دعاهای مجرب و سریع الاثر برای درمان بیماری ها و شفای بیمار

دعاهای مجرب و سریع الاثر برای درمان بیماری ها و شفای بیمار

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com دعاهای مجرب و سریع الاثر برای درمان بیماری ها و شفای بیمار یعنی دعاهای قوی برای درمان بیماری ها قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله بیمار رو به بهبودی میرود و شفا پیدا می کند .

دعای شفای بیماران,دعای شفای بیماری سخت,دعای شفای بیماران کرونایی,دعای شفای بیماران ,دعای شفای بیماری لاعلاج ,دعای شفای بیمار کرونایی,دعای شفای بیماری لاعلاج,دعای شفای بیمار بدحال,دعای شفای مریض,دعای شفای مریض ها,دعای شفای مریض ,دعای شفای مریض اهل سنت,دعای شفای مریض ,دعای شفای مریض از امام رضا,دعای شفای مریض از امام حسین,دعای شفای مریض امن یجیب

دعاهای مجرب و سریع الاثر برای درمان بیماری ها و شفای بیمار
دعاهای مجرب و سریع الاثر برای درمان بیماری ها و شفای بیمار

دعای مخصوص و مجرب برای درمان بیماری 

شيخ كفعمى در كتاب«مصباح» فرموده:هرگاه در تو مرضى باشد،به موضع سجده خود دست بكش،و آن را پس از نماز واجب‏ هفت مرتبه بر آن موضع بمال و بگو این دعا را:

يَا مَنْ كَبَسَ الْأَرْضَ عَلَى الْمَاءِ وَ سَدَّ الْهَوَاءَ بِالسَّمَاءِ وَ اخْتَارَ لِنَفْسِهِ أَحْسَنَ الْأَسْمَاءِ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ افْعَلْ بِي كَذَا وَ كَذَا وَ ارْزُقْنِي وَ عَافِنِي مِنْ كَذَا وَ كَذَا.
اى كه زمين را بر آب فشرد،و هوا را به ‏آسمان بست،و بهترين نامها را براى خويش برگزيد،بر محمّد و خاندان محمّد درود فرست،و با من چنين‏ وچنان كن‏ و روزى‏ ام ده،و سالمم بدار از چنين‏ وچنان 

 

دعا برای شفای فوری بیماری سخت

یکی از بهترین و قوی ترین ختم هایی که در کتاب مجربات باقر بیان شده است، صلوات فرستادن است که علاوه بر قدرت عالی که دارد سریع جواب می دهند. این دستور و دعا برای هر کسی که بیمار است بخصوص مریضی که بیماری صعب العلاجی دارد و دکترها از او قطع امید کرده اند، توصیه می شود، ان شاءالله اگر شفایی برای آن فرد مقدر شده باشد، شفا خواهد گرفت.

روش ختم صلوات برای بیماری که نوجوان یا کوچکتر است:
به تعداد 142000 (صد و چهل و دو هزار) صلوات به نیت شفای مریض بفرستید و سپس به روح حضرت علی اصغر (ع) هدیه کنید.
روش ختم صلوات برای بیماری که جوان یا بزرگتر است:
به تعداد 72000 (هفتاد و دو هزار) صلوات به نیت شفای مریض بفرستید و سپس به روح حضرت علی اکبر (ع) هدیه کنید.

 

دعای منسوب به امام باقر (ع) 

امام باقر (ع) دعایی را از زمانی که امام علی (ع) مریض بوده‌اند و پیامبر (ص) برای عیادت به بستر ایشان رفتند، روایت کرده اند. پیامبر پس از عیادت، به امام علی سفارش می‌کنند که دعای زیر را زمزمه کند:

اللهم این سالک تعجیل عافیتک

بارالها! یا عافیتت را تسریع گردان.

او صبراً علی بلیتک

یا به من صبر در بلایت را عنایت کن

او خروجاً الی رحمتک

و یا روح مرا به سوی جوار رحمتت خارج فرما.

 

دعا برای رفع ناخوشی و بیماری ها

سید بن طاوس(ره) فرمود که ما تجربه کردیم، دعای زیر را بر روی کاغذی به همراه 10 مرتبه یا اَللَّهُ، 10 مرتبه یا رَبِّ و 10 مرتبه یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ، بنویسید و پبش بیمار قرار دهید إن شاءالله خوب می شود.

یا مَنْ اِسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِکرُهُ شِفآءٌ یا مَنْ یجْعَلُ الشِّفاءَ فیما یشاءُ مِنَ الاْشْیاءِ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مَحُمَّدٍ وَ اجْعَلْ شِفائی مِنْ هذَا الدّاءِ فیِ اسْمِک هذا.

ای که نامش دوا و ذکرش شفا است ای که بنهد شفا را در هر چیزی که خواهد درود فرست بر محمّد و آل محمّد و بنه شفای مرا از این درد در این نامت. (مفاتیح الجنان، ص 940)

 

برگرفته از سایت ادعیه و اذکار ملکوتیها

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.