دعا و آیه مجرب بچه دار شدن و درمان نازایی و طلب فرزند صالح

ذکر و دعا و آیه قرآنی مجرب برای بچه دار شدن و صاحب اولاد و فرزند شدن و درمان نازایی در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعای doa786.com دعا و آیه مجرب بچه دار شدن و درمان نازایی و طلب فرزند صالح را قرار دادیم . ذکر و دعا و آیات قرآنی بسیار قوی و مجرب برای صاحب اولاد و فرزند شدن و درمان نازایی در زنان . اگر زنی نازا باشد و بچه دار نشود برای درمان نازایی و صاحب بچه شدن می تواند از دعا و آیات قرانی زیر استفاده کند …

دعای بچه دار شدن از حضرت رسول (ص),دعای بچه دار شدن نی نی سایت,دعای بچه دار شدن اهل سنت,دعای بچه دار شدن مجرب,دعای بچه دار شدن در مفاتیح,دعای بچه دار شدن بهجت,دعای بچه دار شدن پسر,دعای بچه دار شدن مرد

دعا و آیه مجرب بچه دار شدن و درمان نازایی و طلب فرزند صالح

دعا برای صاحب بچه شدن,آیه مخصوص بچه دار شدن,دعا به جهت طلب فرزند فوری,دعا برای صاحب بچه و اولاد شدن,طلسم بچه دار شدن قوی و تضمینی,إکر و دعای درمان نازایی

دعا و آیه مجرب بچه دار شدن و درمان نازایی و طلب فرزند صالح

استغفار = اولاد دار شدن

شخصي به آقا امام حسن عسكري عليه السلام عرضه داشت من اولاد دار نمي‎شوم به من راهي نشان دهيد تا صاحب فرزندي شوم.

حضرت فرمودند: استغفار زياد بكن ، آن شخص سال ديگر همراه فرزندش خدمت حضرت رسيد و عرضه داشت آقا جان ، چه رابطه‎اي بين استغفار و فرزند دار شدن هست؟!

حضرت فرمودند: مگر قرآن نخوانده‎اي

« إسْتَغِْرُوا رَبَّكُمْ إنَّهُ كانَ غَفّاراً (10) يُرْسِلِ السَّماءَ عَلَيْكُمْ مِدْراراً (11) وَ يُمْدِدْكُمْ بِأمْوالٍ وَ‌ بَنينَ وَ يَجْعَلْ لَكُمْ جَنّاتٍ وَ يَجْعَلْ لَكُمْ اَنْهاراً (12) »

معنی آیات فوق :

اي مردم به درگاه خداي خود آمرزش طلبيد و إستغفار كنيد ( أسْتَغْفِرُ الله رَبّي وَ اَتُوبُ إليه ) كه او خداي بسيار آمرزنده است تا باران آسمان را بر شما نازل كند و شما را به مال بسيار و فرزندان متعدد مدد فرمايد و باغهاي خرّم و نهرهاي جاري به شما عطا كند. « سوره نوح »

آقا امام صادق عليه السلام فرمودند:

هر که فرزند ندارد ، بسیار تخم مرغ بخورد.

« وسائل الشیعه ، جلد 58/17 »

آقا امام رضا عليه السلام فرمودند:

بر شما باد بر خوردن کاسنی ، چون مال و فرزندرا افزایش می دهد.

نسل رو به انقراض

شخصی بنام حارث به آقا امام صادق عليه السلام عرض کرد من از خانواده ای هستم که نسل آن رو به انقراض است و من هم فرزندی ندارم.

حضرت فرمودند : به هنگام سجده این دعا را بخوان:

« رَبِّ هَب لی مِن لَدُنکَ وَلیّاً ، رَبِّ لاتَذَرنی فَرداً وَ اَنتَ خَیرُ الوارثین »

حارث می گوید من آنرا خواندم ، طولی نکشید که دارای دو پسر شدم ، یکی را علی و دیگری را حسین نامیدم. « مکارم الاخلاق ، ص 225 »

درمان نازائي با غذا

امروزه بعضي دردها را با غذا درمان مي‎كنند ، در اروپا و آمريكا مراكزي به همين منظور وجود دارد و دانشمندان سالهاست كه در اين مراكز مشغول تحقيق و پژوهش هستند .

در قرآن كريم آمده كه همسر حضرت ابراهيم عليه السلام به فرشتگان گفت : نازا هستم ، اتفاقاً سخن از خوردن گوشت گوساله‎اي كه بريان شده به ميان آمد او خورد و بچه‎دار شد و اسماعيل را به دنيا آورد ، باشد كه علم دنياي آينده چگونگي اثر گوشت گوساله را بر نازائي كه علت مخصوصي دارد معين نمايد

با نام و یاد خدا نیت کند و با ایمان خالصانه ایه شریفه:

ربّي لا تَذزْني فَردا و اَنَّتَ خير الوارِثين

را صبح و ظهر و شب به موقع اذان و پس از نماز بسیار قرائت نماید و تا بچه دار شدن مداومت ورزد جهت فرزند خواستن از خداوند

برگرفته از سایت دعاگو

************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.