تعبیر خواب دیدن پابند و خلخال – تعبیر هدیه گرفتن پابند طلا در خواب

کاملترین تعبیر خواب پابند و بستن پابند دختر و زن در سایت دعا 786

در این بخش از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com تعبیر خواب دیدن پابند و خلخال – تعبیر هدیه گرفتن پابند طلا در خواب را قرار دادیم . معنی و مفهوم و تعبیر خواب پابند و خریدن پابند و بستن پابند و پابند پلیس و پابند زنانه و پابند مروارید و طلا …

تعبیر خواب پابند پلیس,تعبیر خواب پابند زنانه,تعبیر خواب پابند طلا هدیه گرفتن

تعبیر خواب دیدن پابند و خلخال - تعبیر هدیه گرفتن پابند طلا در خواب

تعبیر خواب دیدن پابند و خلخال – تعبیر هدیه گرفتن پابند طلا در خواب,تعبیر خواب پابند مروارید و طلا,تعبیر خواب پابند پلیس,تعبیر خواب خریدن و فروختن پابند,تعبیر خواب بستن پابند زنانه و دختران

تعبیر خواب دیدن پابند و خلخال – تعبیر هدیه گرفتن پابند طلا در خواب

معبرین غربی می گویند:

دیدن یا بستن پابند در خواب اشاره به نعمت و روزی حلال و همچنین بیانگر راهی است که در زندگی تان در آن مسیر پیش می رود و تصمیماتی گرفتید تا به جایی که هستید برسید
اگر زنی در خواب ببیند که خلخال طلا و نقره بر پای دارد، شوهری نیکو خصلت خواهد داشت و اگر دوشیزه است، شوهر آینده اش هم خوش اخلاق خواهد بود هم برایش زیور آلات تهیه خواهد کرد.
اگر زنی ببیند که خلخال از پای خود بیرون آورد یا گم کرد، موجب دلسردی و آزردگی شوهرش می شود. اگر مردی خلخال از هر فلزی چه گرانبها و یا چه ارزان بر پای داشت، از او کارهایی سر می زند که در میان مردم پسندیده نیست.

تعبیر خواب پابند به روایت محمد بن سیرین

پابند در خواب دیدن، سخن خوش و لطیف بود، یا بوسه است که از فرزند و عیال یابد یا به دوستی دهد.
اگر پابند بسیار بیند، نعمت و روزی حلال است به قدر آن که دیده.
اگر دید پیرزنی خروارها پابند بدو بخشید، دلیل است که مال و نعمت دنیا بیابد و به قدر آن کارش نظام گیرد.
اگر بیند پابند بسیار داشت و جمله را ببخشید یا از وی ضایع شد، دلیل که اگر نعمت دارد جمله را نفقه کند، یا از وی ضایع گردد.
اگر مردی بیند که پای اورنجن در پای داشت، دلیل است که او را رنج بود. اگر بیند سیمین است، رنج و سختی او کمتر است.

تعبیر خواب پابند به روایت ابراهیم عبدالله کرمانی

پای اورنجن، زنان را شوی است و زنان نیک است و پیرایه های زرین زنان را ملک است و مردان را حرام. اورنجن از پای بیرون کرد یا از وی ضایع شد، دلیل که کسی از وی رنجور دل گردد.

تعبیر خواب پابند به روایت خالد بن محد العنبری

هرکس پا ابرنجی از طلا یا نقره را در خواب ببیند به مصیبت یا اندوهی دچار میشود یا به زندان میافتد و هر آنچه زن از بدی یا خوبی در پا ابرنجش،در خواب میبیند، برای شوهرش تعبیر میشود.

تعبیر خواب پابند به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

داشتن خلخال در خواب نشانه آن است که دارنده آن مجبور می شود جائی که دوست ندارد بماند و به زبان دیگر مجبور به اقامت می شود که هم از اقامت اجباری ناخشنود می شود و هم محلی را که باید در آن جا بماند دوست نمی دارد.
دختر زیبائی در خواب دید که خلخال سنگینی از طلا به پای دارد که به وقت راه رفتن حلقه های زرین روی هم می خورند و صدا ایجاد می کنند و او سنگینی آن همه طلا را احساس می نماید

برگرفته از سایت دعاگو

************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.