دعاهای مجرب برای مطیع کردن افراد سریع الاثر

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com دعاهایی قوی و مجرب برای مطیع کردن افراد قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله فرد مورد نظر مطیع شما خواهد شد.

دعای مطیع شدن فرزند,طلسم مطیع شدن ,مطیع شدن شوهر,مطیع شدن فرزند سوره صف,طلسم قوی مطیع شدن فرزند,دعای مطیع شدن معشوق,مطیع شدن فرزند ذکور,دعای مطیع کردن افراد

دعای مطیع شدن دیگران 

اگر نزد کسی حاجتی دارید، آیه زیر از سوره جاثیه را بخوانید و بر کف دست راست خود بِدَمید و دست را مشت کنید، سپس، نزد کسی که از او خواسته ای دارید، حاجت خود را بگویید و دست خود را بگشائید. البته به لطف حق برآورده می شود :
وَ اذا تُتلی عَلَیْهِمْ ایاتُنا بیّناتٍ ما کانَ … ( تا … ان کنتم صادقین).

(کنوز الاسرار الخفیه، ج ۲ ص ۱۴۲- ۱۴۳) از حضرت امام صادق (ع) نقل است: «هر فرد با ایمان، سوره مبارکه «صفّ» را صد و هفت مرتبه با نیت خالص و توجه به خدا بخواند فرزندان وی مطیع و فرمانردار او شوند. »(خواص الآیات، ص ۱۷۳)

 

طلسم مطیع کردن افراد 

اگر طرف مقابل شما بسیار سرخود است و هیچ گاه از شما پیروی نمی کند پنهان از او این اسمش را ابر حریر سفید با مشک و زعفران بنویسدی و به نام او و نام مادرش به ابجد کبیر در مکانی پاک پارچه را دفن کنید. سپس به نام مطلوب ۵ جمعه روزه بگیرید و هر جمعه ۵۰۰ مرتبه دعای زیر را بخوانید. بعد از ۵ جمعه به حمام بروید و با نیت پاک غسل کنید. دعا این است :
یا رَحمنُ کُلُّ شَیءٍ وَ راحِمَه

 

طلسم مطیع کردن افراد

اللهم رب جبرئیل و میکائیل و اسرافیل و عزرائیل و رب الملائکه المقربین و رب الجن و الانس و الشیاطین اعطف قلب محبه فلان بن فلان (نام فرد مورد نظر و مادرش را بنویسد) علی حب فلان بن فلان (نام خودش و نام مادرش را بنویسد) العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا

دعاهای قوی برای تسخیر و مطیع کردن همسر 
786 مرتبه « بسم الله الرحمن الرحیم» با حالت وضو بر آب خوانده شود و به صورت شربت عسل و زعفران میل شود. خوبست چندین روز این کار تکرار شود و اگر سایر اعضاء منزل نیز میل کنند برای افزایش محبت بسیار خوبست.

 

طلسم مطیع کردن افراد

یا مَن هُوَ العَزیزُ المَنیعُ الغالِب
اگر کسی این اسم را بخواند و یا بنویسد و نزد خود نگه دارددر میان خلائق عزیز شود و دعوت این اسم چنان است که 25 روز حیوانی نخوردو هر روز 3200 مرتبه این اسم را بخواندو بعد مطلوب را بخواهد از عشق بی قرار گردد ( اسماء ادریسی )

 

دعای برای مطیع شدن زن

هفت مرتبه خواندن آیه ۳۴ از سوره مبارکه نساء « الرجال قوامون علی النساء » «مردان سرپرست و نگهبان زنانند.»موجب مطیع شدن همسر است.

دستور اول درباره دعای افزایش عشق زن به شوهر ۴۴۴ مرتبه این دعا را بر قطعه ای نبات خوانده و به زنتان بخورانید مطمئن باشید تا اخر عمر دوستتان خواهد داشت و از شما اطاعت خواهد کرد
یا مُقَلِّبَ القلوب قَلِّب قَلبَها و روحَها و جَسدَها علیٰ مَحبَّتی و عشقی و اُنْسی و اُلفَتی و مَوَدَّتی و قبولِ قَوْلی بِحَقِّ یا بَدوح و یا وَدود اَجِب دَعوتی یا وَصْلائیل

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.