دعاهای قوی و مجرب برای گشایش بخت پسر و ازدواج سریع

دعاهای قوی و مجرب برای گشایش بخت پسر و ازدواج سریع

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com دعاهایی قوی و مجرب برای گشایش بخت پسر و ازدواج قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله بخت پسر باز خواهد شد.

دعا گشایش بخت پسر,دعا گشایش بخت بسته شده,دعا گشایش بخت پسر قوی,دعا گشایش بخت در قران,دعا گشایش بخت پسر مجرب,دعای گشایش بخت,دعای گشایش بخت پسر فوری

دعا برای ازدواج سریع پسران 
برای ازدواج سریع پسران و باز شدن بخت آن ها سوره حمد را روزی۴۱ دفعه بخوانید. پس از آن ۱۱۴ مرتبه دعای زیر را تلاوت کنید. این عمل را ۹۰ روز انجام دهید و پس از ۀن به خواستگاری دختر مورد علاقه ی خود بروید. مهر و محبت او نسبت به شما زیاد می شود و به خواستگاری شما جواب مثبت خواهد داد.

«اللهم اَغنِنی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِطاعَتِکَ عَن مَعصیتِک»

دعا برای ازدواج سریع پسران 

دو رکعت نماز که در هر رکعت بعد از سوره حمد سوره مبارکه یاسین خوانده شود و بعد از نماز 100 مرتبه بگوید ((الحمدلله)) و سپس بگوید
اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی زَوْجَةً صَالِحَةً وَدُوداً وَلُوداً شَکُوراً قَنُوعاً غَیُوراً إِنْ أَحْسَنْتُ شَکَرَتْ وَ إِنْ أَسَأْتُ غَفَرَتْ وَ إِنْ ذَکَرْتُ اللَّهَ تَعَالَى أَعَانَتْ وَ إِنْ نَسِیتُ ذَکَّرَتْ وَ إِنْ خَرَجْتُ مِنْ عِنْدِهَا حَفِظَتْ وَ إِنْ دَخَلْتُ عَلَیْهَا سُرَّتْ وَ إِنْ أَمَرْتُهَا أَطَاعَتْنِی وَ إِنْ أَقْسَمْتُ عَلَیْهَا أَبَرَّتْ قَسَمِی وَ إِنْ غَضِبْتُ عَلَیْهَا أَرْضَتْنِی یَا ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِکْرَامِ هَبْ لِی ذَلِکَ فَإِنَّمَا اَسئله و لا اَجدُ اِلّا مامنَنتَ وَاَعطَیت 

 

دعای برای بخت گشایی و ازدواج سریع

برای ازدواج سریع دختر خانمها، به اذن خداوند تبارک و تعالی دعای ذیل را بر روی کاغذ بدون خط (ترجیحا با گلاب و زعفران) بنویسد و در جیب خود به همراه داشته باشد. ان شاءالله پس از چهل روز در صورتی که مانعی مثل سحر یا بستگی وجود نداشته باشد ازدواج خواهد نمود. آن دعا این است :
(لا اله الا الله والله اكبر أسالك اللهم بعد أربعين ورحمتك ان تتفضل على فلانة بنت فلانة ببعل مبارك فإنها بيدك ولا يملكها غيرك يا ذو الفضل العظيم والوجه الكريم والإحسان القديم وصلى الله على محمد واله الطيبين الطاهرين ).
توجه:
به جای فلانه بنت فلانه نام خود و مادرش را بنویسد.

دعای بازشدن بخت پسر

بسته شدن بخت پسر بر خلاف چیزی که تصور می کنید امری غیر عادی نیست و اتفاق می افتد. بسیاری از پسرانی که شرایط ازدواجشان فراهم نمی شود بخت بسته هستند. برای جلوگیری از بسته شدن بخت پسر و ممانعت از آن ۱۱۱ مرتبه ذکر “الرحمن الرحیم” را در کاغذی بنویسید و پسر این کاغذ را همراه خود داشته باشد.

دعا برای گشایش بخت

این آیه شریفه زیر را به جهت بخت گشایی بر کاغذ بنویسید و با گلاب بشویید و بخورید :

وَاضْرِبْ لَهُمْ مَثَلا اَصْحابَ الْقَرْیَهِ اِذْ جائَهَا الْمُرْسَلوُنْ

 خواهران عزیز دقت بنمایند که نوشتن ادعیه باید در زمان سعد و با یک شرایط خاص نوشته شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.