دعای سفر در مفاتیح الجنان برای حفظ از بلا و خطرات در سفر

دعای قوی و مجرب دفع بلا در سفر و حفظ سلامتی در سفر در مفاتیح الجنان در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com دعای سفر در مفاتیح الجنان برای حفظ از بلا و خطرات در سفر را قرار دادیم . دعای عظیم الشان در مفاتیح الجنان برای دفع بلا و خطرات در سفر و حفظ سلامتی و محفوظ ماندن و در امان ماندن و محافظ از جمیع بلایا و حوادث و تصادفات و دزدی در سفر در سایت دعا 786 …

,دعای موقع سفر,دعای هنگام سفر,دعای هنگام سفر رفتن,دعای هنگام سفر اهل سنت,دعای وقت سفر,دعاي هنگام سفر,دعای موقع مسافرت,دعا موقع سفر,دعای هنگام سفر صوتی,دعای هنگام سفره,دعا هنگام سفر,دعا هنگام سفر رفتن,دعای هنگام چیدن سفره هفت سین,دعا هنگام مسافرت رفتن,دعای هنگام رفتن به سفر,دعای هنگام انداختن سفره هفت سین,دعا هنگام مسافرت,دعای هنگام مسافرت,دعا هنگام چیدن سفره هفت سین

دعای سفر در مفاتیح الجنان برای حفظ از بلا و خطرات در سفر

دعای موقع سفر,دعای هنگام سفر کردن,دعای مفاتیح الجنان موقع سفر,دعای حفظ از بلا در سفر,دعای حفظ از خطرات در سفر,دعای حفظ از حوادث در سفر,دعای در امان ماندن از بلایا در سفر,دعای سریع الاجابه موقع سفر,دعای قرآنی دفع جمیع بلا در سفر

دعای سفر در مفاتیح الجنان برای حفظ از بلا و خطرات در سفر

سزاوار است پیش از روی آوردن به سفر، غسل کنی و اهل و عیال خود را گرد آوری و دو رکعت نماز بخوانی و از خداوند خیر خود را درخواست کنی و «آیت‌الکرسی» خوانده و حمد و ثنای الهی را بجا آوری و بر رسول خدا و آلش صلوات فرستی و بگویی:

اللّٰهُمَّ إِنِّي أَسْتَوْدِعُكَ الْيَوْمَ نَفْسِي وَأَهْلِي وَمَالِي وَوُلْدِي وَمَنْ كَانَ مِنِّي بِسَبِيلٍ الشَّاهِدَ مِنْهُمْ وَالْغَائِبَ . اللّٰهُمَّ احْفَظْنا بِحِفْظِ الْإِيمانِ وَاحْفَظْ عَلَيْنا . اللّٰهُمَّ اجْعَلْنا فِي رَحْمَتِكَ، وَلَا تَسْلُبْنا فَضْلَكَ إِنَّا إِلَيْكَ رَاغِبُونَ . اللّٰهُمَّ إِنَّا نَعُوذُ بِكَ مِنْ وَعْثَاءِ السَّفَرِ، وَكَآبَةِ الْمُنْقَلَبِ، وَسُوءِ الْمَنْظَرِ فِي الْأَهْلِ وَالْمالِ وَالْوَلَدِ فِي الدُّنْيا وَالْآخِرَةِ . اللّٰهُمَّ إِنِّي أَتَوَجَّهُ إِلَيْكَ هٰذَا التَّوَجُّهَ طَلَباً لِمَرْضاتِكَ وَتَقَرُّباً إِلَيْكَ . اللّٰهُمَّ فَبَلِّغْنِي مَا أُؤَمِّلُهُ وَأَرْجُوهُ فِيكَ وَفِي أَوْلِيائِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ.

خدایا امروز به تو می‌سپارم خودم و خاندانم و مال و فرزندانم و هرکه را به طریقی از من است، حاضر و غایبشان را. خدایا ما را به حفظ ایمان حافظ باش و از ما محافظت کن، خدایا ما را در حمایت رحمتت قرار ده و احسانت را از ما مگیر، ما فقط به سوی تو مشتاقیم، خدایا از رنج سفر و اندوه بازگشت و بدی دیدار، در خاندان و مال و فرزند در دنیا و آخرت به تو پناه می‌بریم، خدایا به تو رو می‌کنم و در این روآوردن، خواستار خشنودی و تقرّب به‌سوی توأم، پس مرا به آنچه از تو و اولیایت آرزو می‌کنم و امید دارم برسان، ای مهربان‌ترین مهربانان.

پس از این، خاندان خود را وداع کن و بر درِ خانه بایست و «تسبیح حضرت فاطمه» را بخوان و از پیش رو و طرف راست و جانب چپ سوره «حمد» و «آیت‌الکرسی» را قرائت کن و بگو:

اللّٰهُمَّ إِلَيْكَ وَجَّهْتُ وَجْهِي، وَعَلَيْكَ خَلَّفْتُ أَهْلِي وَمَالِي وَمَا خَوَّلْتَنِي وَقَدْ وَثِقْتُ بِكَ فَلَاٰ تُخَيِّبْنِي، يَا مَنْ لَايُخَيِّبُ مَنْ أَرادَهُ، وَلَا يُضَيِّعُ مَنْ حَفِظَهُ . اللّٰهُمَّ صَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ وَاحْفَظْنِي فِيما غِبْتُ عَنْهُ وَلَا تَكِلْنِي إِلىٰ نَفْسِي يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ.

خدایا، رویم را متوجه تو کردم و در حفظ تو قرار دادم خاندان و مالم و آنچه به من عطا فرمودی را، من به تو اطمینان کردم، پس مرا محرومم مکن، ای که محروم نمی‌کند کسی که او را اراده کرده است و ضایع نمی‌کند هرکه را او محافظت کند، خدایا بر محمّد و خاندانش درود فرست و مرا در آنچه از آن غایبم محافظت فرما و مرا به خویشتن وامگذار، ای مهربان‌ترین مهربانان.

سپس سوره «توحید» را «یازده مرتبه» بخوان و سوره «قدر» و «آیت‌الکرسی» و سوره‌های «فلق» و «ناس» را قرائت کن، پس با دست خود همه بدنت را مسح کن و به هرچه ممکن باشد، صدقه بده و بگو:

اللّٰهُمَّ إِنِّي اشْتَرَيْتُ بِهٰذِهِ الصَّدَقَةِ سَلَامَتِي وَسَلامَةَ سَفَرِي وَمَا مَعِي . اللّٰهُمَّ احْفَظْنِي وَاحْفَظْ مَا مَعِيَ، وَسَلِّمْنِي وَسَلِّمْ مَا مَعِيَ، وَبَلِّغْنِي وَبَلِّغْ مَا مَعِيَ بِبَلاغِكَ الْحَسَنِ الْجَمِيلِ.

خدایا، من با این صدقه سلامت خود و سفرم و آنچه با من است را خریدم، خدایا مرا و آنچه را با من است حفظ کن، مرا و آنچه را با من است سالم بدار و برسان مرا و آنچه را با من است به رساندن نیکوی زیبایت.

برگرفته از سایت ملکوتی ها

******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.