علامت و نشانه حیوانات تخم گذار در گنج و دفینه یابی

کارشناسی آثار و علائم حیوانات تخم گذار و لاک پشت در دفینه یابی در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و باستان شناسی doa786.com علامت و نشانه حیوانات تخم گذار در گنج و دفینه یابی را قرار دادیم . کارشناسی و رمزگشایی آثار و علائم و نشانه های حیوانات تخم گذار از قبیل لاک پشت در گنج یابی و دفینه یابی و باستان شناسی ..

علامت و نشانه حیوانات تخم گذار در گنج و دفینه یابی

نشانه حیوانات تخم گذار در دفینه,رمزگشایی علامت حیوانات تخم گذار,معنی و مفهوم حیوانات تخم گذار دفینه,لاک پشت دفینه,تفسیر علامت و نماد حیوانات تخم گذار

علامت و نشانه حیوانات تخم گذار در گنج و دفینه یابی

درمورد نمادهایی که در واقعیت حیوانات تخم گذار هستن  به تنه و پشت لاک پشت دقت کنید ، به شیار روی لاک دقت کنید؛ و همینطور شیب پشت نماد. این سه گزینه اشاره به این داره که درحال تخمگذاری هست و دقیقا در پشت نماد و محل تخم ریزی باید کاوش بشه.

خب حالا یک موردی باز به همین اشاره داره اینه که اگر نماد تخم گذاری درحال تخم گذاری باشه دو گمانه صدرصد وجود داره

یک محل تخم ریزی

دوم اینکه در مسیر نگاه نماد باید سنگهای به شکل دایره در حالت چیدمان روی هم و یا کنار هم قرار داشته باشه و یا تل خاکی برجسته ای وجود داشته باشه که تک سنگی دایره ای شکل دقیقا در مرکز تپه وجود داشته باشه

این مواردی هست که وقتی نیم تنه نماد درخاک فرو رفته باشه باید وجود داشته باشه وخارج از این موارد نیست.

دوستان لاکپشت چون سرعت کم داره ولی بسیار دارای استقامت هست این یعنی عمق و سختی کار ودر حفاری صدرصد تخلیه سنگهای رودخانه ای بسیار و برخورد دیواریه ساروجی با استقامت بالا مثل لاک لاکپشت هست پس برای این کار باید امکانات درست باشه.

برگرفته از سایت دعاگو

************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.