آیه 33 سوره الرحمن برای باطل سحر و جادو و دفع سحر و طلسم

خواص و فضیلت خواندن آیه 33 سوره الرحمن برای باطل کردن سحر و جادو و طلسم در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com آیه 33 سوره الرحمن برای باطل سحر و جادو و دفع سحر و طلسم را قرار دادیم . از آیات قرآنی مجرب و قوی برای باطل کردن سحر و جادو و طلسم آیه 33 سوره مبارکه الرحمن می باشد . توصیه شده است برای دفع و از بین بردن سحر و طلسم آیه 33 سوره الرحمن به شکل زیر خوانده شود . سایت دعا 786 …

,آیه 33 سوره الرحمن برای باطل سحر,آیه 33 سوره الرحمن برای باطل سحر نی نی سایت,آیه 33 سوره الرحمن,آیه 33 سوره الرحمن صوتی,آیه 33 سوره الرحمن با ترجمه,آیه 33 سوره الرحمن تفسیر,آیه 33 سوره الرحمن نی نی سایت,آيه 33 سوره الرحمن,آیه 33 سوره الرحمن خواص,آیه 33 سوره الرحمن با معنی,قرائت آیه 33 سوره الرحمن صوتی,آیه 33 و 35 سوره الرحمن صوتی,دانلود صوتی آیه 33 سوره الرحمن,تفسیر المیزان آیه 33 سوره الرحمن,آیه 33 و 35 سوره الرحمن نی نی سایت,ايه 33 سوره الرحمن,ايه 33 من سوره الرحمن,تفسير اية 33 سورة الرحمن,تفسير اية 33 من سورة الرحمن,الآية 33 سورة الرحمن,اية 33 سورة الواقعة,شرح الآية 33 سورة الرحمن,تفسير الآية 33 سورة الرحمن,الآية رقم 33 سورة الرحمن,تفسير آية 33 سورة الواقعة,خواص آیه 33 و 35 سوره الرحمن

آیه 33 سوره الرحمن برای باطل سحر و جادو و دفع سحر و طلسم

خواص آیه 33 الرحمن,فواید و فضیلت آیه 33 الرحمن,آیه باطل سحر و طلسم 33 الرحمن,آیه دفع سحر و جادو و طلسم,آیه از بین رفتن سحر و طلسم,متن آیه 33 الرحمن با ترجمه فارسی

آیه 33 سوره الرحمن برای باطل سحر و جادو و دفع سحر و طلسم

هر کس این آیه از سوره الرحمن را ۷۰ مرتبه بر روی ظرف آبی بخواند و سپس با آن آب غسل کند هر کس هر سحری برای او کرده باشد باطل می شود

باید توجه داشت که هنگامی که به وسیلهء این آب غسل میکنید تشت بزرگی در زیر خود بگذارید چون روی این آب قرآن خوانده شده

پس نباید در راه آب یا جای کثیف ریخته شود و پس از غسل نیز می توان آن آب را در پای درخت یا در باغچه یا در رودخانه ریخت

و اگر در مکانی سحر باشد مثلا کسی مغازه یا محلی را سحر کرده باشد میتوان پس از خواندن این آیه بر روی آب آن آب را در چهار گوش خانه یا مغازه یا آن محل ریخت و نیز این کار اجنه را هم دور میکند اکر از این آب به روی مصروع یا جن زده بپاشند فی لفور به حال آید .

آیه این است :

يَا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَالْإِنْسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَنْ تَنْفُذُوا مِنْ أَقْطَارِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ فَانْفُذُوا ۚ لَا تَنْفُذُونَ إِلَّا بِسُلْطَانٍ

ای گروه جنّ و انس، اگر می‌توانید از اطراف آسمانها و زمین (و از قبضه قدرت الهی) بیرون شوید، بیرون شوید (ولی این خیال محالی است زیرا) هرگز خارج از ملک و سلطنت خدا نتوانید شد.

معانی کلمات آیه

«مَعْشَرَ»: گروه. دسته. «أَن تَنفُذُوا»: این که عبور کنید و بگذرید. «أَقْطَارِ»: جمع قُطْر، نواحی و جوانب. «سُلْطَانٍ»: قدرت مادی و قوت معنوی.

این آیه دارای دو معنی عمده است:

الف – آیه ناظر به دنیا، و اشاره به مسافرتهای فضائی بشر است که قرآن شرط آن را داشتن سلطه علمی و صنعتی و قدرت مادی دانسته است.

ب – آیه ناظر به رستاخیز، و اشاره به عدم فرار از چنگال عدالت الهی در قیامت است.

با توجه به تفسیر دوم، معنی آیه چنین است:

ای گروه پریها و انسانها! اگر می‌توانید از چنگال عدالت الهی و مجازات اخروی بگریزید و از گوشه‌ها و کنارهای آسمانها و زمین بگذرید و فرار کنید، تا از دادگاه الهی و عذاب سرمدی اخروی برهید، این کار را بکنید و از نواحی آسمانها و زمین بالا روید و بگذرید تا خویشتن را از کیفر و عذاب خدا قائم و پنهان کنید، ولیکن قادر به چنین کاری نخواهید بود مگر با سلطه مادی و معنوی که چنین چیزی هم برایتان ممکن نیست.

نکته ها

«مَعْشَرَ» به معناى گروه، از ريشه‌ى «عشر» به معناى عدد ده است. كلمه‌ى «عشيرة» به معناى بستگان نيز از اين ريشه است. در قرآن، كلمه‌ «مَعْشَرَ» سه بار به كار رفته است.

«سلطان» هم به قدرت قهريّه و مادّى گفته مى‌شود كه سبب سلطه بر ديگران است و هم به قدرت علمى و دليل و برهان و استدلال محكم كه سبب تسلّط فكرى و علمى مى‌شود.

«وَ لَقَدْ أَرْسَلْنا مُوسى‌ بِآياتِنا وَ سُلْطانٍ مُبِينٍ»* «1»، «يُجادِلُونَ فِي آياتِ اللَّهِ بِغَيْرِ سُلْطانٍ»* «2»

آيه 33، مى‌تواند مربوط به دنيا و مباحث فضانوردى و گذر از جوّ زمين و نفوذ در آسمان‌ها باشد و يا به قرينه آيات قبل و بعد، مربوط به قيامت و عدم امكان فرار از دادگاه الهى باشد.

عمق زمين و اوج فضا و كرات آسمانى، براى انسان و جنّ قابل تسخير است. تعبير «إِنِ اسْتَطَعْتُمْ» به جاى «لو استطعتم»، نشانه امكان و جمله‌ «إِلَّا بِسُلْطانٍ» رمز آن است كه مى‌توان در آسمان‌ها و زمين نفوذ پيدا كرد. به ويژه آنكه در قرآن معمولًا كلمه سلطان براى سلطه علمى به كار رفته است.

,آیه باطل سحر سوره بقره,اية ابطال سحر,اية ابطال سحر التفريق,آيات ابطال سحر تعطيل الزواج,آيات ابطال سحر الرصد,آيات ابطال سحر الأرحام مكتوبة,آيات ابطال سحر التسليط,آيات ابطال سحر تعطيل الدراسة,آيات ابطال سحر التصفيح مكتوبة,آيات ابطال سحر التفريق,آيات ابطال سحر القفل,آيات ابطال سحر التفريق بين الزوجين,ايات ابطال سحر التفريق بين الزوجين مكتوبة,ايات ابطال سحر التفريق مكتوبة,ايات ابطال سحر التفريق عن بعد,ايات ابطال سحر التفريق بين الزوجين يوتيوب,ايات ابطال سحر التفريق Mp3,ايات ابطال السحر التفريق,ايات ابطال سحر تفريق الازواج

برگرفته از سایت ملکوتی ها

******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.