دعای قوی برای شفای مریض بدحال,دعای شفای بیمار بدحال از راه دور

طلسم و دعای قوی و مجرب شفای بیمار و مریض بدحال در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com دعای قوی برای شفای مریض بدحال,دعای شفای بیمار بدحال از راه دور را قرار دادیم . دعای سریع الاجابه و مجرب قرآنی برای شفای بیمار و مریض بدحال کرونایی . برای شفای مریض بدحال و رفع بیماری سخت و لاعلاج می توان از ذکر و دعای قرآنی زیر استفاده کرد . سایت دعا 786 …

,شفای مریض بدحال,دعای شفای مریض بدحال,دعاي شفاي مريض بدحال,متن برای شفای مریض بدحال,دعای برای شفای مریض بدحال,ختم برای شفای مریض بدحال,سوره برای شفای مریض بدحال,دعا برای شفای مریض بدحال کرونایی,ذکر برای شفای مریض بدحال,ختم مجرب برای شفای مریض بدحال,دعای شفای مریض بدحال صوتی,دعای شفای بیمار بدحال,دعا شفای مریض بد حال,دعا برای شفای مریض بدحال از راه دور,دعا برای شفا مریض بدحال,دعای قوی برای شفای مریض بدحال,دعا برای شفای بیمار بدحال,دعا برای شفای مریض بدحال,دعا برای شفا بیمار بدحال,دعا برای شفای مریض خیلی بدحال,پیامک دعا برای شفای مریض بدحال,سوره ای برای شفای مریض بد حال

دعای قوی برای شفای مریض بدحال,دعای شفای بیمار بدحال از راه دور

دعای شفای مریض بدحال,دعای شفای بیمار بدحال,دعای درمان مریض بدحال,دعای قوی و مجرب مریض بدحال,دعای برطرف شدن بیماری بدحال,دعای قوی و مجرب شفای مریض

دعای قوی برای شفای مریض بدحال,دعای شفای بیمار بدحال از راه دور

دعای سریع الاجابه برای شفای مریض از بیماری‌های سخت

مشهورترین دعای سریع الاجابه برای شفای مریض اغلب به صورت دسته جمعی و به خصوص در مراسم‌های مذهبی ذکر می‌شود.

به این صورت که به نیت شفا یافتن بیماری دوازده هزار مرتبه در یک جلسه این ذکر به تنهایی یا گروهی خوانده شود:

(( آمَن یُجیبُ المُضطرَ اذا دعاهُ و یَکشفُ السّوء ))‌

دعای شفای مریض از پیامبر اکرم (ص)

برای بیماران صعب العلاجی که از طرف پزشکان ناامید شده اند توصیه می‌شود.

به این منظور باید پس از نماز صبج این دعا چهل مرتبه خوانده شود:

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

اَلْحَمُدللَّهِ رَبِّ الْعالَمینَ

حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکیلُ

تَبارَکَ اللَّهُ اَحْسَنُ الْخالِقینَ

وَلا حَوْلَ وَلاقُوَّهَ اِلاَّ بِاللَّهِ الْعَلِىِّ الْعَظیمِ

بنام خداى بخشاینده مهربان

ستایش خاص خدا پروردگار جهانیان است

بس است ما را خدا و نیکو وکیلى است

تبریک باد بر خداوند که بهترین خلق کننده‌است

هیچ تحول و نیرویی جز به واسطه‌ی خداوند بلندمرتبه و بزرگ وجود ندارد.

دعای سریع الاجابه برای شفای مریض به نقل از امام علی (ع) :

سفارش شده است هر روز پس از نماز صبح خوانده شود:

بِسمِ اللهِ الرّحمنِ الرَّحیمِ
قُل لَّن یُصِیبَنَا إِلاَّ مَا کَتَبَ اللّهُ لَنَا هُوَ مَوْلاَنَا وَعَلَى اللّهِ فَلْیَتَوَکَّلِ الْمُؤْمِنُونَ.
وَإِن یَمْسَسْکَ اللّهُ بِضُرٍّ فَلاَ کَاشِفَ لَهُ إِلاَّ هُوَ وَإِن یُرِدْکَ بِخَیْرٍ فَلاَ رَآدَّ لِفَضْلِهِ یُصَیبُ بِهِ مَن یَشَاء مِنْ عِبَادِهِ وَ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ وَمَا مِن دَآبَّةٍ فِی الأَرْضِ إِلاَّ عَلَى اللّهِ رِزْقُهَا وَیَعْلَمُ مُسْتَقَرَّهَا وَمُسْتَوْدَعَهَا کُلٌّ فِی کِتَابٍ مُّبِینٍ وَکَأَیِّن مِن دَابَّةٍ لَا تَحْمِلُ رِزْقَهَا اللَّهُ یَرْزُقُهَا وَإِیَّاکُمْ وَهُوَ السَّمِیعُ الْعَلِیمُ. مَا یَفْتَحِ اللَّهُ لِلنَّاسِ مِن رَّحْمَةٍ فَلَا مُمْسِکَ لَهَا وَمَا یُمْسِکْ فَلَا مُرْسِلَ لَهُ مِن بَعْدِهِ وَهُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ. قُلْ أَفَرَأَیْتُم مَّا تَدْعُونَ مِن دُونِ اللَّهِ إِنْ أَرَادَنِیَ اللَّهُ بِضُرٍّ هَلْ هُنَّ کَاشِفَاتُ ضُرِّهِ أَوْ أَرَادَنِی بِرَحْمَةٍ هَلْ هُنَّ مُمْسِکَاتُ رَحْمَتِهِ قُلْ حَسْبِیَ اللَّهُ عَلَیْهِ یَتَوَکَّلُ الْمُتَوَکِّلُونَ. حَسْبِیَ اللّهُ لا إِلَـهَ إِلاَّ هُوَ عَلَیْهِ تَوَکَّلْتُ وَهُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِیمِ. (بحار الانوار ج ۸۳ ص ۳۳۷)

دعای سریع الاجابه برای شفای بیماران به نقل از امام رضا (ع) :

(ای فرستنده و عطاکننده شفا، و‌ ای کسی که به لطف خویش درد‌ها را از جان‌ها و جسم‌ها می‌بری، بر محمد و آل محمد رحمت فرست و بر درد‌های من شفا عنایت فرما).

دعا برای شفای مریض کرونایی

1. در این روزها هیچ کسی از ابتلا به بیماری همه گیر کرونا در امان نیست. گاهی امیدها از درمان بیماری از دست می‌رود و اینجاست که با توسل بر دعا برای شفای مریض کرونایی خود، نوری در دل روشن می‌شود. از جمله دعایی که برای رفع کرونا توصیه می‌شود، دعای امام صادق (ع) است که ایشان هر گاه بر بالین بیماری بودند آن را می‌خواندند:

بِسْمِ اللَّهِ وَ بِاللَّهِ وَ مِنَ اللَّهِ وَ إِلَى اللَّهِ وَ مَا شَاءَ اللَّهُ وَ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ إِبْرَاهِیمُ خَلِیلُ اللَّهِ مُوسَى نَجِیُّ اللَّهِ عِیسَى رُوحُ اللَّهِ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ ص مِنَ الْأَرْوَاحِ وَ الْأَوْجَاعِ بِسْمِ اللَّهِ وَ بِاللَّهِ وَ عَزَائِمُ مِنَ اللَّهِ لِفُلَانِ بْنِ فُلَانَةَ (نام شخص و مادر او را می برد) لَا یَقْرَبُهُ إِلَّا کُلُّ مُسْلِمٍ وَ أُعِیذُهُ بِکَلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّاتِ کُلِّهَا الَّتِی سَأَلَ بِهَا آدَمُ فَتابَ عَلَیْهِ إِنَّهُ هُوَ التَّوَّابُ الرَّحِیمُ إِلَّا انْزَجَرْتِ أَیَّتُهَا الْأَرْوَاحُ وَ الْأَوْجَاعُ بِإِذْنِ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ أَلا لَهُ الْخَلْقُ وَ الْأَمْرُ تَبارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعالَمِینَ

ترجمه:

پناه به نام خدا و به خدا و از خدا و به سوی خدا و آنچه خدا بخواهد و این که هیچ نیرو و حرکتی نیست. مگر به اذن خدا و این که ابراهیم دوست خدا و موسی نجات یافته خدا و عیسی روح خدا و محمد فرستاده. خدا – که درود خدا بر او و آل او و بر همه انبیاء – از بادها و دردها. به نام خدا، و به یاد خدا، و با استمداد از .تقدیرات خدا، برای فلانی پسر فلانی، اقرار به اعتقادات ندارد مگر مسلمان، پناه می‏برم به خدا با کلمات .تامه‏ای که حضرت آدم (ع) خدا را با آنها خواند تا توبه او پذیرفته شد، همانا او توبه‏پذیر مهربانی است، ای دردها، با اجازه خداوند و کلمات مقدس شما را فراری می‏دهم، که خدایی جز او نیست، همانا هر کار و آفرینشی برای اوست، آفرین بر خدا پروردگار عالمین).

پس از آن سوره آیه الکرسی و سوره‌های حمد، فلق، ناس و توحید را هر کدام را یک بار قرائت کنید

و پس از خواندن ده آیه از سوره یس این دعا را نیز بخوانید:

اللَّهُمَّ اشْفِهِ بِشِفَائِکَ وَ دَاوِهِ بِدَوَائِکَ وَ عَافِهِ مِنْ بَلَائِکَ وَ تَسْأَلُهُ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَیْهِ وَ عَلَیْهِمْ أَجْمَعِینَ.

خداوندا! با شفای خود او را شفا ده، و با دوای خود او را مداوا کن، و از بلاهایت او را عافیت بده، و سلامتی به او بده به حق محمد و آل محمد – که درود خدا بر او و بر آل او.

(بحارالانوار ج 92 ص 16)

برگرفته از سایت ملکوتی ها

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.