تعبیر خواب کفچه و کفگیر و ملاقه – تعبیر دیدن قاشق و ملاقه در خواب

کاملترین تعبیر خواب کفگیر و ملاقه و قاشق و کفچه در سایت دعا 786

در این بخش از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com تعبیر خواب کفچه و کفگیر و ملاقه – تعبیر دیدن قاشق و ملاقه در خواب را قرار دادیم . معنی و مفهوم و تعبیر خواب کلمب قاشق و ملاقه و کفگیر و کفچه و شکستن ملاقه و کفگیر و قاشق استیل و گم شدن ملاقه و کفگیر و خریدن ملاقه و قاشق جدید …

تعبیر خواب کفگیر ملاقه مسی,تعبیر خواب کفگیر روی, تعبیر خواب ملاقه روحی,تعبیر خواب ملاقه استیل,تعبیر خواب ملاقه بزرگ,تعبیر خواب ملاقه مسی,تعبیر خواب ملاقه چوبی,تعبیر خواب ملاقه و کفگیر,تعبیر خواب ملاقه ابن سیرین,تعبیر خواب ملاقه پلاستیکی

تعبیر خواب کفچه و کفگیر و ملاقه - تعبیر دیدن قاشق و ملاقه در خواب

تعبیر خواب کفگیر چوبی,تعبیر خواب ملاقه فلزی,تعبیر خواب کفچه و کفگیر,تعبیر خواب قاشق روحی,تعبیر خواب شکستن قاشق و ملاقه

تعبیر خواب کفچه و کفگیر و ملاقه – تعبیر دیدن قاشق و ملاقه در خواب

در بسیاری از نوشته های تعبیر خواب قاشق, به واژه کفچه نیز اشاره شده است. لذا در این متن هم در مواردی کفچه به معنای قاشق تفسیر شده است.

در بسیاری از کتب تعبیر خواب که توسط اشخاص معتبر در طول تاریخ روایت شده به طور کلی دیدن قاشق در خواب را به روابط خانوادگی و روابط دوستانه نسبت داده اند.

در واقع قاشق به عنوان یک وسیله ضروری در خانه و آشپزخانه و به عنوان نمادی از زندگی است و برای خواب بیننده نمادی از شرایط و روال زندگی کاری و خانوادگی تعبیر می شود.

به طور کلی قاشق وسیله ای است که انرژی مثبت از خود ساطع می کند. غذا خوردن در کنار دوستان و خانواده لحظات خوبی را رقم می زند.

خوردن غذاهای خوشمزه با لذت و ولع هنگام گرسنگی حس شادی را می آورد. زمانی که خسته ایم و یا دلمان می خواهد انرژی بگیریم به سراغ قاشق رفته و طعمی را که دوست داریم میچشیم. و از ان لذت می بریم همه این حس ها سرشار از انرژی مثبت است.

البته در موارد نادری تعبیر خواب قاشق, به درگیری و دشمنی تعبیر شده است . البته جزییاتی نیز در رابطه با تعبیر خواب قاشق وجود دارد که به آن در ادامه می پردازیم:

اگر در خواب هستید ولی طبق واقعیت موجود در زندگی, در حال غذا خوردن با قاشق هستید درست مثل این است که در واقعیت فرصت کرده و در کنار خانواده مشغول صرف غذا هستید و این یعنی تمام امور کاری و خانوادگی بر روی نظم و ترتیب پیش می رود.

اگر در خواب ببینید که قاشق خودتان را گم کرده اید. ذهنتان در مورد شخصی دچار تردید و دودلی خواهد شد.

تعبیر خواب اینکه قاشق کسی را دزدیدید:

به معنای انجام کاری ناعاقلانه و از روی نادانی است که اطرافیانتان را ناراحت کرده و آنها شما را سرزنش خواهند کرد.

اگر در خواب ببینید کفچه (قاشق) تمیز و پاکیزه ای دارید, یعنی زنی که به خانه شما می آید به عنوان همسر و یا خدمتکار منزل, زنی صادق و درستکار خواهد بود.

اگر در خواب ببینید کفچه (قاشق) شکسته و قدیمی و رنگ و رو رفته ای دارید. یعنی زنی که به خانه شما می آید زنی دروغگو و ریاکار خواهد بود.

اگر در خواب ببینید قاشق از روی کابینت یا قفسه ای به زمین می افتد, و شنیدن صدای سقوط قاشق شما را آزار می دهد. می تواند نشانه درگیری و خشونت و کشمکش باشد.

تعبیر خواب در اثر برخورد چند قاشق, که سرو صدا تولید می کنند می تواند نشان از نزاع و درگیری بین اعضای خانواده یا دوستان باشد.

دیدن قاشق کثیف و آلوده در خواب به نشانه این است, که ضرر و زیانی و یا مشکل و دردسری پیش روی خواب بیننده قرار خواهد گرفت.

تعبیر خواب دو قاشق در کنار هم نشان از یک ارتباط دو نفره است که به آن نیاز دارید می تواند به ارتباطی عاطفی و یا فیزیکی تعبیر شود.

برگرفته از سایت دعاگو

************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.