دعاهای قوی برای پس گرفتن حق و برگشت مال فوری

دعاهای قوی برای پس گرفتن حق و برگشت مال فوری

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com دعاهایی برای برگشت مال و برای گرفتن حق قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله می توانید حق خود را پس بگیرید .

دعای پس گرفتن مال از ظالم,دعای پس گرفتن حق,دعای پس گرفتن حق از ظالم,دعای پس گرفتن مال,دعای پس گرفتن ملک,دعای گرفتن حق,دعای گرفتن حق از غاصب,دعای گرفتن حق فوری,دعای گرفتن حق فوری,دعای گرفتن حق از ظالم,دعای گرفتن حق خود,دعای گرفتن حق خود از دیگران,دعای گرفتن حق ارث

دعاهای قوی برای پس گرفتن حق و برگشت مال فوری
دعاهای قوی برای پس گرفتن حق و برگشت مال فوری

برای گرفتن حق از غاصب حق 

قابض (گیرنده و گردآورنده) وَاللهُ یَقبِضُ وَ یَبسُطُ ( و خدا در فرو می گیرد و برمی گشاید.) معنی دیگر قابض، مالک است. یعنی همه ممکنات در ملکیت خداوند می باشند.

از ذکرهای دائمی حضرت عزرائیل (یا قابض) می باشد. خواص: برای گرفتن حق از غاصب حق، ۹۰۳ مرتبه ذکر (یا قابض) خوانده شود.

 

دعای برگشت مال از دست رفته 

اگر خداوند نعمتی را از شما گرفت به جای کفران نعمت این دعا را بخوانید :

« عَسی‏ رَبُّنا أَنْ یُبْدِلَنا خَیْراً مِنْها إِنَّا إِلی‏ رَبِّنا راغِبُونَ »

(آیه ۳۲ سوره قلم)

« امیدواریم پروردگارمان (ما را ببخشد و) بهتر از آن به جای آن به ما بدهد، چرا که ما به او علاقه مندیم »

 

دعا برای پیدا کردن مال دزدیده شده 

(( یا مُعید )) و پس از آن بگوید : رُدَ عَلَیَّضالَّتی بِرَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمین (روی دو تشدید اول فتحه( -َ )قرار دارد.) به خواست خداوند متعال آن گمشده (یا دزدیده شده) پیدا میشود.

دوستان این عمل بسیار تجربه شده و یکی از بزرگترین و موثر ترین دستورات در زمینه مال گمشده و دزدیده شده میباشد اگر کسی با شرایط گفته شده آنرا انجام دهد محال است که به کمگشده یا دزدیده شده خویش نرسد.

از حضرت علی علیه السلام نقل است: هر کس گمشده ای دارد دو رکعت نماز بخواند در هر رکعت بعد از حمد، سوره یس را قرائت کند . بعد از نماز بگوید : اللَّهُمَ‏ یَا هَادِیَ‏ [رَادَّ] الضَّالَّةِ رُدَّ عَلَیَّ ضَالَّتِی.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.