تعبیر خواب دل درد داشتن – معنی و مفهوم دل درد و شکم درد در خواب

کاملترین تعبیر خواب دل درد و شکم درد در سایت دعا 786

در این پست از سایت دعا و تعبیر خواب doa786.com تعبیر خواب دل درد داشتن – معنی و مفهوم دل درد و شکم درد در خواب را قرار دادیم . کاملترین معنی و مفهوم و تعبیر خواب درد دل و درد شکم و دل درد داشتن مرده و دل درد فرزند و دل درد برادر و خواهر و پدر و مادر …

تعبیر خواب دل درد داشتن - معنی و مفهوم دل درد و شکم درد در خواب

تعبیر خواب دل درد شدید,تعبیر خواب دل درد مادر و پدر,تعبیر خواب دل درد و استفراغ,معنی و مفهوم دل درد در خواب,تعبیر خواب دل درد برادر و خواهر

تعبیر خواب دل درد داشتن – معنی و مفهوم دل درد و شکم درد در خواب

خالد بن علی بن محد العنبری گوید:
دل درد در خواب، نشانه زشتی باطن و بدکرداری است. درد جگر، نشانه بدی کردن با فرزند و درد زانو، نشانه بدی کردن با طایفه و خاندان است. درد پاها نیز، بر رفتن به راهی غیر از خدا دلالت دارد.
تعبیر خواب دل درد داشتن بردار
معبران می گویند:
اگر ببینی شکم برادر شما درد گرفته است نشانه‏ آن است که باید منتظر پیشامدى غیر منتظره باشید.
بیماری های مختلف را در این بخش مشاهده و مطالعه کنید: تعبیر خواب بیماری ، تعبیر خواب بیماری سرخک ، تعبیر خواب بیماری حصبه
تعبیر خواب دل درد داشتن خواهر
مولف می گوید:
اگر شکم درد سراغ خواهر شما آمده باشد باید بیشتر مراقب خود باشید.برای پدر و مادر نیز بیانگر موفقیت در انجام کارها مى ‏باشد.
تعبیر خواب دل درد داشتن پدر بزرگ و مادر بزرگ
تعبیرگران می گویند:
اگر شکم درد سراغ پدربزرگ و یا مادربزرگ شما آمده بود یعنی ترس و اضطراب هنگام روبرو شدن با مشکلات سراغتان می‌آید و برای حل مسائلتان باید بر ترس‌هایتان چیره شوید.
تعبیر خواب دل درد داشتن دوستان
مولف می گوید:
اگر در خواب بیینید دل درد به سراغ یکی از دوستان و یا اشنایان نزدیک خود مانند همکار همکلاسی هم دانشگاهی و … آمده است یعنی شخصیتی تعلیم نیافته دارید که باید با تربیت و آموزش قابلیت‌هایتان را توسعه دهید.
تعبیر خواب دل درد داشتن مرده
معبران می گویند:
این وضعیت مردگان در رویاها به چند نشانه ی مختلف است که یکی از آن ها حتما شامل حال شما خواهد شد ، اولی سود و منفعت بسیاری که به تو خواهد رسید، دومی داشتن سال خوب و خوش یمن ، رهایی یافتن از غم و رنج و یا بیماری های مختلف و آزاردهنده ،برتری یافتن بر دیگران ، و در بعضی موارد نیز بیانگر سخت تر شدن زندگی و آشفتگی های زیاد در محیط خانواده است که باعث ترس و ناامنی می شود
شیخ طوسی میگوید:
اگر ببینی مرده ای از قسمت شکم احساس ناراحتی میکند و یا دستان خودش را روی شکمش گذاشته است و تو قصد داری تا به او کمک کنی خوب است و یعنی معاش و معیشت زندگانی تو بهتر و گسترده‌تر می‌شود.
اگر او را در همین وضعیت شادمان دیدی ولی یقین داشتی که دل درد دارد یعنی مال و اموال تو زیادتر می‌شود
اگر چند نفر را که میدانی مرده اند با همدیگر دل درد دارند به این نشانه است که در کاری سود بخش سهیم و از آن بهره مند می‌شوید.
چنان چه او را گریان دیدی و در حال زاری کردن بود و وضعیت جسمانی مساعدی نداشت و از درد به خود میپیچید بیانگر این است که در سال جدید و پیش رو دچار زحمت و مشقت می‌شوی.

منبع : سایت دعاگو

*************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.