دعاهای قوی و قرآنی برای عزیز شدن نزد شخص و خانواده

دعاهای قوی و قرآنی برای عزیز شدن نزد شخص و خانواده

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com دعاهای تحربه شده قرآنی عزیز شدن شخص و عزیز شدن خواهرشوهر  و به عبارتی دعاهای قوی و قرآنی برای عزیز شدن نزد شخص و خانواده قرار داده ایم . ان شاءالله در چشم خانواده و خانواده شوهر عزیز و محترم خواهید شد .

دعای عزیز شدن نزد شوهر,دعای عزیز شدن نزد معشوق,دعای عزیز شدن فرزند نزد پدر,دعای عزیز شدن نزد خانواده شوهر,دعای عزیز شدن,دعای عزیز شدن نزد مادر شوهر,دعای عزیز شدن نزد شوهر از راه دور,دعای عزیز شدن نزد خانواده معشوق

دعاهای قوی و قرآنی برای عزیز شدن نزد شخص و خانواده
دعاهای قوی و قرآنی برای عزیز شدن نزد شخص و خانواده

دعای قرآنی عزیز شدن نزد شخص خاص و جلب محبت او 

زمان عروج ماه، روز پنج شنبه یا روز جمعه، در وقت شب دو زانو نشسته و روی به جانب قبله چشم های خود را ببندید و ۱۱ مرتبه آیه الکرسی راتا هو العلی العظیم بخوانید، سپس ۱۰۱۰ مرتبه یا بارِی بگو و شخص مقابل را تصور کن که در مقابل تو ایستاده و تسلیم تو می باش، وقتی که اذکار تمام شد بر سینه او بدم و در دل خود بگو : مطیع من شو

این عمل را ۱۵ روز انجام بدهید و چنانچه بر آب یا خوراکی بدمید و به او رسانید تا بخورد فرمان بردار خواهد شد. 

همچنین برای جلب محبت عمل بر شیرینی مانند قند یا شکر یا ۳۵ مرتبه اسم یا هادِیُ را بگوید و آن شیرینی را بدهد تا مطلوب بخورد و همین خاصیت بری یا وَدُوُدُ و یا دایِمُ نیز می باشد.

 

دعای عزیز شدن نزد خانواده شوهر با میوه های بهشتی

برای عزیز شدن نزد خانواده همسر می توانید ظرفی از میوه های بهشتی تهیه کنید و دعای زیر را بخوانید و میوه ها را به خانواده شوهر خود بخورانید تا نزد آنها عزیز و گرامی شوید.

« عَسَی اللهَ اَن یَجعَلَ بَینَکُم وَ بَینَ الَذینَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَّةً واللهُ غَفورٌ رَحیم » 

 

دعای نوشتنی برای عزیز شدن نزد معشوق 

دعای زیر یکی از دعاهای نوشتنی می باشد که برای عزیز کردن شما خود در نظر فرد محبوب رفع حاجت می کند. دعای نوشتنی برای عزیز شدن نزد معشوق که در زیر آمده است را روی تکه ای پارچه نوشته و هنگام ملاقات با معشوق آن را همراه خود داشته باشید.

یَا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَالْإِنسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَن تَنفُذُوا مِنْ أَقْطَارِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ فَانفُذُوا لَا تَنفُذُونَ إِلَّا بِسُلْطَانٍ فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه بحق یا بدوح یا بدوح یا بدوح 

 

دعا برای عزیز شدن نزد خانواده شوهر 

« به نام خداوند بخشنده مهربان، توصیه من این است که نسبت به من برتری جویی نکنید و به سوی من در آیید در حالی که تسلیم حق هستید.»

(سوره نمل، آیه 30 و 31)
« لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین »

 

 

برگرفته از دعایاب سایت دعا و ذکر و  علوم خفیه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.