دعای احضار آنی معشوق سوزاندنی برای احضار سریع معشوق از راه دور

طلسم و دعای قوی برای احضار سریع معشوق و جلب محبت معشوق و وابستگی معشوق در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com دعای احضار آنی معشوق سوزاندنی برای احضار سریع معشوق از راه دور را قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای قوی و مجرب برای احضار مهر و محبت معشوق و احضار فوری و سریع معشوق از راه دور و احضار شخص مورد نظر سوزاندنی از راه دور می باشد . به جهت احضار آنی و فوری شخص مورد نظر و احضار سریع معشوق و کسی که دوستش دارید می توانید از طلسم و دعای احضار آنی معشوق زیر استفاده کنید …

دعای احضار معشوق از راه دور,دعای احضار معشوق نی نی سایت,دعاي احضار معشوق چيست,دعای احضار معشوق با فلفل سیاه,دعای احضار معشوق در خواب,دعای احضار معشوق فوری نی نی سایت,دعای احضار معشوق سوزاندنی,دعای احضار معشوق با میخ,طلسم احضار معشوق از راه دور,طلسم احضار معشوق سوزاندنی,طلسم احضار معشوق در چند ساعت,طلسم احضار معشوق با شمع,طلسم احضار معشوق چیست,طلسم احضار معشوق زرقاط ابلیس,احضار معشوق از راه دور,احضار معشوق نی نی سایت,احضار معشوق یعنی چه,احضار معشوق با میخ,احضار معشوق چند روز طول میکشد,احضار معشوق با فلفل,احضار معشوق برای ازدواج,احضار معشوق یعنی چی,دعای احضار محبت قوی,دعای احضار محبت قوی نی نی سایت,دعای احضار محبت با فلفل سیاه,دعای احضار محبت با میخ,دعای احضار محبت از راه دور,دعای احضار محبت چیست,دعای احضار محبت نی نی سایت,دعای احضار محبت معشوق

دعای احضار آنی معشوق سوزاندنی برای احضار سریع معشوق از راه دور

دعای احضار سریع معشوق,دعای احضار فوری معشوق,دعای سوزاندنی احضار معشوق,دعای احضار مهر و محبت معشوق,طلسم قوی برای احضار معشوق,طلسم احضار محبت معشوق از راه دور,بهترین طلسم قوی سوزاندنی احضار معشوق

دعای احضار آنی معشوق سوزاندنی برای احضار سریع معشوق از راه دور

دعای بیقراری شدید معشوق سوزاندنی

دعای زیر را نوشته و بر روی آن یک سنگ سنگین قرار دهید.

قبل از اینکه تکه سنگ را روی آن قرار دهید باید اول سنگ را بسوزانید تا کاملا پخته و داغ شود.

سپس صبر کنید تا سرد شود و دعا را زیر آن قرار دهید.

این دعای بیقراری شدید معشوق سوزاندنی بسیار معروف و موثر است.

یا َمعشَرَ الجِنِّ وَ اَلاِنس اِنَ استَطعتِمُ اَن تَنفَذوا مِن اَقطارِ السَمواتِ وَ الاَرضُ فَانفَذوا لا تَنفَذون اِلّا بسُلطان . لسان فلان بن فلان علی حب فلان بن فلان

دعای دلتنگ کردن معشوق از راه دور

هر گاه بخواهی در دعای دلتنگ کردن معشوق از راه دور پیروز شوی وضو بگیر و دو رکعت نماز به جای بیاور و در هر رکعت بعد از حمد هفت مرتبه این ایه را بخوانید:

((عَسَی اللهَ اَن یَجعَلَ بَینَکم وَبَینَ الَذینَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَةً واللهُ غَفورٌ رَحیم))

و پس از سلام نماز نیز این ایه را هفت مرتبه بخوانید:

‹‹اَللهُمَ لَین لی فلان بن فلان کَما لَینتَ الحَدیدَلِداوود وسَخِرهُ لی کَما سَخَرتَ ریحَ لِسُلَیمان››

این نماز را تا یک هفته بخوانید مجرب است حتی در بعضی مواقع با یکبار خواندن هم نتیجه دارد بستگی به حالات روحی شخص دارد.

طلسم بیقراری و احضار سوزاندنی معشوق :

یکی از طلسم های بیقراری سوزاندنی این است که این آیه که به آیه مَوَدَّت مشهور است و به شیرینی و میوه یا چیزیکه مطلوب او باشد چهارده مرتبه در شب بخواند بدمد و به خوردش دهد بیشک بر او عاشق شود و آیه این است:

((یُحِبُّونَهُم کَحُبِّ الله وَ الذینَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه))

در پایان یک شمع برای شادی روح رفتگان روشن کنید و یک بار سوره یاسین را بخوانید.

دعای قرآنی برای دلتنگی معشوق و احضار معشوق :

برای بیقرار کردن معشوق و برگرداندن شخص از راه دو ر باید این عزیمت رو در ساعت سعد طالع و به اذن استاد بنویسی و همراه خود کنی شک نیست که شخص دیوانه تو میگردد و برمیگردد.

بخشی از این عزیمه از آیات قرآن و موکلین و خدام این آیات میباشد و در استفاده از آن باید دقت کافی داشته باشید که در راه نادرست و به نیت غیر شرعی استفاده نکنید.

این عزیمت بدین شرح میباشد:

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا ﴿۱﴾ یَهْدی إِلَی الرُّشْد فَآمَنَّا بهِ وَلَن نُّشْرِکَ برَبّنَا أَحَدًا ﴿۲﴾ وَأَنَّهُ تَعَالَی جَدُّ رَبّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَةً وَلَا وَلَدًا ﴿۳﴾ وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَی اللَّهِ شَطَطًا ﴿۴﴾ وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَی اللَّهِ کَذبًا ﴿۵﴾وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنس یَعُوذُونَ برِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا ﴿۶﴾ وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا ﴿۷﴾وَأَنَّا لَمَسْنَا السَّمَاء فَوَجَدْنَاهَا مُلِئَتْ حَرَسًا شَدیدًا وَشُهُبًا ﴿۸﴾

دعای احضار محبت قوی

دعای احضار محبت قوی را که در زیر آمده روزی 72 مرتبه به مدت 3 روز قرائت کنید. این دعا بسیار قوی می باشد و اگر در آن سه روز دعا برای احضار آنی و سریع معشوق نیز خوانده شود قدرتش بیشتر می شود.

« عَسَی اللهَ اَن یَجعَلَ بَینَکُم وَبَینَ الَذینَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَّةً واللهُ غَفورٌ رَحیم »

دعای مجرب احضار معشوق با شمع

زمانی است که معشوقتان بر شما کم لطفی یا خیانت کرده باشد طلسم احضار معشوق با شمع بسیار مجرب است.

طلسم احضار معشوق با شمع از خیانت جلوگیری هم می کند و اگر با دعا برای احضار آنی و سریع معشوق در سه روز استفاده شود قدرتش چند برابر خواهد شد.

نام معشوق خود را به همراه نام مادر وی بر کاغذی سفید و بدون خط بنویسید. 100 صلوات بخوانید و بر یک شمع بدمید.

شمع را با چوب کبریت روشن کرده و با دود حاصل آن دایره ای سیاه رنگ به دور نام معشوق و نام مادرش بکشید.

قبل از آب شدن شمع کاغذ را در باغچه خانه و یا گلدانی خاک کنید.

توجه داشته باشید اگر خانه اجاره ای است حتماً طلسم را در گلدان خاک کنید که بعد از اسباب کشی آن را با خود به خانه جدید ببرید.

تخم گلی قرمز رنگ در گلدان کاشته و هر یک روز درمیان بر بر استکانی 10 صلوات بخوانید و بر گلدان بریزید.

این عمل را تا جوانه زدن گل در گلدان ادامه دهید.

دعای احضار معشوق از راه دور

دعایی که در زیر آمده است را هفت مرتبه بعد نماز های پنج گانه قرائت کنید. معشوق از صفر باز می گردد و تا هنگام مراجعت از خطرات حفظ می ماند.

دعای احضار معشوق از راه دور با دعا برای احضار آنی و سریع معشوق هیچ تداخلی ندارد و حتی یکدیگر را قویتر هم می نمایند.

« بسم الله الرحن الرحیم سُبْحانَکَ لا اله اِلّا اَنتِ یا رَبِّ کُلِّ شَیءٍ وِراثَةُ »

دعای احضار قوی سوزاندنی

100 مرتبه صلوات بفرستید و بعد از خواندن دعای زیر روی یک کاغذ سفید بدون خط یک خط کج بکشید.

این کار را چهار مرتبه تکرار کنید و درست قبل از اذان صبح در آتش بیندازید.

دعای زیر را نباید در فاصله زمانی یک ماه کمتر از دعا برای احضار آنی و سریع معشوق خواند.

« بسم الله الرحمن الرحیم. قَالُوا نُرِيدُ أَنْ نَأْكُلَ مِنْهَا وَتَطْمَئِنَّ قُلُوبُنَا وَنَعْلَمَ أَنْ قَدْ صَدَقْتَنَا وَنَكُونَ عَلَيْهَا مِنَ الشَّاهِدِينَ. باسم فلان بنت فلان علی حب و عشق فلان بن فلان الساعة الساعة الساعة »

دعا برای احضار آنی و سریع معشوق

برای اینکه هر چه سریع تر به معشوق خود برگردید و بازگشت سریع معشوق مورد برای شما رخ دهد می توانید دعا برای احضار آنی و سریع معشوق را که در زیر آمده است بعد از نماز های پنج گانه به مدت سه روز بخوانید. (همچنین نگاه کنید به طلسم احضار فوری معشوق و دعای بازگشت معشوق کمتر از سه روز)

« اللهم یا قادراً على کل شیء .. اغفر لنا کل شیء وارحمنا برحمتک الواسعه التی رحمت بها کل شیء وإذا وقفنا بین یدیک لا تسألنا عن أی شیء فإنک أهل التقوى وأهل المغفره »

دعای احضار فوری عشق

دعای احضار فوری عشق به شما کمک می کند با عاشق کردن محبوب، عشق را در رابطه خود سریعا ایجاد کنید.

دعای احضار فوری عشق که در زیر آمده است را 14 مرتبه بخوانید. فاصله زمانی خواندن دعا برای احضار آنی و سریع معشوق با دعای احضار فوری عشق بیشتر از 45 روز باشد.

« وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَاداً یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبّاً لِّلّهِ وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعاً وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ فَمَنْ خَافَ مِن مُّوصٍ جَنَفاً أَوْ إِثْماً فَأَصْلَحَ بَیْنَهُمْ فَلاَ إِثْمَ عَلَیْهِ إِنَّ اللّهَ غَفُورٌ رَّحِیمٌ . وَإِنِ امْرَأَهٌ خَافَتْ مِن بَعْلِهَا نُشُوزاً أَوْ إِعْرَاضاً فَلاَ جُنَاْحَ عَلَیْهِمَا أَن یُصْلِحَا بَیْنَهُمَا صُلْحاً وَالصُّلْحُ خَیْرٌ وَأُحْضِرَتِ الأَنفُسُ الشُّحَّ وَإِن تُحْسِنُواْ وَتَتَّقُواْ فَإِنَّ اللّهَ کَانَ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِیراً. وَإِنْ خِفْتُمْ شِقَاقَ بَیْنِهِمَا فَابْعَثُواْ حَکَماً مِّنْ أَهْلِهِ وَحَکَماً مِّنْ أَهْلِهَا إِن یُرِیدَا إِصْلاَحاً یُوَفِّقِ اللّهُ بَیْنَهُمَا إِنَّ اللّهَ کَانَ عَلِیماً خَبِیراً یَسْأَلُونَکَ عَنِ الأَنفَالِ قُلِ الأَنفَالُ لِلّهِ وَالرَّسُولِ فَاتَّقُواْ اللّهَ وَأَصْلِحُواْ ذَاتَ بِیْنِکُمْ وَأَطِیعُواْ اللّهَ وَرَسُولَهُ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ رَبَّنَا وَأَدْخِلْهُمْ جَنَّاتِ عَدْنٍ الَّتِی وَعَدتَّهُم وَمَن صَلَحَ مِنْ آبَائِهِمْ وَأَزْوَاجِهِمْ وذریتهم إِنَّکَ أَنتَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ اللهم بحق هذه الآیات الشریفه »

طلسم احضار فوری معشوق با یخ

برای اینکه معشوق فورا به سمت شما بازگردد می توانید از طلسم احضار فوری معشوق با یخ استفاده کنید.

به این صورت که عکس معشوق را درون پارچه ای تمیز قرار داده و آن را درون پلاستیک گذارید سپس تا یک هفته هر روز این بسته را روی یخ قرار داده و 30 مرتبه طلسم زیر را به آن بخوانید.

امید است که با صلاح دید پروردگار معجزه ی بازگشت معشوق هرچه سریع تر رخ دهد و طلسم احضار فوری معشوق موثر واقع گردد.

« اهلش مهلش تکلمش / فلان زاییده فلان / به ماثور به ماثور اهلش مهلش تکلمش »

طلسم احضار محبت از فاصله دور

برای کسب محبت فرد مورد نظر می توانید طلسم احضار محبت از راه دور را که در زیر آمده است 7 مرتبه بخوانید و او را شیفته خود کنید.

به نحوی که از راه دور محبت وی به شما جلب گردد. گذشتگان معوملاً بعد از طلسم احضار محبت از فاصله دور طلسم احضار فوری معشوق با یخ را پیشنهاد می دانند.

« یا ایها الملاء ایکم یأتینی بعرشها قبل ان یأتونی مسلمین قال عفریت من الجن انا اتیک به قبل ان تقوم من مقامک وانی علیه لقوی امین »

طلسم احضار فوری معشوق

اگر می خواهید هر چه سریع تر معشوق را نزد خود احضار کنید از طلسم احضار فوری معشوق استفاده کنید به این صورت که این طلسم را 70 بار بر مشت خود بخوانید و در چهار جهت فوت کنید.

استفاده از طلسم احضار فوری معشوق با یخ بعد از اجرای طلسم احضار فوری معشوق نقش مکمل را ایفا می کند.

در فاصله زمانی 45 روزه از این طلسم استفاده نفرمایید.

« تبت یدا ابی لهب و تب ما اغنی عنه ماله و ما کسب سیصلی نارا ذات لهب (به اسم فلان بن فلان) حتی لا یکون صبر و لا قرار و لا اکل و لا نیام لمحبه (فلان بن فلان) و امراته حماله الحطب فی جیدها حبل من مسد »

طلسم عشق فوری از راه دور

برای ایجاد عاشق کردن فرد از راه دور باید طلسم عشق فوری از راه دور که در زیر آمده است را روی کاغذی سفید نوشته و از روی آن 7 مرتبه بخوانید و سپس کاغذ را در آب روان بیندازید.

برای قدرتمند تر کردن طلسم عشق از راه دور باید طلسم احضار فوری معشوق با یخ را 2 روز بعد از اجرای طلسم مذکور استفاده کرد و دعا برای احضار آنی و سریع معشوق از 45 روز قبل تا 45 روز بعد استفاده نشود.

« وَ مِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَاداً یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبّاً لِّلّهِ وَ لَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعاً وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ فَمَنْ خَافَ مِن مُّوصٍ جَنَفاً أَوْ إِثْماً فَأَصْلَحَ بَیْنَهُمْ فَلاَ إِثْمَ عَلَیْهِ إِنَّ اللّهَ غَفُورٌ رَّحِیمٌ . وَ إِنِ امْرَأَهٌ خَافَتْ مِن بَعْلِهَا نُشُوزاً أَوْ إِعْرَاضاً فَلاَ جُنَاْحَ عَلَیْهِمَا أَن یُصْلِحَا بَیْنَهُمَا صُلْحاً وَالصُّلْحُ خَیْرٌ وَأُحْضِرَتِ الأَنفُسُ الشُّحَّ وَ إِن تُحْسِنُواْ وَ تَتَّقُواْ فَإِنَّ اللّهَ کَانَ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِیراً. وَ إِنْ خِفْتُمْ شِقَاقَ بَیْنِهِمَا فَابْعَثُواْ حَکَماً مِّنْ أَهْلِهِ وَ حَکَماً مِّنْ أَهْلِهَا إِن یُرِیدَا إِصْلاَحاً یُوَفِّقِ اللّهُ بَیْنَهُمَا إِنَّ اللّهَ کَانَ عَلِیماً خَبِیراً یَسْأَلُونَکَ عَنِ الأَنفَالِ قُلِ الأَنفَالُ لِلّهِ وَ الرَّسُولِ فَاتَّقُواْ اللّهَ وَ أَصْلِحُواْ ذَاتَ بِیْنِکُمْ وَ أَطِیعُواْ اللّهَ وَرَسُولَهُ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ رَبَّنَا وَ أَدْخِلْهُمْ جَنَّاتِ عَدْنٍ الَّتِی وَعَدتَّهُم وَمَن صَلَحَ مِنْ آبَائِهِمْ وَأَزْوَاجِهِمْ و ذریتهم إِنَّکَ أَنتَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ اللهم بحق هذه الآیات الشریفه »

طلسم دلتنگی و بی قراری معشوق و محبت :

دلیل این است که دعا به ما کمک می کند تا با نیروی الله به اهدافمان برسیم اما اگر قرار بود ما هیچ کاری نکنیم و برای هر چیزی فقط دعا کنیم هدف از خلقت چه بود؟!! تنها زمانی خداوند به ما کمک می کند که ما برای رسیدن به هدفمان تلاش هم بکنم، اما تلاش باید اصولی، صحیح و طبق یک برنامه ریزی باشد در غیر این صورت هیچ فایده ای نخواهد داشت.

طلسم این است :

بسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم اِلهی بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ اَنتَ المَحمُودُ وَ بِحَقِّ عَلیٍّ وَ اَنتَ العالی وَ بِحَقِّ فاطِمَهَ وَ اَنتَ فاطِرُ السَّمواتِ و الأرضِ وَ بِحَقِّ الحَسَنِ وَ اَنتَ المُحسِنُ وَ بِحَقِّ الحُسَینِ وَ اَنتَ قَدیمُ الأِحسانِ اِلهی بِاخُصِّ صِفاتِک وَ بِعِزِّ جَلالِک وَ بِأعظَمِ اَسمائِک وَ بِعِصمَهِ اَنبیائِک وَ بِنورِ اَولیائِک وَ بِدَمِ شُهَدائِک وَ بِمُناجاتِ فُقَرائِک وَ بِدُعاءِ صُلَحائِک اَسئَلُکَ زِیادَهً فِی العِلمِ وَ صِحَّهً فِی الجِسمِ وَ بَرَکَهً فِی الرِزقِ وَ طولآ فِی العُمرِ وَ تَوبَهً قَبلَ المَوتِ وَ راحَهً عِندَ المَوتِ وَ مَغفِرَهً بَعدَ المَوتِ وَ نَجاهً مِنَ النّارِ وَ دُخُولآ فِی الجَنََّهِ وَ عافیَهً فِی الدُّنیا وُ الاخِرَهِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ. بعد از گفتن چند مرتبه : اَمَّن یُجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوء بگو : یا مُجیبَ المُضطَرّ (۳مرتبه) اَجِبِ المُضطَرّ بِحَقِّ المُضطَرّ وَ نَحنُ المُضطَرّونَ وَ صَلَّی اللهُ عَلی سَیِّدَنا مُحَمَّدٍ وَ الِه الطّاهِرینَ. دعای دیوانه کردن معشوق از راه دور طلسم بیقراری

طلسم محبت شدید از راه دور برای افزایش محبت :

برای ایجاد محبت قوی و بیقرار نمودن فرد مورد نظر از عشق و محبت آیه شریف ذیل را بر مقداری شکر بخواند و آنرا در شربت به فرد مطلوبش بنوشاند. بسیار موثر و مجرب است.

فقط در امر حلال استفاده شود.

إِنَّا جَعَلْنَا فِی أَعْنَاقِهِمْ أَغْلَالًا فَهِیَ إِلَى الْأَذْقَانِ فَهُمْ مُقْمَحُونَ وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ

طلسم محبت قوی و تضمینی :

اين دعا را ورد زبان سازد و بر آن مداومت نمايد به زودی به مراد خود خواهد رسيد

بعد از نماز صبح ۹۹ بار بگويد:

يا حنان يا منان

و سپس بگويد:

اللهم يا حنان يا منان صلي على محمد وآل محمد وتحنن علي ومن علي بإمرأه مؤمنة (رجل مؤمن) تحفظني وأحفظها إنك إذا تحننت ومننت على أحد رحمته يا رؤف يا رحيم.

طلسم محبت قوی و تضمینی برای نتیجه فوری

این دعا را هر روز ده بار بخوانید و محبت مطلوب را بخوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَاداً یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبّاً لِّلّهِ وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعاً وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ فَمَنْ خَافَ مِن مُّوصٍ جَنَفاً أَوْ إِثْماً فَأَصْلَحَ بَیْنَهُمْ فَلاَ إِثْمَ عَلَیْهِ إِنَّ اللّهَ غَفُورٌ رَّحِیمٌ . وَإِنِ امْرَأَهٌ خَافَتْ مِن بَعْلِهَا نُشُوزاً أَوْ إِعْرَاضاً فَلاَ جُنَاْحَ عَلَیْهِمَا أَن یُصْلِحَا بَیْنَهُمَا صُلْحاً وَالصُّلْحُ خَیْرٌ وَأُحْضِرَتِ الأَنفُسُ الشُّحَّ وَإِن تُحْسِنُواْ وَتَتَّقُواْ فَإِنَّ اللّهَ کَانَ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِیراً. وَإِنْ خِفْتُمْ شِقَاقَ بَیْنِهِمَا فَابْعَثُواْ حَکَماً مِّنْ أَهْلِهِ وَحَکَماً مِّنْ أَهْلِهَا إِن یُرِیدَا إِصْلاَحاً یُوَفِّقِ اللّهُ بَیْنَهُمَا إِنَّ اللّهَ کَانَ عَلِیماً خَبِیراً یَسْأَلُونَکَ عَنِ الأَنفَالِ قُلِ الأَنفَالُ لِلّهِ وَالرَّسُولِ فَاتَّقُواْ اللّهَ وَأَصْلِحُواْ ذَاتَ بِیْنِکُمْ وَأَطِیعُواْ اللّهَ وَرَسُولَهُ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ رَبَّنَا وَأَدْخِلْهُمْ جَنَّاتِ عَدْنٍ الَّتِی وَعَدتَّهُم وَمَن صَلَحَ مِنْ آبَائِهِمْ وَأَزْوَاجِهِمْ وذریتهم إِنَّکَ أَنتَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ اللهم بحق هذه الآیات الشریفه اعطف قلب فلانه بنت فلانه على فلان بن فلانه بالمحبه الدائمه و الألفه والعطف والحنان فسیکفیکهم الله و هو السمیع العلیم ولا حول ولا قوه إلا بالله العلی العظیم وصلى الله على سیدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم

طلسم عشق و محبت و تسخیر قلب سریع :

با استفاده از طلسم زیر می توانید به قلب معشوق خود نفوذ کرده و با جلب محبت معشوق قلبش را تسخیر کنید.

طلسمی که در زیر آمده است را روی کاغذی نوشته و همیشه هماه خود داشته باشید.

« بسم الله الرحمن الرحیم(یا ودود سخر لی و لین قلب فلان بن فلان و اسم مطلوب را ذکر کند) الحمدلله رب العالمین(یا ودود سخر لی و لین قلب فلان بن فلان) الرحمن الرحیم (یا ودود سخر و لین لی قلب فلان بن فلان) مالک یوم الدین ( یا رقیب سخر و لین لی قلب فلان بن فلان) إیاک نعبد و إیاک نستعین (یا ودود سخر و لین قلب فلان بن فلان) إهدنا الصراط المستقیم(یا رقیب سخر و لین قلب فلان بن فلان) صراط الذین أنعمت علیهم (یا ودود سخر و لین لی قللب فلان بن فلان) غیر المغضوب علیهم ولا الضالین ( یا رقیب سخر و لین لی فلان بن فلان) ».

برگرفته از سایت دعاگو

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.