دعای قوی برای بستن زبان دشمن و حسود و بدگو سریع الاثر

دعای قوی برای بستن زبان دشمن و حسود و بدگو سریع الاثر

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com دعاهای تجربه شده برای بستن زبان دشمن حسود و بدگو قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله زبان آنها در مقابل شما بسته خواهد شد .

دعای بستن زبان دشمنان و نابودی دشمنان از شیخ بهایی,دعای بستن زبان دشمن از راه دور,دعای بستن زبان بدگویان و حسودان,دعای بستن زبان بدگویان,دعای بستن زبان بدگویان و حسودان,دعایی برای بستن زبان حسودان,دعای بستن زبان بدگویان و حسودان,سنگ پلخمون برای بستن زبان دشمن و بدگو سریع الاتاثیر

دعای قوی برای بستن زبان دشمن و حسود و بدگو سریع الاثر
دعای قوی برای بستن زبان دشمن و حسود و بدگو سریع الاثر

دعای مجرب برای بستن زبان حسود

اگر فرد حسودی در اطراف شما هست که با بدگویی قصد دارد شما را زمین بزند با خواندن دعای بستن زبان حسود می توانید جلوی وی را بگیرید. یکی از مجرب دعاها برای بستن زبان افراد حسود، خواندن سوره فلق می باشد. برای این کار بایستی بعد از هر نماز 7 مرتبه سوره مبارک فلق را با خلوص نیت بخوانید. ان شاء الله موثر واقع می شود و زبان حسود شما بسته خواهد شد

 

دعای تجربه شده بستن زبان بدگویان

هر گاه شخصی از دست بدگویان در امان نبود و یا آن که می خواست زبان بدگویی بر او بسته گردد و نجات یابد، باید دعای بستن زبان بدگویان که در زیر آمده است را روی کاغذ نوشته و سپس آن را در مکانی تاریک و مرطوب باید دفن کند و ۱۰۱ مرتبه هم بر روی آن کاغذ دعای بستن زبان بدگویان را بخواند و هنگام نوشتن در مکانی خلوت باشد .

« بسم الله الرحمن الرحیم  إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ. یا رب الارباب یا الله بستم زبان فلان بنت (ابن) فلان یا الله یا شکیکفی یا قاهرو یا الله. »

 

دعای بسم الله زبان بند قوی فوری 

خواندن قرآن خود به تنهایی تاثیری شگرفت در بی تاثیر کردن زبان بدگویان دارد. قبل از هربار خواندن قرآن این آیه را تکرار کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم  یابدوح یا صاحب النصر والفتوح باسمک الممدوح توفق الروح إلی الروح بالنبی المشفع و بما کتب القلم فی اللوح بحق ارتفاع الروح اللهم هیج قلب کذا إلی کذا اجیبو بحق ودود 

 

دعای زبان بند با خواندن آیه الکرسی 

عظمت آیه الکرسی برکسی پوشیده نیست. عالمان دین در بسیاری موارد خواندن این دعای مجرب را توصیه کرده اند. یکی از معجزات آیه الکرسی در بستن زبان افراد است. دعای زبان بند با خواندن آیه الکرسی بسیار مجرب و سریع الاجابه می باشد. برای خواندن دعای زبان بند ابتدا وضو گرفته، نیت بستن زبان شخص مورد نظر را بکنید سپس 14 مرتبه آیه الکرسی برای بستن زبان فرد بخوانید.

برگرفته از سایت ادعیه و اذکار دعایاب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.