دعاهای قوی برای دفع چشم زخم سریع الاثر

دعاهای قوی برای دفع چشم زخم سریع الاثر

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com دعاهای قوی برای دفع چشم زخم سریع الاثر قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله چشم زخم دفع خواهد شد.

دعای چشم زخم مجرب,دعای مجرب برای چشم زخم,دعای مجرب دفع چشم زخم,دعای مجرب برای دفع چشم زخم,دعای مجرب برای دفع چشم زخم,دعای خیلی مجرب برای چشم زخم,مجرب ترین دعای چشم زخم,دعای بسیار مجرب چشم زخم,دعای مجرب جهت چشم زخم,دعای مجرب برای ابطال چشم زخم,دعا مجرب برای چشم زخم

دعاهای قوی برای دفع چشم زخم سریع الاثر
دعاهای قوی برای دفع چشم زخم سریع الاثر

دعای سریع الاجابه برای دفع چشم زخم

تعویذ مجرب ذیل برای ابطال چشم زخم بسیار فوری و قوی است که این تعویذ منقول است از حضرت رسول اکرم (ص) .

برای دفع چشم زخم برای ابطال چشم زخم و دفع نظر بد ، در ابتدا نیت کرده و در زمان سعد و مکانی پاک با رعایت آداب و شرایط و طهارت دعای ذیل را بخواند و آن دعا اینست :

( اَللّهُمَّ ذَا السُّلْطانِ الْعَظیمِ وَالْمَنِّ الْقَدیمِ وَالْوَجْهِ الْکَریمِ ذَا الْکَلِماتِ التّامّاتِ وَالدَّعَواتِ المُسْتَجابات عافِ فُلاناً مِنْ اَنْفُسِ الْجِنِّ وَ اَعْیُنِ الاِْنْسِ ) .

خدایا اى صاحب سلطنت بزرگ و نعمت دیرین و ذات بزرگوار و صاحب کلمات تام و تمام و دعاهاى مستجاب شده عافیت ده فلانى را از نفسهاى جنیان و چشم مردم.

همچنین برای ابطال هر نوع چشم زخم میتواند صبح روز جمعه دعای عظیم الشان فوق را بر ظرفی از آب پاک به تعداد هفت مرتبه بخواند و آن آب را در سه نوبت در همان روز جمعه بنوشد.

 

دعا برای دفع چشم زخم

ابتدا چهار بار در سوراخ راست بینی و سه بار در سوراخ چپ آن بدمد و بگوید :

بِسْمِ اللَّهِ لَا بَأْسَ أَذْهِبِ الْبَأْسَ رَبَّ النَّاسِ وَ اشْفِ أَنْتَ الشَّافِی لَا یَکْشِفُ الْبَأْسَ إِلَّا أَنْت‏

و بعد دست را تا محاذی صورت بالا ببر و بخوان : حمد و توحید و معوذتین و دست ها را بر پیشانی بمال و سپس این آیات را خوانده و بر کل بدن خود  بدمد 

آیه ۵۷ سوره غافر

لَخَلْقُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ أَکْبَرُ مِنْ خَلْقِ النَّاسِ وَلَکِنَّ أَکْثَرَ النَّاسِ لَا یَعْلَمُونَ

آیه ۴ سوره ملک

ثُمَّ ارْجِعِ الْبَصَرَ کَرَّتَیْنِ یَنقَلِبْ إِلَیْکَ الْبَصَرُ خَاسِأً وَهُوَ حَسِیرٌ

بعد از خواندن و اعمال فوق کمی اسفند و پوست سیر و کمی نمک و همچنین کمی اگر چشم زخم شما را بیمار و خانه نشین کرد کمی پارچه از لباستان را در اسپند قرار داده و بسوزانید و در حین سوزاندن و دود کردن به خودتان, آیه الکرسی را بلند بخوانید.

برگرفته از سایت دعایاب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.