تعبیر خواب معتاد شدن و اعتیاد به مواد مخدر و معتاد شدن برادر

تعبیر و تفسیر خواب اعتیاد به مواد مخدر و اعتیاد به تریاک و گل و معتاد شدن پدر و فرزند در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com تعبیر خواب معتاد شدن و اعتیاد به مواد مخدر و معتاد شدن برادر را قرار دادیم . اگر به دنبال تعبیر خواب اعتیاد به مواد مخدر و اعتیاد به گل و شیشه و اعتیاد به تریاک و سیگار و معتاد شدن برادر و خواهر و معتاد شدن پدر و مادر و فرزند و معتاد شدن عشقت هستید این مطلب از سایت دعا 786 را حتما ببینید …

تعبیر خواب معتاد شدن,تعبیر خواب معتاد شدن پدر,تعبیر خواب معتاد شدن فرزند پسر,تعبیر خواب معتاد شدن مادر,تعبیر خواب معتاد بودن برادر,تعبیر خواب معتاد شدن معشوق,تعبیر خواب معتاد شدن مرده,تعبیر خواب معتاد شدن نامزد, تعبیر خواب اعتیاد پدر,تعبیر خواب اعتیاد خواهر,تعبیر خواب اعتیاد پسر, تعبیر خواب مواد مخدر تریاک,تعبیر خواب مواد مخدر گل,تعبیر خواب مواد مخدر شیره,تعبیر خواب مواد مخدر خریدن,تعبیر خواب مواد مخدر و پلیس,تعبیر خواب مواد مخدر هروئین,تعبیر خواب مواد مخدر شیشه,تعبیر خواب مواد مخدر فروختن

تعبیر خواب معتاد شدن و اعتیاد به مواد مخدر و معتاد شدن برادر

تعبیر خواب اعتیاد به تریاک,تعبیر خواب اعتیاد به شیشه و گل,تعبیر خواب معتاد شدن فرزند,تعبیر خواب ترک اعتیاد,تعبیر خواب مرک و کمپ ترک اعتیاد,تعبیر خواب معتاد شدن به سیگار,معنی و مفهوم معتاد و اعتیاد در خواب

تعبیر خواب معتاد شدن و اعتیاد به مواد مخدر و معتاد شدن برادر

بطور کلی هر شخصی را که در خواب ما بصورت فردی معتاد و با ظاهری زشت ظاهر شود معنای آن نیکو نیست و حتما پشت سر ان خبرهای بدی را خواهیم داشت.

شیخ طوسی در یکی از کتب خود نوشته است:

اعتیاد در خواب به مواد مخدری مانند تریاک شیشه حشیش هروئین و … نشان دهنده ی این است که یک یا چند خطر از طرف دوستان ما را تهدید میکند.

جابر مغربی :

نیز مصرف شاه دانه و تریاک در خواب را به معنی دوستی گمراه کننده و یا بدخواه معنی کرده اند کینه توزی دشمنی پهن کردن دام توطئه و …نیز از معانی همین رویا است.

اگر کسی ببیند خودش معتاد شده است به نشانه ی این است که در روزهای اینده با فردی رابطه دوستی برقرار خواهد کرد که از جانب او لطمه های زیادی را می خورد.

اگر دید دیگران معتاد شده اند و به تعارف میکنند نشان دهنده ی این است که خود او باعث گمراهی دیگران میشود.

تعبیر خواب معتاد شدن همسر

جابر مغربی میگوید :

معتاد شدن همسر به انواع مختلف مواد مخدر به نشانه ی دعوا و درگیری بین زن و شوهر جدایی غم و اختلاف های سلیقه ای میباشد.

اگر دیدی همسرت در حال خرید و یا فروش مواد شده است نشان دهنده ی این است که بخاطر عدم سازش و یا مسائل شخصی دچار دعوا و بحث شدید خواهید شد و کار به جاهای باریک کشیده میشود.

ابن سیرین نیز در مورد معتاد شدن شوهر نوشته:

اگر دیدی شوهرت معتاد شده است در صورتی که در دنیای واقعی اهل اعتیاد و یا دود و دم نیست به نشانه ی این است که موضوع مهمی را از تو پنهان ساخته و تو با فهمیدنش او را سرزنش زیاد خواهی کرد.

تعبیر خواب معتاد شدن برادر

معتاد شدن برادر در خواب های ما به نشانه ی غیبت و یا تهمت است.

ادوارد در این زمینه گفته است :

اگر دیدی برادر کوچکتر یا بزرگترت اعتیاد دارد به نشانه ی این است که در این روزها دوست و یا غریبه ای را با زدن تهمت و یا گفتن دروغ و غیبت از خود رنجانده ای.

کشکولی میگوید:

معتاد شدن برادر در خواب یک هشدار جدی برای بیننده ی خواب است بدون شک برادرتو مرتکب گناهی شده است که باعث شده سایرین از دست او دلخور باشند.

معتاد شدن دوست

معتاد شدن دوست قدیمی و صمیمی در خواب های ما به نشانه ی ضرر و یا خسارت مالی است .

اگر کسی ببیند دوستش درگیر اعتیاد و یا مواد شده است به کشیدن و یا فروختن آن روی آورده است در واقع نشان دهنده ی این است که بخشی از مالش را از دست میدهد .

همچنین غیبت بد زبانی و رنجور کردن پدر و مادر نیز از دیگر معانی همین رویا است.

معتاد شدن مرده ها

معتاد شدن مرده ها در خواب به نشانه ی اختلاف بین برادر و خواهر است.

اگر کسی مرده ها را در خواب خود معتاد ببینید چه ایشان را بشناسد و چه نشناسد نشان دهنده ی این است که با برادر و یا خواهر خود دچاتر اختلاف و یا کتک کاری میشود.

برگرفته از دعا سایت

********************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.