آیا همه انسانها دارای همزاد هستند؟ همزاد چیست؟

آیا همه انسانها دارای همزاد هستند؟ همزاد چیست؟

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com اطلاعاتی در رابطه با آیا همه انسانها دارای همزاد هستند؟ همزاد چیست؟ یعنی مطلبی در مورد داشتن همزاد قرار داده ایم  که همزاد چیست و معرفی انواع همزاد برای آشنایی شما در رابطه با همزاد که ممکن است در زندگی آسیب جدی برساند زیر نظر اساتید علوم غریبه بررسی کنید و همزاد را از زندگی خود دفع نمایید .

همزاد چیست ,همزاد چیست در قران,همزاد چیست و چگونه دفع میشود ,دفع همزاد ,دفع همزاد با سرکه,دفع همزاد ازدواج,دفع همزاد بد,دفع همزاد با حرز امام جواد,دفع همزاد با قلیاب و سرکه,دفع همزاد با سوره بقره ,دفع همزاد عاشق

https://doayab.com/
https://doayab.com/

همزاد چیست؟ 

 این مدت زمان میتونه تاشش ماه ادامه پیدا کنه و نهایتا تا یکسال یک همزاد قوی می تونه به دور از انسان زندگی کنه که بعد از اون اجبارا سراغ شخص دیگری خواهد رفت.
ولی در این مدت که دعا با شماست دیگه آسیبی به شما نمیتونه برسونه ولی گاهی شاید سنگینی اونو حس کنید و بعد ازیکسال دیگه نیاز به دعای دفع همزاد ندارید و یک همزاد دیگه بشما وصل خواهد شد و یا حتی ممکنه همین همزاد شما اصلاح بشه و برگرده اما دیگر برای شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد مگر اینکه شما باز ناخواسته یا خواسته دست به عملی بزنید که باز موجب دشمنی همزاد با شما بشه که بهتره در استفاده از اجسام فلزی تیز و یا ریختن آبجوش و یا حتی ریختن آب روی آتش بسم الله الرحمن الرحیم را مرتبا تکرار کنید تا بنوعی به آنها اخطار داده باشید البته گاها هم بنوعی که برای انسانها هنوز مشخص نیست به همزادها با انسانها دشمنی میکنند . 

 

همزاد در روایات و قرآن 

ابلیس هم مانند آدم دارای فرزندانی است. این مطلب، هم در قرآن و هم در روایات بیان شده است. قرآن می فرماید :

“ آیا ابلیس و فرزندانش را به جای من دوست خود می گیرید ، در صورتی که می دانید آنها دشمن شما هستند…

 افتتخذونه و ذرّیته اولیاء من دونی و هم لکم عدو …   کهف،۵۰.

« در مورد همزاد داشتن انسان ها، چند روایت وارد شده است. از جمله اینکه علامه مجلسی در کتاب “السماء و العالم” از کتاب بحارالانوار می فرماید : “روایت است که خداوند به ابلیس فرمود : “ فرزندی به آدم ندهم، جز این که مانندش به تو می دهم و هر آدمی شیطانی همزاد خود دارد  “. [ ترجمه کتاب السماء و العالم، ص ۲۴۳.]

بنابر این روایت هر انسانی، یک همزاد شیطانی دارد.

 

آیا درست است که هر انسانی یک همزاد دارد؟ 

در روایات آمده که خداوند متعال به ابلیس فرمود : فرزندى به آدم نمی دهم جز این که مانندش را به تو دهم، و هر آدمی، هم زاد شیطانى دارد.

انواع همزاد

انواع همزادها از نظر نوع :
همزاد آتشین (ازنوع آتش)
همزاد بادی (از نوع باد)
همزاد خاکی (از نوع خاک)
همزاد آبی (از نوع آب)

انواع همزادها از نظر خلق و خو

همزاد خوب
این نوع همزاد خوبی ها و نیکی را به شخص برابر خود جاری می کند.

همزاد بد
این همزاد بدی ها را به سمت شخص برابر خود می آورد.همزاد برابر 
این نوع همزاد رفتار و خلق و خویی همانند و برابر با شخص دارد و هیچ تاثیری بر زندگی او ندارد.

برگرفته از دعایاب سایت دعا و ذکر و ختومات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.