ختم سوره نصر در پنجشنبه برای افزایش روزی و مال و ثروت فراوان

خواص و فوائد ختم سوره نصر برای زیاد شدن رزق و روزی و مال و ثروت در سایت دعا 786

در این بخش از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com ختم سوره نصر در پنجشنبه برای افزایش روزی و مال و ثروت فراوان را قرار دادیم . سوره مبارکه نصر خواص و فوائد فراوانی دارد . برای زیاد شدن رزق و روزی و رسیدن به مال و ثروت فراوان ختم سوره مبارکه نصر بسیار مجرب و توصیه شده می باشد . ختم سوره مبارکه نصر در روز پنجشنبه برای روزی و ثروت فوق العاده مجرب است …

ختم سوره نصر چگونه است,ختم سوره نصر در روز پنجشنبه,ختم سوره نصر برای ازدواج,ختم سوره نصر برای پیروزی,ختم سوره نصر پنجشنبه,ختم سوره نصر برای روزی,ختم سوره نصر در پنجشنبه,ختم سوره نصر برای ثروت,سوره نصر برای روزی نی نی سایت,ختم سوره نصر برای روزی,سوره نصر برای رزق و روزی,چهار سوره افزایش روزی,سوره واقعه افزایش روزی,سوره افزایش رزق روزی,سوره هایی افزایش روزی,سوره طلاق برای افزایش روزی,سوره تکاثر برای افزایش روزی,سوره قدر برای افزایش روزی,سوره لیل برای افزایش روزی

ختم سوره نصر در پنجشنبه برای افزایش روزی و مال و ثروت فراوان

ختم سوره نصر در پنجشنبه برای افزایش روزی و مال و ثروت فراوان,خواص سوره نصر,فوائد و برکات سوره نصر,خواندن سوره نصر در روز پنجشنبه,ختم سوره نصر برای مال و ثروت,ختم سوره نصر در روز پنجشنبه,ختم سوره نصر برای زیاد شدن روزی

ختم سوره نصر در پنجشنبه برای افزایش روزی و مال و ثروت فراوان

خواص و فوائد ختم سوره نصر برای گشایش روزی و ثروت :

حضرت امام صادق علیه السلام فرمودند:

برای یافتن مالی عظیم هر پنجشنبه 40 مرتبه سوره نصر خوانده شود تا مالی بیابی که در خاطرت نگنجد و خدای مهربان چنان رزق و روزی اورا وسیع و زیاد میکند، که موجب تعجب و شگفتی خود شخص میشود.

در فضیلت این سوره از امام صادق علیه السلام روایت شده:

هر كس سوره نصر را در نمازهای مستحبی یا واجب خود قرائت نماید خداوند او را بر تمام دشمنانش یاری می كند و در روز قیامت در حالی می آید كه همراه او كتابی گویا است و خداوند این كتاب را از درون قبرش بیرون می آورد و در آن مایه امان از گرمای آتش جهنم است.

او در روز قیامت بر چیزی عبور نمی كند مگر اینكه بشارتش می دهد و او را به هر خیری خبر می دهد تا اینكه وارد بهشت شود.

برای قاری این سوره در دنیا اسباب خیر فراهم است به حالتی كه كسی ندیده و به قلبش خطور نكرده است.

از معصوم روایت شده است:

هر كس سوره نصر را در نماز نافله اش یا در هنگام زوال خورشید روز جمعه بخواند و دعا كند خداوند دعایش را مستجاب می كند

از رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم نقل شده است:

هر كس سوره نصر را قرائت نماید به او اجری مانند كسی كه در فتح مكه همراه با پیامبر خدا صلی الله علیه و آله وسلم جنگیده و به شهادت رسیده است داده می شود. وهر كس بعد از سوره حمد قرائت كند نمازش به بهترین وجه قبول است.

همچنین اگر در نماز بعد از سوره «حمد» 7 مرتبه سوره نصر را بخواند نمازش مورد قبول واقع شده و نمازگزاردن در سر وقت آن برایش دوست داشتنی می شود.

هم چنین از ایشان روایت شده است:

هر كس در شب سیزدهم رجب ده ركعت نماز بخواند و در هر ركعت بعد از حمد پنج مرتبه سوره نصر را بخواند خداوند در بهشت قصری برای او بنا می كند كه طول و عرضش هفت برابر بیشتر از دنیاست.

و نیز در نماز شب نهم شعبان فرموده است:

هر كس در این شب چهار ركعت نماز بخواند در هر ركعت بعد از حمد 10 مرتبه سوره نصر را بخواند خداوند بدنش را بر آتش حرام می كند و به واسطه هر آیه ثواب ده شهید از شهدای بدر و ثواب عالمان دین را به او خواهد داد.

استجابت دعا

از معصوم روایت شده است:

هر كس سوره نصر را در نماز نافله اش یا در هنگام زوال خورشید روز جمعه بخواند و دعا كند خداوند دعایش را مستجاب می كند.

برگرفته از دعا سایت

**************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.