دعاهای مجرب و قوی برای گشایش کار سریع الاثر

دعاهای مجرب و قوی برای گشایش کار سریع الاثر

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعا786 دعاهای مجرب و قوی برای گشایش کار سریع الاثر را بیان میکنیم که امروزه روز کاربرد خیلی فراوان برای افراد در سنین مختلف دارد و میتواند حلال مشکلاتشان باشد.

 

دعای کارگشایی صوتی,دعای کارگشایی چیست,دعای کارگشایی کار,دعای کارگشایی قوی و فوری,دعای کارگشایی سوزاندنی,دعای کارگشایی و رزق و روزی,دعای کارگشایی قرانی,دعای کارگشایی امام حسین
دعاهای مجرب و قوی برای گشایش کار سریع الاثر
دعاهای مجرب و قوی برای گشایش کار سریع الاثر

 

دعای گشایش کار از امام سجاد (ع) 

امام سجاد (ع) در دعای 54 صحیفه سجادیه فرموده اند که هر گاه اندوه و گرفتاری دنیا به شما روی آورد این گونه خدا را بخوانید :

« یا فارِجَ الهَمِّ وَ کاشِفَ الغَمِّ، یا رَحمنَ الدُّنیا والاخِرَه وَ رَحیمَهُما، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ و الِ مُحَمّدٍ وَ افرُج هَمّی وَاکشِف غَمّی یا واحِدُ یا اَحَدُ یا صَمَدُ یا مَن لَم یَلِد وَ لَم یوُلَد وَ لَم یَکُن لَهُ کُفُواً اَحَدٌ اِعصِمنی وَ طَهِّرنی وَ اِذهَب بِبَلِیَّتی ».

آن گاه آیه الکرسی (آیه 255 سوره بقره) و سوره فلق و ناس و توحید را بخوانید و بگویید: «ای خدای من، مانند کسی که نیازمندیش به نهایت رسیده و فریادرسی نمی یابد و نیرویش سست شده و نیرودهنده ای نمی شناسد و گناهانش بسیار است و آمرزنده ای سراغ ندارد… جان مرا آن دم بازستان که در ایمان استوار باشم و رشته نیاز مرا از این جهان بگسل و میل و رغبت و نیاز مرا به آنچه در نزد توست قرار ده… خدایا میل و نیاز مرا در درخواست از خودت آن گونه قرار ده که آنچه دوستانت از تو می خواهند من نیز از تو بخواهم و از آنچه میترسند بترسم…»

دعای گشایش کار بسته شده 

تا ده روز و هر روز ده مرتبه سوره فتح را بخواند در ساعت ثابتی و بعد از هر بار ده مرتبه صلوات بفرستدو بعد از صلوات بگوید 

یا مُیَسِّرِ کُلِّ عَسیرٍ یَسِّرْ لی اَمْری

دعای سریع الاجابه برای گشایش فوری از ائمه 

عبدالله در راه بازگشت عبدالله خداحافظى کرد و با شعف و شوق راه افتاد. دوستان امام تا جایى که از دید یاران ابن مسیب دور بود او را همراهى کردند . سپس به نزد امام بازگشتند .

عبدالله، بى قرار و با عجله وارد خانه شد و ماجرا را براى همسرش باز گفت . بعد بند از دور گلوى کیسه باز کرد و سکه هاى طلاى آن را یکى یکى شمرد . ۴۸ سکه طلا بود . شگفت زده شد . ناگهان نگاهش به نوشته روى یکى از سکه ها گره خورد: «۲۸ دینار طلب آن مرد است و بقیه هم براى توست!»

عبدالله به گریه افتاد . همسرش که با بهت و ناباورى نگاهش مى کرد، پرسید: «چرا گریه مى کنى مرد، چه شده عبدالله؟!» صداى عبدالله بریده بریده از ته حلقش بیرون آمد . – معجزه است؛ معجزه امام رضا (علیه السلام) . سوگند به خدا من به امام نگفته بودم که طلب «طیس » چه قدر است . اما انگار او همه چیز را فهمید . خدایا، او چه قدر به دل دوستانش نزدیک است!

برای مطالعه بیشتر به سایت دعایاب مراجعه شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.