تعبیر خواب دختر مجرد باردار بشه و حاملگی دختر مجرد و بارداری دختر مجرد

کاملترین تعبیر خواب باردار شدن دختر مجرد و حامله شدن دختر مجرد در سایت تعبیر خواب دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com تعبیر خواب دختر مجرد باردار بشه و حاملگی دختر مجرد و بارداری دختر مجرد را قرار دادیم . اگر به دنبال تعبیر خواب دیدن حامله شدن دختر مجرد و باردار شدن دختر مججرد و بچه دار شدن دختر مجرد و بزرگ شدن شکم دختر مجرد هستید این مطلب از سایت دعا 786 را حتما ببینید …

تعبیر خواب بارداری دختر مجرد امام صادق,تعبیر خواب بارداری دختر مجرد نی نی سایت,تعبیر خواب بارداری دوقلو دختر مجرد,تعبیر خواب تست بارداری دختر مجرد,تعبیر خواب حاملگی دختر مجرد نی نی سایت,تعبیر خواب حاملگی دختر مجرد از نظر حضرت یوسف,تعبیر خواب حاملگی دختر مجرد از نظر امام صادق,تعبیر خواب باردار شدن دختر مجرد,تعبیر خواب باردار شدن دختر بچه,تعبير خواب باردار شدن دختر باكره,تعبیر خواب بارداری شدن دختر مجرد حضرت یوسف,تعبیر خواب آبستن شدن دختر,تعبیر خواب باردار بودن دختر خاله,تعبیر خواب آبستن بودن دختر,تعبیر خواب آبستن بودن دختر مجرد

تعبیر خواب دختر مجرد باردار بشه و حاملگی دختر مجرد و بارداری دختر مجرد

تعبیر خواب حاملگی دختر مجرد,تعبیر خواب زایمان دختر مجرد,تعبیر خواب باردار شدن دختر مجرد,تعبیر خواب بارداری دختر و پسر دختر مجرد,معنی و مفهوم بارداری و حاملگی دختر مجرد در خواب

تعبیر خواب دختر مجرد باردار بشه و حاملگی دختر مجرد و بارداری دختر مجرد

تعبیر خواب بارداری دختر مجرد از دید حضرت یوسف چیست

اگر دختر مجردی در خواب ببینید که حامله است معنی خواب او مال و ثروت و نعمت است و هر چه شکم او بزرگتر باشد این نعمت کمتر است.

تعبیر خواب حاملگی دختر مجرد

حال دختری باکره را در نظر بگیرید که در خواب خود را به صورت زن باردار و حامله می‌بیند همانطور که دیدن از بین رفتن پرده بکارت در خواب به گفته جابر مغربی بدست آوردن مال حرام است حامله بودن دختر باکره نیز تعبیری مناسب نخواهد داشت و به گفته آنلی بیتون اگر دختری باکره و پاکدامن در خواب ببیند که حامله شده است نشانه و بیانگر این است که به رسوایی و در نهایت به بدبختی کشیده خواهد شد.

ابراهیم کرمانی در جایی می‌گوید:

اگر دختری باکره در خواب ببیند که نوزادی را به دنیا آورده نشانه آن ات که کار خوبی انجام داده و نامش به خوبی و نیکی در یادها می‌ماند.

اگر در خواب دیدید که حامله است ولی شکمش زیاد بزرگ نیست مال کمی به او می رسد.

امام جعفر صادق ع

اگر زنی پسری بزاید و پسرش همان موقع با او هم سخن شود این خواب می گوید که اجل مادر بسیار نزدیک است.

ابراهیم کرمانی

اگر پادشاهی در خواب ببیند که زنش دختر زاییده است مال و ثروتش زیاد می شود.

معنی دیدن خواب زاییدن دختر توسط مرد انی است که به او غم و اندوه خواهد رسید و باید تلاش کند که رفع بلا کند.

ابن سیرین

اگر هر مرد و زنی در خواب ببیند که شکم او مانند بارداری بزرگ شده است به او از مال و نعمت دنیا فراوان خواهد رسید و هر چه شکمش در خواب بزرگتر باشد معنی خواب این است که نعمت بیشتری به او خواهد رسید.

معنی بارداری و زاییدن دختر در خواب این است که صاحب فرزند پسر می شوید.

معنی بارداری و زاییدن پسر در خواب این است که صاحب فرزند دختر می شوید.

البته امام صادق در تفسیر خواب بالا می فرمایند که که از نسل تو فرزندی به دنیا می آید و سرآمد و بزرگ خاندانت خواهد شد.

منوچهر مطیعی

اگر زن بارداری را در خواب دیدید معنی این خواب این است که با گناه روبرو خواهید شد.

اگر همسر خود را در حالت بارداری دیدید در حالیکه واقعا باردار نیست معنی این خواب گذاشتن یک وظیفه سنگین بر روی دوش شماست که شما را خیلی اذیت می کند.

اگر زنی در خواب ببیند که باردار است ولی در واقعیت باردار نباشد معنی این خواب این است که غمی به شما می رسد که زیاد است و اندازه وضع حمل شما را آزار می دهد.

دیدن زن باردار در کوچه هم خوب نیست و اشاره به این موضوع دارد که به زودی خبر بدی به شما می رسد.

آنلی بیتون

اگر دختری که مجرد و باکره است در خواب ببیند که حامله شده است معنی خواب او این است که ممکن سات در اثر اشتباهاتی رسوا شود و عفت خود را از دست دهد.

اگر زنی که در واقعیت حامله نیست در خواب ببیند که باردار است معنی خواب او این است که با شوهرش زندگی خوب و آرامی ندارد و فرزتدانش نیز مطیع او نیستند.

اگر زنی که باردار است این خواب را ببیند معنی خواب او این است که زایمانش بدون دردسر و مشکل است و راحت انجام می شود.

ادوارد در این باره میگویی :

تعبیر دیدن حاملگی دختر مجرد در خواب دلیل بر افزایش برکت و رزق و روزی در خانه است

شیخ طوسی نیز در این باره میگوید:

اگر دختری در خواب خود را حامله ببینید و از این اتفاق به هراس بیفتد و بترسد دلیل بر اینکه مال و یا جنسی حرام وارد زندگی او شده است

سوال :

با سلام و خسته نباشید دختری 18 ساله و مجرد هستم تقریبا موقع اذان صبح بود که خواب دیدم حامله شده ام و همه فامیل و اشنا ها به خونه ما اومده بودن و به من تبریک میگفتن بعد یک مرتبه یه زنی داخل خونه اومد و منو خیلی دعوا کرد گفت مگه تو مجرد نیستی پس چرا حامله شدی و شروع به گریه کردن کردم از شدت گریه سرم درد گرفت و بقیه فامیل هم منو تنها گذاشتند

تعبیر :

خواب دیدن حامله به هر صورت مقدمه ای است بر تلاش فردی که برای رسیدن به موقعیت و امکانات بیشتر سعی می کند و چنین خواب ی که خودش طالع است نیروی قوی پا نهادن وپیش رفتن در راهی را که آرزویش وجود دارد ایجاد می کند

ابراهیم کرمانی گوید:

اگر فرزند نابالغ خود را آبستن بیند، دلیل که اگر پسر بود، پدرش را نعمت و مال حاصل گردد و اگر بیننده خواب دختر بود، مادرش را نعمت و مال حاصل شود.

در اکثر موراد وقتی زنانا و یا دختران مجردی خواب می بینند که باردار هستند تصور دارند که معنی یا تاویل این خواب بد است چرا که بدون داشتن شوهر خبب طبیعتا امکان باردار شدن نیست پس حتما من مرتکب عمل و یا کار زشتی شدم که چنین رویایی را دیدم اما بهتر است بدانید وقتی یک رویا تعبیر میشود خیلی از قوانین که در زندگی روزمره وجود دارد جا به جا میشود

در درون یک فرد باردار جنینی است که در حال رشد و بالندگی است اما هنوز زمان متولد شدنش فرا نرسیده است.

باردار شدن در خواب یک نماد است و وقتی خواب بارداری می بینید در واقع مسئله بچه چندان مطرح نیست بلکه این خواب بیشتر به خود شما مربوط می شود.

می توان گفت حامله شدن در خواب نشان می دهد بخشی از خود شما یا جنبه ای از زندگیتان هنوز در مرحله ی رشد و بالندگی است.

شاید این خواب اشاره به اندیشه ای باشد که شما مدتی است آن را در ذهن خود می پرورانید اما هنوز آمادگی عرضه آن به اطرافیان خود را ندارید و نمی توانید درباره آن صحبت کنید یا در این باره کاری انجام دهید.

مثلاً اگر در خوابتان دو ماهه باردار باشید شاید دو ماه پیش مسئله ای به فکرتان رسیده که هنوز در مرحله پردازش است.

محب مدنی راجب معنی و تعبیر خواب باردار شدن و یا افتادن نوزاد دختر مجرد گفته است:

چون در اینجا فرد نابالغ است و حاملگی در دنیای امروز یک تعمت الهی از طرف خداوند است میتوان معنی و تفسیر این خواب را موفقیت در زندگی جلو رفتن کارها طبق امال و اروزهای خودمان و بدست اوردن شغل و مقام مهم دانست

تعبیر خواب حامله بودن دختر مجرد از دیدگاه جابر مغربی

تعبیر خواب حاملگی زندگی پر بار است.
تعبیر خواب دیدن حیوان و انسان حامله داشتن آرزوهای تازه است که باعث امید می شود
تعبیر خواب حاملگی مقدمه ای برای رسیدن به موفقیت های فردی است
به طور کلی تعبیر خواب حاملگی خوب و فرخنده است
تعبیر خواب حامله شدن یک دختر مجرد از دیدگاه ابن سیرین
تعبیر خواب زن حامله غم و غصه است
تعبیر خواب حامله شدن همسرتان کاری سخت و دشوار است که شما را ناراحت می کند
تعبیر خواب حامله شدن خود غمی فراوان است
تعبیر خواب دیدن زن حامله در کوچه خبر بد است

امام صادق (ع) و همچنین چند معبر نامی دیگر تعبیر خواب برای حامله و باردار شدن دختران مجرد را نشانه ای از پیدایش روزی و یا برکت و همچنین افزایش رزق و نعمت دانسته اند

سوال :

من یه دختر ۱۷ ساله هستم و مجرد هستم.دیشب تو خواب دیدم که باردارم و ماه های آخر بارداریم هست و زایمانم نزدیکه.وقت زایمان که شد مامانم بهم گفت که باید خودش بچه رو به دنیا بیاره. منم چون مامانم بلد نبود تعجب میکردم که چطوری قراره این کارو کنه و مخالفت میکردم و میگفتم که بریم بیمارستان تا بیهوشم کنن و دردی احساس نکنم.ولی مامانم قبول نمیکرد و من ناراحت شدم بهش گفتم که از تو همچین انتظاری نداشتم.بعد قبول کردم و بعد زایمان فهمیدم که انگار خواب بودم و هیچ دردی احساس نکردم و به خاطر همین خداروشکر کردم. بعد اینکه بیدار شدم بچه رو دیدم که پسر بود و من اونو تو شکل نوزاد نمیدیدم انگار که یه سالش بود و من تو اون یه سال داشتم استراحت میکردم و خواب بودم و من از فامیلامون میپرسیدم که از نوزادی بچه عکس گرفتن یا نه.در ضمن من مجرد بودم و نمیدونستم که پدر بچه کیه.از طرفی این موضوع برا خانوادم عجیب نبود و اونا هم سعی میکردن که حدس بزنن پدر بچه کیه مثلا عمه ام هم بهم گفت که ممکنه پدرش اون کسی که تو واقعیت دوسش دارم باشه.منم که از خدام بود که همینجوری باشه ولی زیاد احتمال نمیدادم که پدرش عشقم باشه.چون من اون فرد رو دوست دارم ولی خودش نمیدونه و تو خواب هم همینطور بود.در ضمن من پسرم رو خیلی دوسش داشتم و همش بوسش میکردم و اونو عزیزم و عشقم صداش میکردم.تو خواب به کسی که دوسش دارم فکر میکرم و با خودم میگفتم که من قراره در آینده با اون فرد ازدواج کنم و باید بهش بگم که یه پسر دارم و تو ذهن خودم فکر نمیکردم که با این موضوع مشکلی نداشته باشه چون یه جورایی حس میکردم با اینکه بچه برا منه ولی هنوز باکره هستم.

تعبیر :

خوابتان حاکی از جنبه ی پرورش یافته ی شخصیت شماست. پناه، راحتی، زندگی، راهنمایی و پشتیبانی را پیشنهاد می کند. اندیشه یا فعالیتی نو را پدید می آورید. گویای آغازی نو، دیدگاهی تازه یا واقعه ای عظیم است. تعبیر دیگر: نگاهتان را به کودکان درون تان جلب می کند و گنجایش تان برای نمو می باشد. نمایانگر جنبه ای از خودتان یا زندگی شخصی تان است که در حال رشد و توسعه است. ممکنست آماده ی صحبت یا اقدام کردن درباره اش نباشید. ممکنست بیانگر تولد یک ایده، جهت، پروژه یا هدف تازه باشد. به دنبال جهتی در زندگی تان هستید. انگیزه ندارید. تعبیر دیگر: نشانگر تحول است. لازمست از ناامیدی هایتان بیاموزید و فقط شاد باشید. نکوشید روی منفی ها بمانید! ممکنست بازتابی ازین باشد که در زندگی تان چه حسی دارید. برای ادامه ی تعبیر، متن خوابتان از «بعد اینکه بیدار» را لطفا در ضمیمه ی همین پیغام ارسال کنید!

منبع : ستاره و توپ توپ

برگرفته از سایت دعاگو

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

2 نظرات
  1. گلشیفته می گوید

    من ۲۱ سالمه مجرد و باکره ام خواب دیدم باردارم شکمم کوچیک بود یهو کیسه ابم پاره شد افتادم بعد همش به مامانم میگفتم میدونم اینبار دیگه میمیرم تعبیرش چیه؟

  2. فاطمه می گوید

    سلاممم من دختر جاری هستم که خواب دیدم حامله ام و شکمم خیلی بزرگ شده بود طوری که رفتم دکتر همون موقع بردنم اتاق زایمان
    این دفعه دوممه خواب حاملگی میبینم اما دفعه پیش شکمم کوچک تر بود
    ان تعبیرش چیه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.