دعاهای قوی و مجرب برای بچه دار شدن سریع الاثر

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com دعاهایی قوی برای بچه دار شدن قرار داده ایم استفاده نمایید افرادی هستند که به دلایل مختلف بچه دار نمی شوند ممکن است چهله بر وی تاثیر گذاشته و مانع بچه دار شدن می شود که باید بررسی بیشتر انجام بگیرد.

دعا بچه دار شدن,دعا بچه دار شدن,دعای بچه دارشدن از بهجت,دعای بچه دار شدن مرد,دعا برای بچه دار شدن پسر,دعا برای بچه دار شدن دختر,دعا هنگام بچه دار شدن,دعا برای بچه دار شدن دوقلو

دعایی جهت بچه دار شدن از امام محمد باقر

مرحوم مجلسی از امام باقر (ع) که فرمود : سه روز بعد از نماز صبح و بعد از نماز عشا هفتاد مرتبه « سبحان الله» و هفتاد مرتبه « استغفرالله» و یک مرتبه این دعا را بخواند.

« استَغِرُوا رَبِّکُم اِنَّهُ کانَ غفّارا یُرسَلُ السّماءُ عَلَیکُم مِدرارا وَ یُمِدُّکُم بِاَموالٍ وَ بَنینَ وَ یَجعَلُ لَکُم جَنّاتٍ وَ یَجعَلُ لَکُم اَنهارا »

به جهت حمل زنان آیه ” و لو ان قرانا جمیعا ”سوره رعد آیه 30) را به حروف مقطعه بنویسید (و ل و ان ق ر ا ن ا …) وبر پهلوی زن ببندد حامله شود

 

حکاکی دعای بچه دار شدن روی فیروزه

نقل است از علی بن محمد حمیری که می گفت: دختر جعفر بن محمود را خواستم و بسیار او را دوست می داشتم ولی فرزندی از او به وجود نمی آمد. به خدمت حضرت امام علی النقی (ع) رفتم و این مطلب را عرض نمودم. آن حضرت تبسم نمود و فرمود که: انگشتری بگیر که نگینش فیروزه باشد و بر آن نقش کن این آیه را : “رب لا تذرنی فردا و انت خیر الوارثین” و ما چنان کردیم، سالی نگذشت، از آن زن پسری به وجود آمد.

به منظور استفاده از این دعا برای بچه دار شدن، بایستی آن را بر روی نگین فیروزه حکاکی نمود، هم برای زن و هم برای شوهر، هر کدام یک انگشتری مخصوص خود داشته باشند .

حضرت رسول (ص) فرمودند : خداوند می فرماید که من شرم می کنم از دستی که بسوی من بلند شود به دعا و در آن دست انگشتر فیروزه باشد پس او را نا امید برگردانم. چقدر خوب است انسان در نمازها انگشتری از فیروزه تهیه نماید و در دست کند. در نماز با دستی که انگشتر فیروزه در آن است دعا کند که دعایش رد نمی شود و نا امید از درگاه خدا بر نمی گردد.
متن حکاکی دستی دعای بچه دار شدن “رب لا تذرنی فردا و انت خیر الوارثین”
متن کامل آیه ۸۹ سوره مبارکه انبیا :” وَ زَكَرِیا إِذ نَادَى رَبَّهُ رَبِّ لَا تَذَرنِی فَردًا وَ أَنتَ خَیرُ الوَارِثِینَ “
ترجمه آیت الله مشکینی : و (به ياد آر) زكریا را هنگامى كه پروردگار خود را ندا كرد : پروردگارا، مرا تنها (و بدون فرزند و وارث) مگذار و (اگر وارثى هم ندهى باكى نيست، زيرا) تو بهترين وارث‏ها هستى .

در روایات آماده است، چنانچه کسی خواهان فرزندار شدن باشد، بعد از نماز جمعه دو رکعت نماز با رکوع و سجود طولانی بخواند،(یعنی در رکوع و سجود ذکر رکوع و سجود را تکرار نماید تا رکوع و سجودش طولانی شود) و پس از تمام شدن نماز بگوید :
« اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِمَا سَأَلَکَ بِهِ زَکَرِیَّا إِذ قَالَ‏ رَبِ‏ لا تَذَرنِی‏ فَرداً وَ أَنْتَ‏ خَیرُ الوارِثِینَ‏ اللَّهُمَّ هَب لِی‏ ذُرِّیَّةً طَیِّبَةً إِنَّکَ سَمِیعُ الدُّعاءِ اللَّهُمَّ بِاسمِکَ استَحلَلتُهَا وَ فِی أَمَانَتِکَ أَخَذتُهَا فَإِن قَضَیتَ فِی رَحِمِهَا وَلَداً فَاجعَلْهُ غُلَاماً وَ لَا تَجعَل لِلشَّیطَانِ فِیهِ نَصِیباً وَ لَا شِرکاً » .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.