تعبیر خواب خلعتی هدیه گرفتن – تعبیر خواب گرفتن خلعتی سفید و سبز

معنی و مفهوم و تعبیر خواب خلعتی و هدیه گرفتن خلعتی از دیگران در سایت دعا 786

در این پست از سایت دعا و تعبیر خواب doa786.com تعبیر خواب خلعتی هدیه گرفتن – تعبیر خواب گرفتن خلعتی سفید و سبز را قرار دادیم . معنی و مفهوم و تعبیر خواب خلعتی و هدیه گرفتن خلعتی و گرفتن خلعتی سفید و سبز و تمیز و خلعتی از جنس پارچه و خلعتی دادن به عروس و داماد …

تعبیر خواب خلعتی هدیه گرفتن - تعبیر خواب گرفتن خلعتی سفید و سبز

تعبیر خواب خلعتی از جنس پارچه,تعبیر خواب خلعتی برای عروس و داماد,تعبیر خواب خلعتی با ارزش و بزرگ,تعبیر خواب خلعتی دادن به دیگران,معنی و مفهوم خلعتی در خواب

تعبیر خواب خلعتی

ابن سیرین می‌گوید:
تعبیر خلعت پاکیزه و نیکو، عزت و مقام و ریاست و حکومت و زن و «کنیزک» می‌باشد و مقدار و اندازۀ تمام اینها به اندازۀ ارزش کسی است که خلعت را داده است.
تعبیر خواب خلعتی سفید ابریشمی
امام صادق (ع) می‌فرمایند:
اگر ببینی دارای خلعتی خوب و سفید یا سبز از جنس کرباس می‌باشی، یـعـنـی به عزت و جاه دنیا و آخرت می‌رسی، یا اگر از دیبا یا ابریشم می‌باشد، یـعـنـی به عزت و نعمت دنیا می‌رسی.
تعبیر خواب خلعتی هدیه گرفتن
ابراهیم کرمانی می‌گوید:
اگر ببینی «پادشاه» به تو خلعت داده است، یـعـنـی به اندازه آن از پادشاه مال و نعمتی به دست می‌آوری، یا اگر ببینی شخص عالم و دانشمندی به تو خلعت داده است، یـعـنـی از آن شخص علم و دانش کسب می‌کنی.
معبران می گویند:
اگر کسی ببیند از بزرگی، خلعت سفید و یا سبز دریافت کرد، به عزت و حرمت وی افزوده می گردد. اگر مجرد باشد، همسری پاکیزه نصیب وی می گردد. اگر عالمی به او خلعت داد، از آن عالم به کسب علم و دانش نائل می شود.

منبع : سایت دعاگو

***************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.