آیه ای از قرآن برای موفقیت در زندگی,بهترین آیه قرآن برای موفقیت

بهترین آیه ای از قرآنی برای موفقیت و پیروزی در زندگی در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com آیه ای از قرآن برای موفقیت در زندگی,بهترین آیه قرآن برای موفقیت را قرار دادیم . خواندن آیات قرآن می تواند برای موفقیت در تمام مراحل زندگی تاثیرگذار باشد . در این بخش از سایت دعا 786 آیه هایی از قرآن برای رسیدن به موفقیت را گردآوری کردیم …

,آیه موفقیت,آیه موفقیت در امتحان,آیه موفقیت در کار,آیه موفقیت در ورزش,آیه موفقیت در درس,ایه موفقیت در امتحانات,آیات موفقیت در قرآن,ایه موفقیت در قران,آیه برای موفقیت در امتحان,آیه برای موفقیت در کار,آیه برای موفقیت در امتحانات,آیه ی موفقیت در امتحان,آیه ای برای موفقیت در امتحان,آیه ای از قران برای موفقیت در امتحان,آیه ای برای موفقیت در کار,آیه قرآن برای موفقیت در کار,ایه قرآنی برای موفقیت در کار,ایه برای موفقیت در درس,آیه ای برای موفقیت در درس خواندن,آیات قرآن در مورد موفقیت,ایه قران برای موفقیت در امتحان,ایه قران در مورد موفقیت,ایه قرآن در مورد موفقیت,ایه ی قران برای موفقیت در امتحان,سوره برای موفقیت در امتحان,سوره قران برای موفقیت در امتحان,سوره ای برای موفقیت در امتحان,کدام سوره برای موفقیت در امتحان,بهترین سوره برای موفقیت در امتحان,سوره برای موفقیت در کار,سوره قران برای موفقیت در کارها,سوره قرآن برای موفقیت در کار,سوره برای موفقیت در کارها

آیه ای از قرآن برای موفقیت در زندگی,بهترین آیه قرآن برای موفقیت

آیه برای موفقیت,آیه قوی و مجرب موفقیت,بهترین آیه موفقیت,آیه موفقیت در زندگی,آیه موفقیت در درس و امتحان,آیه موفقیت در کسب و کار

آیه ای از قرآن برای موفقیت در زندگی,بهترین آیه قرآن برای موفقیت

نسخه قرآن برای موفقیت :

قرآن کریم در آیه 46 از سوره مبارکه انفال نسخه ای جامع برای سعادت انسان،خانواده، جامعه، کشور و به طور کل جهان ارائه کرده است.

این نسخه سه داروی مهم دارد :

اول اینکه اگر می خواهید در زندگی خود به موفقیت و پیروزی برسید، همیشه در زندگی مبنا داشته باشید یعنی در همه مسائل به دین مراجعه کنید و از خدا و رسولش اطاعت کنید.

دومین رمز موفقیت این است که با هم دعوا نکنید، جامعه ای که انرژی افراد آن صرف دعوا و اختلاف شود، دیگر برای کارهای مهم وقت ندارد.

به طور مثال زن و شوهری که مدام با هم اختلاف دارند دیگر نمی توانند فرزند خوبی تربیت کنند زیرا انرژی ندارند. با اطاعت از دستورات خدا به راحتی می توان جلوی اختلاف ها را گرفت.

سومین رازی که موفقیت و سعادت شما را تکمیل می کند صبر است، در کنار اطاعت و عدم اختلاف باید صبر و استقامت داشت تا زندگی در عرصه کار، خانواده و سیاست بتواند به نتیجه مطلوب برسد.

تأثیر گذارترین آیه قرآن

این نکته توضیح داده شد که نمی توان فقط آیه یا آیه هایی را از قران جدا کرد و آن را به عنوان تأثیرگذار ترین آیه قرآن نام برد زیرا که برداشت هرکس از قرآن کتاب راهنمای بشریت متفاوت است و این آیات، آیاتی هستند که شخصاً نیروی بسیار زیادی از این آیات می گیرم و هرگاه نجواهای شیطان و گفتگوهای ذهنی سراغم می آید این آیات را می خوانم و انرژی و انگیزه بسیار زیادی از این آیات می گیرم.

وَإِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ ۖ أُجِیبُ دَعْوَهَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ ۖ فَلْیَسْتَجِیبُوا لِی وَلْیُؤْمِنُوا بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ (بقره ۱۸۶)

هنگامی که بندگان من، از تو در باره من سؤال کنند، (بگو:) من نزدیکم! دعای دعا کننده را، به هنگامی که مرا می‌خواند، پاسخ می‌گویم! پس باید دعوت مرا بپذیرند، و به من ایمان بیاورند، تا راه یابند.

این آیه به نظر من یکی از تأثیرگذارترین آیه قرآن است که شرایط استجابت دعاها و درخواست ها این است که خدا را در نزدیکی خود حس کنیم و او را هنگام دعا و درخواست بخوانیم و مطمئن باشیم که درخواست های ما بی پاسخ نخواهند ماند زیرا خداوند فرموده است دعای دعا کننده را، به هنگامی که مرا می‌خواند، پاسخ می‌گویم! به راستی این آیه به نظر من یکی از امیدبخش ترین آیه هنگام برخورد با چالش ها و مسائل می باشد که باعث آرامش قلب و احساس رضایت درونی می شود.

وَقَالَ رَبُّکُمُ ادْعُونِی أَسْتَجِبْ لَکُمْ ۚ (غافر ۶۰)

پروردگارتان گفت: بخوانید مرا تا شما را پاسخ گویم.

إِنَّمَا النَّجْوَىٰ مِنَ الشَّیْطَانِ لِیَحْزُنَ الَّذِینَ آمَنُوا وَلَیْسَ بِضَارِّهِمْ شَیْئًا إِلَّا بِإِذْنِ اللَّـهِ ۚ وَعَلَى اللَّـهِ فَلْیَتَوَکَّلِ الْمُؤْمِنُونَ (مجادله ۱۰)

نجوا کردن کار شیطان است که مى‌خواهد مؤمنان را محزون کند و حال آنکه هیچ زیانى، جز به فرمان خداوند، به آنها نمى‌رساند و مؤمنان باید که بر خدا توکل کنند.

این آیه یکی از آیه هایی است که جزو تأثیرگذارترین آیه قرآن می دانم زیرا که همیشه این آیه را هنگام شروع گفتگوهای منفی ذهنی، می خوانم.

برای من یکی از امیدبخش ترین آیه ها این آیه است. هر زمان که گفتگوهای منفی در ذهن شروع به نجوا کردن می کند این آیه می تواند ما را مطمئن سازد که این گفتگوها از طرف شیطان است و هیچ توانایی ندارند.

قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَهِ اللَّـهِ ۚ إِنَّ اللَّـهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا ۚ إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ (زمر ۵۳)

بگو: «اى بندگان من که بر خویشتن زیاده‌روى روا داشته‌اید، از رحمت خدا نومید مشوید. در حقیقت، خدا همه گناهان را مى‌آمرزد، که او خود آمرزنده مهربان است.

إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَالَّذِینَ هَادُوا وَالنَّصَارَىٰ وَالصَّابِئِینَ مَنْ آمَنَ بِاللَّـهِ وَالْیَوْمِ الْآخِرِ وَعَمِلَ صَالِحًا فَلَهُمْ أَجْرُهُمْ عِندَ رَبِّهِمْ وَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ (بقره ۶۲)

کسانی که (به پیامبر اسلام) ایمان آورده‌اند، و کسانی که به آئین یهود گرویدند و نصاری و صابئان [= پیروان یحیی‌] هر گاه به خدا و روز رستاخیز ایمان آورند، و عمل صالح انجام دهند، پاداششان نزد پروردگارشان مسلم است؛ و هیچ‌گونه ترس و اندوهی برای آنها نیست.

وَالضُّحَىٰ ﴿١﴾ وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَىٰ ﴿٢﴾ مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَىٰ ﴿٣﴾ (سوره الضحی آیات ۱-۳)

قسم به روز روشن (یا هنگام ظهر آن). (۱) و قسم به شب به هنگام آرامش آن. (۲) که خدای تو هیچ گاه تو را ترک نگفته و بر تو خشم ننموده است .

إِنَّ اللَّـهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّىٰ یُغَیِّرُوا مَا بِأَنفُسِهِمْ(سوره رعد آیه ۱۱ )

و خداوند سرنوشت هیچ قومى (هیچ کسی) را تغییر نمى دهد مگر آنکه آنان آنچه را که در خودشان است را تغییر دهند.

لَئِن شَکَرْتُمْ لَأَزِیدَنَّکُمْ (سوره ابراهیم آیه ۷)

اگر شکر نعمت به جای آرید بر نعمت شما می‌افزایم .

شکر نعمت نعمتت افزون کند

کفر، نعمت از کفت بیرون کند

وَرَحْمَتِی وَسِعَتْ کُلَّ شَیْءٍ

رحمت الهی واسع است و شامل هر چیزی می شود.

وَهُوَ مَعَکُمْ أَیْنَ مَا کُنتُمْ (حدید ۴)

هر جا که باشید خدا همراه شماست.

یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لَا یَحْتَسِبُ ۚ وَمَن یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّـهِ فَهُوَ حَسْبُهُ ۚ إِنَّ اللَّـهَ بَالِغُ أَمْرِهِ ۚ قَدْ جَعَلَ اللَّـهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرًا (طلاق ۳)

و از جایى که گمانش را ندارد روزى‌اش مى‌دهد. و هر که بر خدا توکل کند، خدا او را کافى است. خدا کار خود را به اجرا مى‌رساند و هر چیز را اندازه‌اى قرار داده است.

وَیُنَجِّی اللَّـهُ الَّذِینَ اتَّقَوْا بِمَفَازَتِهِمْ لَا یَمَسُّهُمُ السُّوءُ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ (زمر ۶۱)

و خدا کسانی را که تقوا پیشه کرده‌اند، نجات می‌دهد. بدی به آنان نمی‌رسد و غمگین (هم) نخواهند گردید

برگرفته از سایت ملکوتی ها

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

1 نظر
  1. زهره می گوید

    سلام روزتون بخیر .
    من الان چن وقت کارام گره خورده وقتی میام قرآن بخونم دست و پام و بدنم میپرن و درد میگرن . قشنگ میفهمم این درد جسمانی نیست
    من خوب درس خوندم ولی کنکورم رو خوب ندادم و میدونم قبول نمیشم
    سرجاشه کنکور جوابای درست رو بلد بودم ولی ناخواسته غلط زدم . خیلی ناراحتم بابت این قضیه لطفا کمکم کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.