خواص سوره یوسف و توحید برای زیبا شدن چهره فرزند و جنین

سوره های یوسف و توحید برای زیبایی جنین و خوشگل و خوش چهره شدن فرزند در سایت دعا 786

در این بخش از سایت تعبیر خواب و ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com خواص سوره یوسف و توحید برای زیبا شدن چهره فرزند و جنین را قرار دادیم . از خواص و فوائد سوره های مبارکه توحید و یوسف می توان به زیبایی فرزند اشاره کرد . اگر می خواهید فرزندی خوش چهره و زیبا داشته باشید قبل از بارداری دو سوره مبارکه توحید و یوسف را بخوانید به امید خداوند فرزندی زیبا و خوشگل نصیبتان خواهد شد …

سوره زیبایی فرزند,سوره زیبا شدن فرزند,سوره برای زیبایی فرزند

خواص سوره یوسف و توحید برای زیبا شدن چهره فرزند و جنین

خواص سوره یوسف و توحید برای زیبا شدن چهره فرزند و جنین,سوره توحید برای زیبا شدن جنین,سوره یوسف برای زیبایی فرزند,سوره های قرآن برای زیبا شدن فرزند,سوره برای فرزند خوشگل,سوره برای جنین خوش قیافه

خواص سوره یوسف و توحید برای زیبا شدن چهره فرزند و جنین

خواص و فوائد خواندن سوره مبارکه توحید و یوسف برای زیبایی فرزند :

تأثیر سوره توحید بر زیبایی جنین:

بر اساس روایات خواندن سوره توحید در بارداری مخصوصاً در ماه ۲ تأثیر زیادی بر زیبایی جنین دارد، در ماه دوم حاملگی چهره جنین شکل می‌گیرد، به همین خاطر این ماه برای خواندن سوره توحید مناسب است.

تأثیر سوره یوسف بر زیبایی جنین:

در جایی دیگر روایت شده در نیمه هر ماه عربی که ماه بدر است شوهر سوره یوسف را بر شکم همسرش بخواند تا به امید خدا فرزند زیبایی به دنیا بیاورند.

خواندن سوره یوسف برای زیبا شدن جنین

در دستورات مذهبی ما وجود دارد که توصیه شده است در ماه هشتم بارداری، مادران باردار سوره یوسف را بر یک سیب سرخ خوانده و آن را میل نمایند.

به هر حال خواندن آیاتی از قران و خوردن سیب در بارداری خالی از فایده نیست زیرا تلاوت قران باعث آرامش مادر و جنین می شود و سیب نیز خواص فراوانی در بارداری دارد.

در شکل گیری زیبایی جنین مجموعه ای از عوامل به ویژه ارث و ژنتیک، تغذیه سالم و سرشار از ویتامینها و پرهیز از غذاهای چرب و سرخ کرده و فست فودها و آرامش و معنویت مادر موثر است.

تاثیر خواندن سوره حضرت یوسف روی زیبا شدن جنین

امام صادق ـ علیه السلام می فرمایند:

هر کس سوره یوسف را هم روز و هم شب بخواند، خداوند او را روز رستاخیز بر می انگیزد در حالی که زیبائیش همچون زیبایی یوسف است و هیچگونه ناراحتی در روز قیامت به او نمی رسد و از بندگان صالح خدا خواهد بود .

و این نشان دهنده این است که در فرهنگ زیباشناسی قرآن علاوه بر زیبایی روحی انسان که خلیفه الهی است، به زیبایی جسمی انسان ها نیز توجه شده است.

خواندن قرآن در هر شرایطی ثواب و تاثیرات فراوان دارد مخصوصا زنی که باردار است برای جنینش مفید واقع می شود چراکه قرآن نور است و باعث نورانیت انسانهاست.

برگرفته از دعا سایت

******************************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.