دعای عاشق کردن و زیاد کردن عشق و علاقه فوری

در این پست می خوانیم یک بار دیگر دعای عاشق کردن و زیاد کردن عشق و علاقه فوری را. سبب می شود که اگر علاقه به شخص دارید و می خواهید او را جلب کنید. زود تر موفق شوید. این دعا موجب رفع گره های بزرگ در روابط بزرگ می شود. ان شاء الله که شما هم از آن خیر می گیرید.

دعاي عشق شديد,دعای ایجاد عشق شدید,دعای برای عشق شدید,دعای وابستگی شدید عشق,دعای عشق محبت شدید,دعای عشق و علاقه شدید,دعای عشق,دعای عشق دیوانه وار,دعای عشق ابدی,دعای عشق و عاشقی,دعای عشق شوهر به زن,دعای عشق و علاقه,دعای عشق,دعای عشق دیوانه وار و زبان بند

دعای عاشق کردن و زیاد کردن عشق و علاقه فوری

دعای عاشق کردن و زیاد کردن عشق و علاقه فوری,دعای عشق دیوانه وار زن,دعا عشق دیوانه وار,دعا عشق ابدی,دعای عشق و محبت ابدی,دعا برای عشق ابدی,دعا عشق و عاشقی,دعا عشق عاشقی,دعاهای عشق و عاشقی,دعا طلسم عشق و عاشقی,دعای عشق شوهر به زنش,

دعای عاشق کردن فوری تجربه شده

برای جلب محبت دیگران آیة الکرسی را بخواند وبین دوعین(یشفع عنده) محبت ان شخص موردنظر را در نظر بگیرد.شکی نیست که محبتش بوجود خواهد امد .این عمل تجربه شده است.

برای جلب محبت همسر، پدر و مادر ، یا یکی از محارم و یا جلب محبت کسی که داشتن رابطه با او حرام و گناه نیست ،وضو بگیر. دو رکعت نماز مثل نماز صبح به قصد قربت و نزدیک شدن به خدا بخوان، بعد از نمازبا گفتن تسبیحات حضرت فاطمه سلام الله علیها به حمد و ستایش خدا بپرداز ،سپس بر محمد و آلش صلوات بفرست. آن گاه این دعا را بخوان :

اللَّهُمَّ ارْزُقْنِي إِلْفَهَا وَ وُدَّهَا وَ رِضَاهَا بِي وَ أَرْضِنِي بِهَا وَ اجْمَعْ بَيْنَنَا بِأَحْسَنِ اجْتِمَاعٍ وَ أَنْفَسِ ائْتِلَافٍ فَإِنَّكَ تُحِبُّ الْحَلَالَ وَ تَكْرَهُ الْحَرَامَ وَ اعْلَمْ أَنَّ الْإِلْفَ مِنَ اللَّهِ وَ الْفِرْكَ مِنَ الشَّيْطَانِ لِيُكَرِّهَ مَا أَحَلَّ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ.

مردی از امام باقر علیه السلام دعایی جهت جلب محبت همسرش تقاضا کرد ،حضرت دستور عمل ذکر شده را به او فرمود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.