خواص دعای نادعلی برای رفع چشم زخم و باطل چشم نظر

خواص و فضیلت خواندن دعای نادعلی برای رفع و باطل شدن چشم زخم در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com خواص دعای نادعلی برای رفع چشم زخم و باطل چشم نظر را قرار دادیم . مداومت بر خواندن و ختم دعای نادعلی خواص و فضیلت فراوانی دارد . توصیه شده است برای دفع و باطل شدن اثرات چشم زخم و رفع چشم زخم و در امان ماندن و حفظ از چشم زخم دعای نادعلی به مدت 3 روز و هر روز 20 مرتبه خوانده شود . سایت دعا 786 ….

,دعای چشم زخم,دعای چشم زخم روی تخمه مرغ,دعای چشم زخم صوتی,دعای چشم زخم برای کودک,دعای چشم زخم ماشاالله,دعای چشم زخم گنجهای معنوی,دعای چشم زخم و گشایش کار,دعای چشم زخم مفاتیح الجنان,دعای چشم زخم روی تخمه مرغ نی نی سایت,دعای چشم زخم روی تخمه مرغ گنجهای معنوی,جاعت دعای چشم زخم روی تخمه مرغ,دعای رفع چشم زخم روی تخمه مرغ,خواندن دعای چشم زخم روی تخمه مرغ,دعا برای چشم زخم روی تخمه مرغ,دعای چشم زخم صوتی دانلود,دعای چشم زخم صوتی تصویری,دعا چشم زخم صوتی,دعای رفع چشم زخم صوتی,دعای برای چشم زخم صوتی,دعای چشم زخم برای مغازه صوتی,دعای دوری از چشم زخم صوتی,دعای خیلی قوی برای چشم زخم صوتی,دعای رفع چشم زخم قوی صوتی,دعای چشم زخم برای کودکان,دعای چشم زخم برای کودک نی نی سایت,دعای چشم زخم برای کودک اهل سنت,دعای چشم زخم برای نوزاد,دعای دفع چشم زخم کودک,دعای چشم زخم در گنجهای معنوی,دعای چشم زخم از کتاب گنجهای معنوی,دعای چشم زخم در کتاب گنج های معنوی,دعای رفع چشم زخم در گنجهای معنوی,دعای چشم زخم در کتاب داروخانه معنوی,دعای چشم زخم در مفاتیح الجنان,دعای رفع چشم زخم مفاتیح الجنان,دعای حفاظت از چشم زخم مفاتیح الجنان

خواص دعای نادعلی برای رفع چشم زخم و باطل چشم نظر

دعای چشم زخم نادعلی,دعای نادعلی برای باطل چشم زخم,دعای نادعلی برای دفع چشم زخم,ختم دعای نادعلی برای چشم زخم,خواص و فضیلت دعای نادعلی,دعای ابطال چشم زخم نادعلی

خواص دعای نادعلی برای رفع چشم زخم و باطل چشم نظر

از برای ناد علی (ع) هفتصد خاصیت ذکر کرده اند و در تمام مهمات آنرا موثر دانسته اند

طریقه ختم نادعلی

روش‌‌های ختم دعای نادعلی بسیار زیاد هستند.

علت آن هم این است که موارد استفاده و کاربرد‌های این دعا بسیار هستند و بزرگان و علما راه‌های زیادی برای ختم این دعا به دست مسلمین و شیعیان داده‌اند.

چند مورد از معروف‌ترین راه‌های ختم این دعا در کتابی به نام زادالمعاد (توشه آخرت) گردآوری شده‌اند.

این کتاب اثر ماندگار علامه مجلسی است که به زبان فارسی نوشته شده است و گزیده‌ای از اعمال مستحبی را گرد هم آورده است.

اکنون به ذکر چند مورد از معروف‌ترین کاربرد‌های ختم دعای نادعلی می‌پردازیم که به صورت تکه تکه در کتاب‌های مختلف روایی دیده شده‌اند.

طریقه ختم نادعلی با توجه به نیت فرد می‌تواند یکی از روش‌های زیر باشد:

برای برآورده شدن حاجتی که اهمیت زیادی دارد ناد علی را به همان نیت ۷ نوبت بخوانید.
اگر برای برطرف شدن مسئله‌ای مجبور به این شدید که نزد شخص بزرگی بروید روزی ۳ مرتبه این دعا را بخوانید و به اعضای بدن خودتان بدمید، آن شخص بزرگ به رأی شما در می‌آید.
اگر به نیت فرزند دار شدن دعای ناد علی را بخوانید خداوند بزرگ شما را صاحب فرزند خواهند کرد.

برای اینکه شخصی را مسخر خود کنید در شب جمعه ۱۴ مرتبه دعای نادعلی را به اسم او بخوانید و بعد از آن ۱۰۰ مرتبه بر محمد و آل محمد صلوات بفرستید.

با این نوع ختم شخص گوش به فرمان شما می‌شود و خیر و صلاحی که شما تشخیص می‌دهید را دنبال می‌کند.

برای ثروتمند شدن می‌توانید این دعا را بعد از نماز صبح ۹ مرتبه بخوانید.

سفارش شده است برای ادای قرض و رفع بدهکاری دعای نادعلی را به مدت ۱۵ روز، روزی ۲۲ مرتبه بخوانید.

اگر در وضع حمل زنی تأخیر حاصل شد دعا را ۵ نوبت بر آب بخواند و آن آب را بنوشد.

نتیجه آن این است که وضع حملش زود خواهد شد.

برای دوری از آسیب حیوانات و جن و انس دعای نادعلی را همه جا با خود حمل کنید.

اگر گمشده‌ای دارید این دعا را به نیت بخوانید، زیرا در بازگشت شخصی که غایب است تأثیر گذار است.

در این نوع ختم حداقل روزی ۱۱۰ مرتبه باید این دعا را خواند.

اگر در جمعی گرفتار شدید و راهی برای خلاصی از آن پیدا نکردید می‌توانید این دعا را ۷ مرتبه بخوانید و بعد به آن‌ها بدمید. با این کار دیگر آسیبی به شما نمی‌رسانند.

اگر گرفتاری بسیار مهمی دارید که درگیر آن هستید ۱۰۰۰ بار خواندن این دعا توصیه شده است.

برای فاصله گرفتن از تهمت و رفع آن، دعای نادعلی را هر صبح و هر شب ۴۰ مرتبه بخوانید.

اگر می‌خواهید پولدار شوید هر روز صبح ۱۲ بار ختم کنید

برای رفع چشم زخم این دعا را به مدت ۳ روز، هر روز ۲۰ بار قرائت کنید.

اگر دوست دارید خواب رسول الله (ص) را ببینید هر شب ۷ بار دعا را بخوانید.
برای بهره‌مند شدن از تأثیر دعا بر علم آموزی، موقع نماز صبح ۱۷ بار داع را ختم کنید.
دعای نادعلی برای رفع اختلافات نیز کاربرد دارد، به این منظور باید هر روز ۳۰ مرتبه دعا را بخوانید.
برای رهایی از مکر و حیله‌های دشمن هر روز ۱۰۰ بار دعای نادعلی را بخوانید.
هر روز ۲۵ بار دعای نادعلی را ختم کنید تا قوت قلب بگیرید.
اگر عزت می‌خواهید هر روز ۱۰ مرتبه بخوانید.
برای رهایی از حبس و زندان ۷ روز، روزی ۱۶ بار دعای نادعلی را بخوانید.

و دعا این است :

بِسمِ الله الرحمن الرحیم

نادِ علیّاً مَظهَرَ العَجائِبِ تَجِدهُ عَوناً لَکَ فی النَّوائِبِ لی إلَی اللهِ حاجَتی وَ عَلَیهِ مُعَوَّلی کُلَّما أمَرتَهُ وَ رَمَیتَ مُنقَضی فی ظِلِّ اللهِ وَ یُضلِلِ اللهُ لی أدعُوکَ کُّلِّ هَمٍّ وَ غَمٍّ سَیَنجَلَی بِعَظَمَتِکَ یا اللهُ یا اللهُ یا اللهُ بِنُبُوَّتِکَ یا مُحَمَّدُ یا مُحَمَّدُ یا مُحَمَّدُ بِوِلایَتِکَ یا عَلِیُّ یا عَلِیُّ یا عَلِیُّ، اَدرِکنی بِحَقِّ لُطفِکَ الخَفِیِّ، اللهُ اَکبَرُ اَنَا مِن شَرِّ اَعدائِکَ بَریءٌ بَریءٌ بَریءٌ، اللهُ صَمَدی مِن عِندِکَ مَدَدِی و عَلَیکَ مُعتَمَدی بِحَقِّ اِیّاکَ نَعبُدُ و اِیّاکَ نَستَعینُ یا اَبَا الغَیثِ اَغِثنی یا اَبَا الحَسَنَینِ اَدرِکنی یا سَیفَ اللهِ اَدرِکنی یا حُجَّةَ اللهِ اَدرِکنی یا وَلِیَّ اللهِ اَدرِکنی بِحَقِّ لُطفِکَ الخَفِیِّ یا قَهّارُ تَقَهَّرتَ بِالقَهرِ و القَهرُ فی قَهرِ قَهرِکَ یا قَهّارُ یا قاهِرَ العَدُوِّ یا والِیَ الوَلِیّ یا مَظهَرَ العَجائِب یا مُرتَضی عَلِیّ رَمَیتَ مَن بَغی عَلَیَّ بِسَهمِ اللهِ وَ سَیفِ اللهِ القاتِلِ اُفَوِّضُ اَمری اِلَی اللهِ اِنَّ اللهَ بَصیرٌ بِالعِبادِ وَ اِلهُکُم إلهٌ واحِدٌ لا إلهَ إلّا هُوَ الرَّحمنُ الرَّحیم، أدرِکنی یا غِیاثَ المُستَغیثینَ یا دَلیلَ المُتَحَیِّرینَ یا أمانَ الخائِفینَ یا مُعینَ المُتَوَکِّلینَ یا راحِمَ المَساکینَ یا إلهَ العالَمینَ بِرَحمَتِکَ وَ صَلَّی اللهُ عَلی سَیِّدنا مُحَمَّدٍ وآلِهِ أجمَعینَ وَ الحَمدُ لِلّهِ رَبِّ العالَمین

ترجمه دعای نادعلی

بخوان علی را که مظهر صفات عجیبه است . تا یاری کننده تو باشد در سختی ها این بنده پیوسته به خدا نیازمند است . و من در امورم به او تکیه کرده ام و امور گذشته و اینده ام را به او وا می گذارم برای رفع هر ناراحتی تو را می خوانم . تا مشکل حل و مسائل روشن گردد قسم به بزرگیت ای خدا و به پیامبریت ای محمد و به ولایت تو ای علی ای علی ای علی مرا در یاب بحق لطف پنهانت . الله اکبر و من از شر دشمنانت بیزاری می جویم . خدای بی نیاز از سوی تو یاری می شم و بر تو اعتماد دارم به حق ایاک نعبد و ایاک نستعین . ای پدر کمک ای پدر حسنین مرا در یاب ای شمشیر خدا ای در خدا , ای حجت خدا ,ای ولی خدامرا در یاب . به حق لطف پنهانت ای غالب و غلبه کننده,ای دوست دوست خدا ای مظهر صفات عجیبه ای علی یقین دارم هرکه بخواهد ظلم نماید تو به شمشیر کشنده او را از پای در می اوری من تمام امورم را به تو واگذارمی کنم . بدرستی او بصیر بر بندگان است فرماید : خدای شما خدای واحد است و غیر از او خدایی نیست و بخشنده و مهربان . مرا در یاب ای فریاد رس فریاد خواهان ای راهنمای سر گردانان ای امان ده تر سندگان ای یاری دهنده پناه آورندگان ای رحم کننده بر فقرا ای خدا به رحمتت مرا در یاب و درود فرست بر محمد و ال او و ستایش برای جهانیان است و بس …

برگرفته از سایت ملکوتی ها

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.