دعای باز كردن بسته شده و باطل کردن سحر و جادو و طلسم

ذکر و دعای و دستورالعمل مجرب باز شدن بخت بسته شده و گشایش و باطل کردن سحر و طلسم در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعای doa786.com دعای باز كردن بسته شده و باطل کردن سحر و جادو و طلسم را قرار دادیم . برای گشایش در کارها و رفع بستگی و باز شدن بخت بسته شده در اثر سحر و جادو و باطل کردن  هرگونه سحر و طلسم می توان از دعا و دستورالعمل قرآنی زیر استفاده کرد …

دعای باز كردن بسته شده و باطل کردن سحر و جادو و طلسم

دعای باز شدن بخت بسته,دعای باز شدن شخصی که بستگی دارد,دعای باطل کردن سحر و جادو,دعای گشایش در کار,دعای باطل شدن سحر و طلسم فوری,دعای رفع بستگی در کارها

دعای باز كردن بسته شده و باطل کردن سحر و جادو و طلسم

بخت بستن و سحر و جادو از امورى است كه واقعيت دارد. البته يادگيرى و ياددادن آن حرام است .
اما گرچه سحر و جادو واقعيت دارد، اولاً بايد توجه داشت نيامدن خواستگار براى دختر نمى‏تواند دليل بسته شدن بخت او به سحر و جادو باشد و ثانياً چنين نيست كه هر كس ادعا كند ادعاى او پذيرفته باشد.
كسانى كه به اين امور مى‏پردازند معمولاً كلاهبردارانى هستند كه از اين طريق قصد اخاذى دارند و قابل اعتماد نيستند .
لذا همان گونه كه هركسى نمى‏تواند ادعاى طبابت كند سحر كردن نيز كار هر كس نيست ولى اگر بر فرض موردى پيدا شد كه سحرى در كار بود راه‏هايى براى بطلان آن وجود دارد از جمله:
_ استعاذه به خداوند و خواندن سوره ‏هاى فلق و ناس.
_ خواندن و نوشتن آيات 75 تا 82 سوره يونس.
_ دعا و تضرع به درگاه خداوند.
_ درخواست دعا از بزرگان و علماي دين و اولياى واقعى خداوند.
_ صدقه
مرحوم شيخ عباس قمي (ره‌) در كتاب “باقيات صالحات‌” (حاشيه كتاب مفاتيح الجنان‌) مي‌گويد:
جهت باز كردن بسته شده اول سورة انا فتحنا تا “مستقيماً” بنويسيد (فتح‌،1ـ2)، و سورة “اذ جأ نصر اللّه‌”
و اين آيات را:
وَمِن‌ْ اَّيَاتِه‌ِ أَن‌ْ خَلَق‌َ لَكُم مِن‌ْ أَنفُسِكُم‌ْ أَزْوَاجاً لِّتَسْكُنُوا إِلَيْهَا وَجَعَل‌َ بَيْنَكُم مَوَدَّة‌ً وَرَحْمَة‌ً إِن‌َّ فِي ذَلِكَ لاَ َّيَات‌ٍ لِقَوْم‌ٍ يَتَفَكَّرُون‌َ” (روم‌،21) ; “ادْخُلُوا عَلَيْهِم‌ُ الْبَاب‌َ فَإِذَا دَخَلْتُمُوه‌ُ فَإِنَّكُم‌ْ غَالِبُون‌َ” (مائده‌،23) ; “فَفَتَحْنَا أَبوَاب‌َ السَّمأِء بمَأءٍ مُنْهَمِرٍ وَفَجَّرْنَا الأَرْض‌َ عيُوناً فَالْتَقَي الْمَأُ عَلَي‌َ أَمْرٍ قَدْ قُدِرَ” (قمر،11ـ12) ; “رَب‌ِّ اشْرَح‌ْ لِي صَدْرِي وَيَسِّرْ لِي أَمْرِي وَاحْلُل‌ْ عُقْدَة‌ً مِن لِسَانِي يَفْقَهُوا قَوْلِي” (طه‌،25ـ28) ; “وَتَرَكْنَا بَعْضَهُم‌ْ يَوْمَئِذٍ يَمُوج‌ُ فِي بَعْض‌ٍ وَنُفِخ‌َ فِي الصُّورِ فَجَمَعْنَاهُم‌ْ جَمْعَاً” (كهف‌،99) ; “لَقَدْ جَأَكُم‌ْ رَسُول‌ٌ مِن‌ْ أَنْفُسِكُم‌ْ عَزِيزٌ عَلَيْه‌ِ مَاعَنِتُّم‌ْ حَرِيص‌ٌ عَلَيْكُم بِالْمُؤْمِنِين‌َ رَؤُوف‌ٌ رَحِيم‌ٌ فَإِن تَوَلَّوْا فَقُل‌ْ حَسْبِيَ اللّه‌ُ لاَإِلَه‌َ إِلآ هُوَ عَلَيْه‌ِ تَوَكَّلْت‌ُ وَهُوَ رَب‌ُّ الْعَرْش‌ِ الْعَظِيم‌ِ” (توبه‌، 128 و 129) 
پس اين نوشته را همراه او نموده و بر او آويزان كنند.
(ر.ك كليات مفاتيح الجنان‌، مرحوم حاج شيخ عباس قمي‌، ص 489،492، مطبوعات ديني قم‌.)
در عين حال بايد توجه داشت كه تأثير دعا به نحو اقتضايى است، نه حتمى و ضرورى، آنهم دقيقا به شكلى كه ما طلب مى‏كنيم يعني دعا يكي از علل برآورده شدن حاجت است و براي برآورده شدن حاجت بايد عوامل ديگر مانند مصلحت الهي و عواملي كه به دست خود انسان است همراه باشد .
اما مسأله مهمي كه بايد توجه داشت اين است كه اعمال و رفتار خود انسان در سرنوشت انسان سهم بسزايي دارد، قرآن مي‏فرمايد: در آن چه مصيبت به شما مي‏ رسد، دستاورد خودتان است”(1) علي(‏عليه السلام) در تفسير اين آيه فرموده: “از گناهان اجتناب كنيد كه تمام بلاها و كمبود روزي به واسطه گناه است حتّي خراش برداشتن بدن و زمين خوردن و مصيبت ديدن”(2) شايد گاهي گناهان انسان مانند بي‏حرمتي به پدر و مادر و امثال آن باعث شود مسائل ازدواج به مشكلات برخورد كند، و يا نسبت به كار و زندگي و يا به رزق و روزي لطمه وارد شود.
بهترين راه براي باز شدن بخت و………..توجه به مسائل زير است:
1.از گناهان، شديداً دوري كنيد، در اين صورت قطعاً خداوند زمينه ازدواج مناسب و يافتن كارهاي مفيد و… را براي انسان فراهم مي‏كند(3( 2.به واجبات مخصوصاً نماز و روزه اهميّت داده شود.
3.خدمت به ديگران مخصوصاً پدر و مادر و بستگان نزديك در بهتر شدن وضع زندگي انسان بسيارمؤثر است.
4.از همه مهمتر، سرمايه بسيار بزرگي در اختيار داريم و آن وجود اهلبيت عصمت و طهارت‏(عليهم السلام) است كه دعا و توسل به آنها داشته باشيم، مخصوصاً توسل به امام زمان (روحي و ارواح العالمين له الفداء)، بسيار مؤثراست.
5.دعاي خالصانه نمودن و حاجات را از خداوند خواستن، امام صادق‏(عليه السلام) فرمود: “دعا براي حل مشكلات از نيزه نفوذ كننده‏تر است.”(4) و پيامبر(صلي الله عليه وآله وسلم) فرمود: “دعا اسلحه مؤمن است”(5) در حديث ديگر آمده اگر بنده به درگاه خداوند دست به دعا بردارد، خداوند حياء مي‏كند از اينكه او را دست خالي رد كند.(6) منتهي دعا شرائطي دارد از جمله اينكه يقين داشته باشد خداوند حاجت او را بر آورده مي‏نمايد. در حديثي مي‏خوانيم كه هرگاه دعا نموديد، اميد داشته باشيد كه حاجت شما بر آورده شود.(7)
6.انديشه نمودن در جوانب كار و از عقل خود بهره بردن. علي‏(عليه السلام) فرمود: كسي كه قبل از انجام كاري انديشه و تدبير كند در آينده پشيمان نمي‏شود.(8) و آينده و جوانب هر كاري را در نظر گرفتن. پيامبر(صلي الله عليه وآله وسلم) فرمود: هرگاه خواستي كاري را انجام دهي در عاقبت آن انديشه كن.(9)
7.مشورت نمودن و بهره برداري از عقل بزرگان، علي‏(عليه السلام) فرمود: قبل از هر كاري مشورت كن.(10) امام صادق(‏عليه السلام) فرمود: كسي كه مشورت كند به هلاكت نمي‏افتد.(11)
اگر خانمی هستند که همه شرایط مطلوب را دارند و مشکلاتگفته شده را ندارند ، و خواستگار هم ندارند ، میتوانیم بگوییم شاید بخت آنها بسته شده است . البته بنده 95 درصد نداشتن خواستگار را همان مشکلاتی را که گفتم می دانم ولی ممکن است 5 درصد علت نداشتن خواستگار بسته شدن بخت است . و باعث تعجب است که بعضی ها پیش بنده خدا می روند که مشکل را حل کنند . علاوه بر اینکه باید هزینه ای را صرف کنید ، جواب درستی هم نمی گیرید . ما برای بخت گشایس دعاهایی داریم .
ما می گوییم سراغ خود خدا بروید . ما در کتاب دعا راه کار داریم . کتاب مفاتیح الجنان از مرحوم آقا شیخ عباس قمی داریم که این کتاب حاشیه دارد صفحه 553 مراجعه کندی . عنوانی دارد بنام به جهت باز شدن بسته شده . در آنجا دعاهایی هست که باید بنویسد و همراه خود داشته باشید . می توانید در کیف های کوچک و به گردنتان بیندازید و برای دستشویی رفتن هم منع ندارد. دو آیه اول سوره فتح ، کل سوره نصر ، آیه 21 سوره مبارکه روم ، آیه 23 سوره بقره ، آیه 11و 12 سوره قمر ، آیه 25 تا 28 سوره طه و آیه 91 سوره کهف ، این ها را بنویسید و آنجا نوشته شده : هللت ُ یعنی گشودم فلان بن فلان بنت فلان اگر شما احتمال می دهید چه کسی بخت شما را بسته اسم او را بنویسد و بعداسم پدرش را بنویسد و در آخر اسم خودتان را بنویسید . اگر به صلاح شما باشد بخت شما باز میشود . کلا برای گشایش مثلا گشایش کار هم راه کار داریم. مثلا سوره فلق و ناس و آیه الکرسی را دخترخانم ها باید زیاد بخوانند . آیات 54 تا 56 سوره اعراف و آیات 75 تا 82 سوره یونس که این سوره را هم می گویند : بنویسد و همچنین در قنوت ربنا را بخوانید و حسنه را به نیت داشتن همسر خوب بخوانید . و دیگر اینکه زیاد صدقه بدهید .

برگرفته از سایت دعاگو

**************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.