خانه,علائم وجود دعا و سحر و جادو در خانه

گاهی اوقات افرادی از خدا بی خبر کل یک خانه و اعضای ان را سحر و جادو میکنند

علایم آن عبارتند از:

١ـ وجود نزاع و درگیری و اختلاف زیاد در بین اعضای خانواده
٢ـ وجود کسلی و بی حالی در بین اعضای آن خانه
٣ـ بی برکتی و کمی شدید رزق و روزی در آن خانه بطوریکه اگر هم مالی یا رزقی نصیب اعضای آن خانه شود خرج بیماری و دوا و دکتر میشود.
۴ـ وجود بیماری در آن خانه
۵ـ بی خوابی و دیدن کابوس
٦ـ شنیدن صداهای عجیب و غریب در آن خانه
٧ـ هنگامی که صدای اذان یا قرآن درآن منزل پخش شود کسانی که در آن منزل هستند احساس مور مور شدن در نوک انگشتان میکنند یا حس یخ زدگی میکنند
٨ـ اعضای آن خانه دچار بستگی در کارها میشوند
٩ـ ازدواج دختران آن خانه سر نمیگیرد هرکس به خواستگاری دختری در آن خانه می آید بعد از مدتی پشیمان میشود
١٠ـ گم شدن اشیا دراین خانه ها معمولا بعضی اشیا که میدانیم کجا گذاشتیم گم میشوند و بعد از مدتی در جای دیگری پیدا میشود.

علائم و نشانه های سحر و طلسم در خانه و تبعات آن برای اعضای خانه :

بسیاری از مردم و علی الخصوص زنان به دلیل حسادت نسبت به افراد، نزدیکان، اقوام و … به سحر و جادو روی می آورند و پیش جن گیر ها می روند و بر علیه فردی طلسم می نویسند تا فردی را بدبخت کنند، زندگی را به کامش تلخ کنند و خوشی را از وی بگیرند.

مثلا خاله و دختر خاله می روند برای خاله و دختر خاله شان طلسم می کنند که دخترانشان ازدواج نکنند و برای آنها خواستگار نیاید. البته این پدیده فقط مختص به خویشاوند نیست و ممکن است در همایسگی شما کسی باشد که برای شما توطئه کرده باشد.

یا در سطح بالا و کلان ممکن است سران فاسد و فراماسونر در یک کشور برای فاسد و تباه کردن جامعه، علاوه بر روش های رایج اجتماعی و فمینیستی، به جادوگران و طلسم نویسان پول دهند که برای مردم و جوانان طلسم و وکیل بگیرند که آنها همواره در زندگی شان به مشکل برخورند.

شناخت طلسم و انواع آن برای ما بسیار مهم است. وقتی شما طلسم (سحر و جادو) و نشانه های آن را بشناسید به محض آنکه اولین نشانه آن در زندگی تان ظاهر شد به دنبال درمان و یافتن راه حل آن خواهید گشت.

مثلا اگر کسی به شما غذای بدطعم و مسموم داد ممکن است در غذای تان موادی ریخته باشد که خاصیت طلسم دهندگی داشته باشند و به آن ورد خوانده شده باشد. یا اگر صبح یا شب دیدید که کسی بر درب ورود خانه تان آب پاشیده است یا خاک ریخته است بدانید که برایتان طلسم پیچیده و شیاطین را وکیل کرده که زندگی را برایتان سیاه کنند.

یا اگر در صحبت اقوام خود شنیدید که گفتند که “من تو را «نفرین» کردم که در زندگی موفق نخواهی شد و می دانم که نفرینم می گیرد” (نفرین و پیش گویی را مد نظر داشته باشید)، بدانید که فرد مد نظر مطمئنا «طلسم خوبی» برای انتقام گیری از شما طراحی و ایجاد کرده است! مثلا یکی از دوستان ما تعریف می کرد که عروس خانواده شان با اینکه ظاهر موجه چادری و از خانواده خوبی بود ولی پس از ازدواج فهمیدیم که ماهانه مبلغ گزافی برای رفتن به پیش جن گیر و جادو و جنبل خرج می کند.

ماحصل آن کارها باعث شده بود که طلسم های متعددی برای خانواده شوهرش بکار گرفته و همواره پیش جن گیر می رفت و جن گیر نیز از غیب به او می گفت و او نیز پیش شوهرش می آمد و آن ها را به زبان دیگری بازگو می کرد. شوهرش نیز جرئت نداشت کاری خلاف نظر همسرش کند.

آنچه محرز است این است که جن گیر با ارتباط گیری با شیاطین جن، آنچه در ذهن افراد دیگر می گذرد را به جن گیر می گویند و جن گیر نیز در قبال گرفتن مبلغی آنها را با زبان حرفه ای به مشتریانش بازگو می گوید.

آنچه مهم است این است که هدف شیاطین، دامن زدن به اختلافات بین خانوادگی و بدبین کردن خانواده ها از یکدیگر است بگونه ای که صله رحم در جامعه ریشه کن شود. شیاطین با بیان حرف هایی که باعث حسادت و کینه می شود مشتریان خود را که اکثرا زن هستند را جذب خود می کنند و پس از آنکه آنها را مجذوب حرف های خود کردند آنها را وارد دامی می کنند که برایشان پهن کرده اند. دام هایی همچون طلسم نویسی برای در امان ماندن از شر طرف مقابل!! شری که اصلا وجود خارجی نداشته و صرفا با دادن اطلاعات ناقص و هدفمند به مخاطب سعی می شود وی مشغول دشمنی با خانواده طرف مقابل شود. برای شناخت این دسته از افراد شیطان صفت (که ظاهر موجهی نیز ممکن است داشته باشند. مثلا زن مد نظر چادری یا مانتویی رسمی باشد) هیچ وقت دست از کینه جویی بر نمی دارند و همیشه تا وقت مرگ بر سر کینه شان هستند.

ویژگی دیگر این دسته از افراد این است که به آنچه جن گیر ها می گویند اعتماد و اعتقاد کامل دارند و ماهانه مبلغ کلانی برای این مسئله صرف می کنند. به عبارتی آنها به جن گیرها و شیاطین جن ایمان کامل دارند. این ویژگی هر چند در این دسته از افراد که علی الظاهر مسلمان و محجبه باشند باعث می شود مصداق تعریف قرآنی باشند که در آن، این دسته از افراد را شیطان پرست نامیده است.

به قول معروف،‌ شیطان پرستی شاخ و دم ندارد. در میان افراد جامعه، افراد شیطان پرستی نیز حضور دارند که حتی ممکن است خود را به ظواهر دینی هم آراسته باشند. برای فهم بهتر، از سخن امام صادق علیه السلام کمک می‌گیریم. عبد الله بن سنان به امام صادق علیه السلام درباره شخصی این گونه گفت: فلانی وسواسی است و مدام مشغول وضو گرفتن و نماز خواندن است؛ اما در عین حال مردی عاقل است. امام صادق علیه السلام در جواب عبدالله سنان فرمودند: چگونه می‌گویی که او مردی عاقل است و حال آنکه او شیطان را اطاعت می‌کند!

مسئله دیگری که لازم می دانم ذکر کنم این است که اگر فردی بر اثر سحر و طلسم به بیماری دچار شد هم باید به دنبال درمان بیماری اش باشد (از طرق صحیح پزشکی متناسب با علم روز) و هم به دنبال دفع طلسم. طلسم را نباید شوخی گرفت. خداوند متعال در قرآن کریم بارها به سحر و طلسم اشاره کرده است. همچنین راه حل های قرآنی متعددی برای درمان آن وجود دارد. لذا توجه داشته باشید که ممکن است طلسم باعث بیماری شود و این دو می توانند رابطه ای منطقی با هم داشته باشند. مثلا طلسم باعث می شود فکر و ذهن فردی مسخر شود و همین باعث می شود که گوشه نشین و افسرده شود و به همین دلیل مبتلا به اعتیاد و دیابت و … شود.

مسئله دیگری که لازم است بیان شود این است که ما به عنوان یک مسلمان مومن، حق مراجعه به جن گیر نداریم. ما حق و اجازه طلسم کردن افراد را نداریم و اگر کسی چنین کند مطمئنا در روز قیامت با ساحران و در صف شیطان پرستان محشور خواهد شد ان شاء الله. ولی ما موظف هستیم همواره در برابر چشم بد و سحر و طلسم مردم از خود محافظت کنیم.

برای درمان و رفع طلسم، راه حل های قرآنی متعددی وجود دارد که ما را به طور کامل نسبت به راه حل های انحرافی و غیر اسلامی بی نیاز می کند. افرادی بسیاری بوده اند که به سبب مراجعه به افراد فاسق، نه تنها مشکلات شان حل نشده است بلکه بیشتر نیز شده است. لذا وقت و سرمایه تان را به پای افراد ناصالح تباه نکنید. به دامن قرآن پناه بیاورید و درمان خود را در محضر قرآن کریم و در پناه آیات خداوند پیدا کنید.

اگر طلسم شده اید و در زندگی به بن بست رسیده اید، اگر جوان هستید و به دنبال هر کاری می روید نمی توانید کار مناسبی برای خود دست و پا کنید، اگر همواره با همسر یا شوهرتان بحث تان می شود، اگر همییشه در خانواده تان مناقشه و دعوا هست، اگر مشکلات زندگی تان روز بروز بیشتر می شود، اتفاق پیش آمده را نه به عنوان یک بحران، بلکه به عنوان اتفاقی که باعث شده به قرآن و خدا پناه ببرید تلقی کنید.

درمان قرآنی برای این مشکل را اجرا کنید و پس از آنکه مشکلات تان حل شد، زندگی را وقف قرآن و خدا کنید.

آیات قرآن برای باطل کردن سحر:

وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقاً وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ وَلاَ یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إِلَّا خَسَاراً (سوره مبارکه اسرا آیه 82)

وَأَوْحَیْنَا إِلَى‏ مُوسَى‏ أَنْ أَلْقِ عَصَاکَ فَإِذَا هِیَ تَلْقَفُ مَا یَأْفِکُونَ فَوَقَعَ الْحَقُّ وَبَطَلَ مَاکَانُوا یَعْمَلُونَ فَغُلِبُوا هُنَالِکَ وَانْقَلَبُوا صَاغِرِینَ وَأُلْقِیَ الْسَّحَرَةُ سَاجِدِینَ لا قَالُوا آمَنَّا بِرَبِّ الْعَالَمِینَ رَبِّ مُوسَى‏ وَهَارُونَ (سوره مبارکه اعراف آیه 122)

قَالُوا یَامُوسَى‏ إِمَّا أَن تُلْقِیَ وَإِمَّا أَن نَّکُونَ أَوَّلَ مَنْ أَلْقَى‏ قَالَ بَلْ أَلْقُوا فَإِذَا حِبَالُهُمْ وَعِصِیُّهُمْ یُخَیَّلُ إِلَیْهِ مِن سِحْرِهِمْ أَنَّها تَسْعَى‏ فَأَوْجَسَ فِی نَفْسِهِ خِیفَةً مُّوسَى‏ قُلْنَا لاَ تَخَفْ إِنَّکَ أَنتَ الْأَعْلَى‏ وَأَلْقِ مَا فِی یَمِینِکَ تَلْقَفْ مَا صَنَعُوا إِنَّمَا صَنَعُوا کَیْدُ سَاحِرٍ وَلاَ یُفْلِحُ السَّاحِرُ حَیْثُ أَتَى‏ فَأُلْقِیَ السَّحَرَةُ سُجَّداً قَالُوا آمَنَّا بِرَبِّ هَارُونَ وَمُوسَى‏ (سوره مبارکه طه آیه70)

قَالَ لَهُم مُّوسَى‏ أَلْقُوا مَا أَنتُم مُلْقُونَ(سوره مبارکه یونس آیه80)

فَأَلْقَوْا حِبَالَهُمْ وَعِصِیَّهُمْ وَقَالُوا بِعِزَّةِ فِرْعَوْنَ إِنَّا لَنَحْنُ الْغَالِبُونَ فَأَلْقَى‏ مُوسَى‏ عَصَاهُ فَإِذَا هِیَ تَلْقَفُ مَا یَأْفِکُونَ فَأُلْقِیَ السَّحَرَةُ سَاجِدِینَ قَالُوا آمَنَّا بِرَبِّ الْعَالَمِینَ رَبِّ مُوسَى وَهَارُونَ (سوره مبارکه شعراء آیه 48)‏

وَقَالَ فِرْعَوْنُ ائْتُونِی بِکُلِّ سَاحِرٍ عَلِیمٍ فَلَمَّا جَاءَ السَّحَرَةُ قَالَ لَهُم مُّوسَى‏ أَلْقُوا مَا أَنتُم مُلْقُونَ فَلَمَّا أَلْقَوْا قَالَ مُوسَى‏ مَا جِئْتُم بِهِ السِّحْرُ إِنَّ اللَّهَ سَیُبْطِلُهُ إِنَّ اللَّهَ لاَ یُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِینَ(سوره مبارکه یونس آیه 81 و 82)

آیات کریمه فوق، خاصیت باطل السحر و الطلسم و از بین بردن بستگی در کارها را دارد.

همچنین به بخت گشائی مردان کمک شایانی مینماید. جهت بخت گشائی مردان این آیات کریمه را با گلاب و زعفران نوشته و در آب نموده و بنوشند و اگر کسی این آیات کریمه راپیوسته به همراه داشته باشد از سحر و طلسم در امان خواهد بود.

دعای موثر و مجرب برای باطل کردن طلسم و سحر و جادو

اگر فردی دعای قرآنی ذیل را بنویسد و با خود نگاه دارد از کلیه طلسمات و جادو و سحر در امان خواهد بود و اگر کسی را مورد سحر و طلسم و جادو قرار داده باشند، باید که این دعا را با زعفران و گلاب نوشته و سپس در آب حل کرده و بیاشامد و همچنین بر سر بریزد وسپس یکی دیگر را نوشته و در نزد خود نگاه دارد. با عنایت باریتعالی سحر و جادو برطرف خواهد گردید.

توجه شود که این دعا همچنین برای گشایش بخت و کارگشائی نیز مفید فایده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

خَتَمَ الله عَلی قُلوُبِهِم وَ عَلی سَمعِهِم وَ عَلی اَبصارِهِم غِشاوَهٌ وَ لَهُم عَذابٌ عَظیم وَ مِن النّاس مَن یَقول امَنّا بِالله وَ بِالاخِرَهِ وَ ما هُم بِموُمِنین یُخادَعون الله وَالّذینَ امَنو وَ ما یَخدَعون اِلاّ اَنفُسَهُم وَ ما یَشعَروُن فی قُلوبِهِم مَرَضٌ فَزادَهُمُ الله مَرَضاً وَ نُنَزِّلُ مِنَ القُران ما هُوَ شَفاءٌ وَ رَحمَهٌ لِلموُمِنین یا ارحَمَ الرّاحِمین قالَ موسی ما جِئتُم بِه السِّحر اِنَّ اللهَ لا یُصلِح عَمَلَ المُفسِدین فَسَیَکفیکََهُمُ الله وَ هُوَ السَّمیعُ العَلیم لا حَولَ وَ لا قُوَّهَ اِلاّ باللهِ العَلیِّ العَظیم اِنّا لُلّه وَ اِنّا اِلَیهِ راجِعوُن وَ اُفَوِّضُ اَمری اِلی الله اِنَّ اللهَ بَصیرٌ باِلعِباد یا اَرحَم الرّاحِمین.

آیات مجرب برای باز شدن شخص بسته :

برای باز شده شخص بسته شده این آیات شریفه را بنویسید و به همراه شخص نمایید.

بسم الله الرحمن الرحیم

ثُمَّ قَسَتْ قُلُوبُکُم مِّن بَعْدِ ذَلِکَ فَهِیَ کَالْحِجَارَهِ أَوْ أَشَدُّ قَسْوَهً وَإِنَّ مِنَ الْحِجَارَهِ لَمَا یَتَفَجَّرُ مِنْهُ الأَنْهَارُ وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا یَشَّقَّقُ فَیَخْرُجُ مِنْهُ الْمَاء وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا یَهْبِطُ مِنْ خَشْیَهِ اللّهِ وَمَا اللّهُ بِغَافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُونَ بقره 74

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ بقره 156

وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَهٌ لِّلْمُؤْمِنِینَ وَلاَ یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إَلاَّ خَسَارًا اسرا 82

و نیز آورده اند اگر کسی را بسته باشند سوره مبارکه مریم را بنویسد و بشوید و بخورد گشاده میگردد انشاءالله تعالی

هنگام نوشتن دعا ،طهارت و با وضو بودن و شرایط مکانی و زمانی را رعایت فرمائید .

دعای ابطال سحر و طلسم مجرب :

حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) فرمود: هرکس بر پوست آهو بنویسد و نزد خود نگهدارد سحر از او باطل میشود

بسم الله و بالله ماشاءالله بسم الله و لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم قال موسی ما جئتم به السحر ان الله سیبطله ان الله لا یصلح عمل المفسدین و یحق الله بکلماته و لوکره المجرمون فوقع الحق و بطل ما کانو یعملون فغلبو هنالک وانقلبو صاغرین بسم الله و قدمنا الی ما عملو من عمل فجعلناه هباء” منصورا” وجعلنا من بین ایدیهم سدا” و من خلفهم سدا” فاغشیناه فهم لا یبصرون و القی السحره ساجدین قالو امنا برب العالمین رب موسی و هارون قال امنتم به قبل ان اذن لکم انه لکبیر کم الذی علمکم السحر قالو ان هذان لساحران یریدان ان یخرجاکم من ارضکم بسحرها بحق کهعیص و بحق حمعسق و بحق صم بکم عمی فهم لا یسمعون و لا یتکلمون.

توجه شود:

*قواعد عمومی نگاشتن دعا مثل طهارت و با وضو بودن و شرایط مکانی و زمانی را رعایت فرمائید.

*در زمان نگاشتن دعای قرآنی فوق حتما رو به قبله باشید.
* سوره های فلق و ناس را هر روز تلاوت نمایید. صبح و شب.
* به وقت خواب معوذتین (همان سوره های فلق و ناس را بخوانید).
* معوذتین را در کاغذ بدون خط بنویسید و همیشه همراه خود داشته باشید.
* پایان هر نماز آیه الکرسی را حداقل یکبار تلاوت نمایید. آیه اول آنرا بخوانید تا و هو العلی العظیم.
* در هنگام اذان یا اندکی قبل یا پس از آن که درهای استجابت دعا گشوده است جهت برآورده شدن حاجت خود از جانب خداوند متعال دعا و طلب حاجت کنید. شک نکنید.

برگرفته از سایت دعاگو

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.