دعایی قدرتمند که درهای بسته را باز کرده و رزق روزی را به سمت صاحبش میکشاند

دعایی قدرتمند که درهای بسته را باز کرده و رزق روزی را به سمت صاحبش میکشاند
دعایی قدرتمند که درهای بسته را باز کرده و رزق روزی را به سمت صاحبش میکشاند

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com دعایی قدرتمند که درهای بسته را باز کرده و رزق روزی را به سمت صاحبش میکشاند را قرار دادیم . دعای فوق العاده قوی و مجرب و نیرومند برای باز شدن درهای بسته رزق و روزی و جلب روزی و گشایش و زیاد شدن و وسعت رزق و روزی . این دعای قدرتمند رزق و روزی را مثل آهنربا به سمت صاحبش جذب می کند و می کشاند …

دعایی قدرتمند که درهای بسته را باز کرده و رزق روزی را به سمت صاحبش میکشاند

دعای باز شدن درهای بسته رزق و روزی,دعای گشایش رزق و روزی,دعای گشوده شدن درهای رزق و روزی,دعای جذب رزق و روزی فراوان,بهترین دعای مخصوص رزق و روزی

دعایی قدرتمند که درهای بسته را باز کرده و رزق روزی را به سمت صاحبش میکشاند

دعای رزق و روزی مغازه

● دعای بعدی که برای افزایش روزی و خیر و برکت مغازه توصیه شده است آیه ۵۹ سوره انعام است، که بیان شده آن را بر روی صفحه ای از قلع بنویسید و در مغازه یا دکان آویزان کنید:

وَ عِنْدَهُ مَفَاتِحُ الْغَيْبِ لَا يَعْلَمُهَا إِلَّا هُوَ ۚ وَيَعْلَمُ مَا فِي الْبَرِّ وَالْبَحْرِ ۚ وَمَا تَسْقُطُ مِنْ وَرَقَةٍ إِلَّا يَعْلَمُهَا وَلَا حَبَّةٍ فِي ظُلُمَاتِ الْأَرْضِ وَلَا رَطْبٍ وَلَا يَابِسٍ إِلَّا فِي كِتَابٍ مُبِينٍ

دعای رزق و روزی برای مغازه

● از امام باقر علیه السلام است که وقتی در مغازه نشستی بگو:

أَشهَدُ ان لا الهَ الّا اللّهُ وَحدَهُ لاشَریک لَه وَ أَشهَدُ انَّ مُحَمَّداً عَبدُهُ وَ رَسُولُه، اللّهُمَّ انّی أَسئَلُک مِن فَضلِک حَلالًا طَیباً وَ أَعُوذُ بِک مِن أَن أَظلِمَ أَو اظلِم وَ أَعُوذُ بِک مِن صَفقةٍ خَاسَرَةٍ وَ یمینٍ کاذبةٍ

وقتی این دعا را بخوانید ملکی که به او موکل است می‌گوید: بشارت باد تو را، که امروز در این بازار کسی بهره اش از تو فراوان تر نیست. تعجیل کردی در جمع آوردن ثواب ها، و محو کردی از خود گناهان را. به زودی می آید به سوی تو آنچه خدا روزی تو گردانیده است، حلال و طیب و مبارک.

با توجه به آموزه های اسلام توجه کنید که یکسری از موارد کاری و انجام معاملات در ایام قمر در عقرب انجام نشود!

دعای رزق و روزی مغازه از امام باقر

● همچنین اگر قصد همراه داشتن دعا برای رزق و روزی را دارید، حرز امام جواد و انگشتر حرز امام جواد از جمله دعاهای مجرب و مؤکدی که بسیار به آن سفارش شده است، و از جمله خواص آن افزایش رزق است.
در مقاله “حرز امام جواد“ به طور کامل در خصوص پیشینه خاص و معجزات و دستورالعمل آن، به طور کامل و جامع توضیح دادیم.

● پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) فرمودند که هر کس دعای زیر را همراه خود داشته باشد و یا در خانه و مغازه خود قرار دهد، فقر او به ثروت و جلب رزق و روزی تبدیل خواهد شد:

یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَالاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقََنی رَزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین

دعای رزق و روزی مغازه از پیامبر

● یکی دیگر از روش ها برای افزایش روزی، خواندن ” نماز شب “ و قرائت دعای رزق و روزی حلال زیر در سجده نماز شب است. به این صورت که در سجده آخر رکعت هشتم نافله شب، این دعا خوانده شود:

يا خَيْرَ مَدْعُوٍّ وَ يا خَيْرَ مَسْئُولٍ وَ يا اَوْسَعَ مَنْ اَعْطى وَ يا خَيْرَ مُرْتَجىً اُرْزُقْنى وَ اَوسِعْ عَلَىَّ مِنْ رِزْقِكَ وَ سَبِّبْ لى رِزْقاً مِنْ قِبَلِكَ اِنَّكَ عَلى كُلِّ شَيْئٍ قَديرٌ

دعای رزق و روزی برای خانه

● با در نظر گرفتن دعای رزق و روزی نی نی سایت، برای زیاد شدن برکت و خیر و روزی در خانه، توصیه شده است که در هر گوشه خانه صد مرتبه ذکر “یا الرزاق” گفته شود، تا روزی اهل خانه وسعت پیدا کند و همچنین سفارش شده است پیش از نماز صبح، رو به قبله و در چهار رکن خانه ده مرتبه “یا رزاق” بگویید تا روزی زیاد شود، و هرگز محتاج خلق نگردید.

● از مرحوم فیض کاشانی آمده است که: اگر کسی هر روز، در ساعت اول هر روز، ۳۰۸ مرتبه ذکر “یا رزاق” را بگوید روزی اش زیاد میشود.

نمازی به جهت حفظ مال، دین و دنیا و آخرت

در مصباح شیخ کفعمی از رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم روایت شده است که ایشان فرمودند: هرکس در شب جمعه مابین مغرب و عشا، ۲۰ رکعت نماز بخواند، در هر رکعت بعد از حمد، ۱۱ مرتبه سوره توحید را بخواند، خداوند حفظ می کند او را در اهل، مال، دین، دنیا و آخرت.

اذکار افزایش رزق و روزی

● یکی از اذکاری که به عنوان دعا رزق روزی به آن اشاره شده است، و بیان شده است که برای رفع فقر و جلب وسعت بسیار موثر است، گفتن روزی صد مرتبه ذکر “لا اله الا الله ملک الحق المبین” است.

دعای رزق و روزی و گشایش کار

● گفته شده است آیه وَ مَنْ یَتَّقِ اللّهَ… آیه قرآنی است که اگر هر کس، هر روز بعد از نماز واجب خود، و ذکر سه صلوات آیه ۲ و ۳ سوره طلاق را، سه مرتبه قرائت کند و پس از اتمام قرائت، مجدد سه مرتبه صلوات بفرستد، باعث وسعت رزق و روزی اش می گردد. بنابراین این دعا رزق و روزی نی نی سایت را حتما در نظر داشته باشید:

وَ مَنْ یَتَّقِ اللّهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً.
وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّاللّهَ بالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللّهُ لِکُلِّ شَیْء قَدْراً.

برگرفته از سایت ملکوتی ها

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

دیدگاه کاربران ( 0 )

ارسال دیدگاه جدید +
لغو پاسخگویی

اولین نفر باشید دیدگاهی ثبت میکند