در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com تعبیر خواب عاشق شدن و عاشق شدن زن و مرد متاهل و عاشق فرد غریبه شدن را قرار دادیم . اگر به دنبال تعبیر خواب عاشق دیگران شدن و عاشق دختر شدن و عاشق پسر شدن و عاشق شدن زن شوهردار و عاشق شدن دختر مجرد و پسر مجرد و عاشق شدن پدر و مادر و عاشق شدن برادر و خواهر و عاشق شدن خودم هستید این مطلب از سایت دعا 786 را حتما ببینید …

تعبیر خواب عاشق شدن دختر مجرد,تعبیر خواب عاشق شدن پسر به من,تعبیر خواب عاشق شدن مرد متاهل,تعبیر خواب عاشق شدن شوهر به زن دیگر,تعبیر خواب عاشق شدن معشوق,تعبیر خواب عاشق شدن دیگران,تعبیر خواب عاشق شدن نی نی سایت,تعبیر خواب عاشق شدن جن

تعبیر خواب عاشق شدن و عاشق شدن زن و مرد متاهل و عاشق فرد غریبه شدن

تعبیر خواب عاشق شدن به زن شوهردار,تعبیر خواب عاشق شدن دختر و پسر مجرد,معنی و مفهوم عشق و عاشق شدن در خواب

تعبیر خواب عاشق شدن و عاشق شدن زن و مرد متاهل و عاشق فرد غریبه شدن

اگر در خواب ببینید که عاشق شده اید و حس می کنید که کسی را دوست دارید ولی او را نمی بینید و نمی دانید عاشق چه کسی هستید به این معنی است که شما برای شروع یک رابطه عاشقانه آماده نیستید.

این خواب می تواند به این معنی نیز باشد که شما کسی را دوست دارید در حالی که او هیچ علاقه ای به شما ندارد .در واقع ممکن است دچار یک عشق یک طرفه شده باشید.

تعبیر خواب عشق در نگاه اول

اگر در خواب ببینید که شخصی را برای اولین بار می بینید و همان لحظه اول دیدار ، عاشق او می شوید می تواند به این معنی باشد که برای شما اتفاق غیر منتظره ولی بسیار خوشایند افتادi است و شما را شدیدا هیجان زده کرده است .

همچنین این خواب می تواند نشانه این باشد که شما به شدت به محبت نیاز دارید و دوست دارید کسی از جنس مخالف عاشق شما باشد و به شما محبت کند .

اگر شما متاهل هستید و یا در رابطه عاشقانه قرار دارید ، این خواب به این معنی است که عشق شما به اندازه کافی به شما محبت نمی کند و نمی تواند نیازهای روحی و جسمی شما را به خوبی رفع کند.

تعبیر خواب عاشق همسر شدن

اگر در خواب ببینید که عاشق شوهر و یا همسرتان شده اید به این معنی است که شما چیزی دارید که از بابت داشتن آن بسیار خوشحال هستید ولی شاید مدتی است که توجه شما نسبت به آن چیز کم شده است .

ممکن است شغل خوبی دارید که مدت ها در حسرت داشتن آن بودید. یا ممکن است واقعا همسر بسیار خوبی دارید که به مرور زمان و با عادت کردن به او ، کمی نسبت به او بی توجه و کم محبت شده اید.

تعبیر خواب عاشق فرد غریبه شدن

اگر در خواب ببینید که عاشق یک فرد غریبه شده اید بستگی به وضعیت شما در زندگی واقعی دارد. در حالت کلی این خواب نشان می دهد که شما آماده عاشق شدن و وارد رابطه شدن با جنس مخالف هستید.

ولی اگر متاهل هستید معنی این رویا می تواند کاملا متفاوت باشد. احتمالا شما از رابطه عاشقانه خودتان رضایت ندارید و احساس کمبود می کنید. احتمالا گاهی به خیانت کردن نیز فکر می کنید.

حتی ممکن است به طلاق به عنوان یک راه حل نگاه می کنید. شاید هر دوی شما از در کنار هم بودن خسته شده اید و دوست دارید یک تغییر بزرگ در زندگی زناشویی خودتان ایجاد کنید.

اگر فکر می کنید احتمالی حتی در حد کم وجود دارد که بتوانید مشکل خودتان را با عشقتان حل کنید توصیه می کنیم زودتر اقدام کنید.چرا که هر لحظه ممکن است یکی از دو طرف ، اقدامی انجام دهد که تمام پل ها و راههای برگشت خراب شود.

تعبیر خواب عاشق یک شخصیت معروف شدن

بسیار  اتفاق می افتد که در خواب ببینید که عاشق یک شخصیت معروف مانند بازیگرها ، مقامات سیاسی ، فوتبالیست ها ، خواننده ها و … شده اید.

به طور کل این مدل خواب ها هیچ معنی خاصی ندارند .

تعبیر خواب عاشق شیطان یا جن شدن

اگر در خواب ببینید که عاشق یک شخصیت شیطانی و یا جن و دیو شده اید نشان دهنده این است که شما به دنبال فردی می گردید که آرزوهای شما را براورده کند.

شما نیازمند فردی عاشق و یا رابطه رمانتیک نیستید.فقط می خواهید از طریق رابطه با او ، به اهداف و آرزوهای خودتان برسید. شما سعی می کنید انتخابتان منطقی باشد و اصلا احساسی رفتار نمی کنید.نیاز به دوست داشتن و دوست داشته شدن حس نمی کنید. اعتقاد دارید پول می تواند تمام مشکلات را حل کند.

نظر این سیرین در مورد خواب عاشق شدن

اگر در خواب ببینی که عاشق جنس مخالف شده ای به این معنی است که نیازمند و حریص خواهی شد. اگر عشق تو حرام باشد ، ایمان تو دچار مشکل خواهد شد.

اگر ببینی که به کسی که دوست داری رسیدی به این معنی است که منفعتی کسب خواهی کرد.

اگر ببینی که در خواب به خاطر دوست داشتن کسی گریه می کنی تعبیر خوبی دارد و به مرادت می رسی .

نظر منوچهر مطیعی در این مورد

دیدن عشق در خواب حرص و ولع است .طمع زیاد می تواند باعث ضرر شود.

عاشق شیطان و جن شدندنبال فرد پول دار برای رابطه عاشقانه هستید
عاشق همسر شدنروابط زناشویی شما خوب نیست
اگر پسری در خواب عاشق شوداحساس نیاز جنسی شدیدی می کند
اگر زن متاهل در خواب عاشق شودکمبود محبت دارد
عاشق فرد آشنا شدنبه او نیاز دارید و می خواهید کاری برای شما انجام دهد
عشق به هم جنسگرفتار خواهی شد
عاشق افراد بد شدنخوب نیست

تعبیر خواب عشق

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: عشق در خواب دیدنی نیست مگر این که خودتان یا دیگری را عاشق بیابید. عشق در هر غالبی که باشد در خواب‌های ما حرص و آز و ولع است و حتی طمع زیاد و مضر. ضعیف‌ترین نوع عشق در خواب به نیاز و شدیدترین آن به حرص و طمع تعبیر می‌شود. در خواب عشق به اشخاص یا چیزهای بد و مکروه خوب نیست. عشق به هم جنس هم تعبیر خوشی ندارد و وبال و گرفتاری است.

تعبیر خواب عاشق شدن

معبرین غربی گویند:

اگر در خواب دیدید که عاشق شده‌اید بیانگر این است که به سمت خطر قدم برداشته‌اید. باید کمی بیشتر مراقب باشید و اطمینان از نتیجه را همواره چاشنی کار خود قرار دهید در کنار مراقب از خود بایستی به خود نیز اعتماد داشته باشید.

هرگز به دیگران تکیه نکنید و برای رسیدن به اهداف خود تسلیم نشوید.

نیاز به ابراز احساسات به دیگران یکی دیگر از دلایل دیدن عشق و عاشقی در خواب است. این خواب در واقع به این معناست که شما باید در برخورد با دیگران پذیرش بیشتری داشته باشید و بهتر است احساسات و عواطف خود را به جهان پیرامون خود ابراز کنید.

تعبیر خواب عشق

یونگ می‌گوید:

تعبیر خواب عاشق نمادی از مقبولیت و تایید ارزش درونی حقیقی است. شما جنبه های زنانه و مردانه را یکپارچه می‌کنید. در نتیجه، حس کامل بودن به شما دست خواهد داد.

به تعبیری دیگر عاشق ممکن است کسی باشد که ایده آل شماست. خواب می تواند جبرانی برای یک رابطه ناکامل در زندگی واقعی باشد، رابطه‌ای که رضایت بخش نیست.

خواب دیدن یک عاشق قدیمی یا عشق قبلی، بیانگر مسائل حل نشده یا تمام نشده مربوط به این رابطه خاص است. شاید رابطه فعلی تان، برخی از همین مسائل را بیدار نگه می دارد.

محمدبن سیرین گوید:

اگر بیند بر کسی عاشق شد، دلیل که نیازمند و حریص گردد. اگر عاشقی او به چیزی حرام بود، دلیل بر فساد دین او بود. اگر بیند که از معشوق کام دل یافت، دلیل منفعتی بود.

مطیعی تهرانی:

اگر در خواب ببینید عاشق شده‌اید و معشوق خود را بشناسید کارتان به کسی می‌افتد که به نحوی با کسی که عاشقش شده‌اید قابل تشابه و انطباق باشد. چنانچه در خواب ببینید که عاشق شده‌اید و ندانید معشوقتان کیست محتاج می‌شوید و اندازه احتیاج شما به نسبت شدت و ضعف عشق متفاوت می‌شود اگر ببینید عاشق شده‌اید و معشوقتان را چه معروف و چه مجهول در کنار خود دارید حاجتتان روا می‌گردد

تعبیر خواب عاشق شدن دیگران

معبرین غربی:

اگر در خواب کسی عاشق شما شده بود نشانه رخ دادن وقایع بد و ناگوار برای شماست.

آنلی بیتون:

اگر مردی خواب ببیند به زنی اظهار عشق می‌کند، دلالت بر آن دارد که او در خور دوستی و رفاقت نیست.

برگرفته از سایت دعاگو

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی