دعای مجرب کشف محل دفینه – دعای پیدا کردن محل گنج زیر زمین

ذکر و دعای قوی و تضمینی برای پیدا کردن و یافتن محل و مکان دقیق گنج و دفینه در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعای doa786.com دعای مجرب کشف محل دفینه – دعای پیدا کردن محل گنج زیر زمین را قرار دادیم . این دعای سریع الاجابه و مجرب برای پیدا کردن محل و مکان دقیق گنج و دفینه در زیر زمین می توان از دعای مجرب و عظیم الشان زیر استفاده کرد . اگر می خواهید مکان گنج و دفینه های زیر زمینی را کشف کنید از این دعای قوی استفاده کنید …

دعای مجرب کشف محل دفینه - دعای پیدا کردن محل گنج زیر زمین

دعای یافتن مکان دقیق گنج,دعای پیدا کردن محل گنج,دعای یافتن مکان دفینه,دعای یافتن و پیدا کردن محل گنج زیر زمین,دعای کشف فوری محل و مکان دفینه,دعای گنج یابی و دفینه یابی

دعای مجرب کشف محل دفینه – دعای پیدا کردن محل گنج زیر زمین

دعا برای یافتن محل دفینه از علمای صوفیه نقل هست که برای یافتن دفینه در صبح یکشنبه آخر ماه قمری این دعا را بر کاغذ تمیز نوشته و در محلی که گمان دفینه میرود پرتاب نماید هر کجا فرود آمد محل دفینه هست.

همین طور اگر آنرا همراه داشته باشد و وارد محل دفینه شود و سه بار آیات الکرسی مبارکه را بخواند و با وسیله آهنی دایره اي بر زمین عرف کرده و داخل آن دایره نشسته و چمبره زند و مشتی خاک برداشته و این دعا را بر آن ۱۹ مرتبه بخواند و سپس آن خاک را در محل بپاشد و بلافاصله از دایره خارج شود. محل گنج بر وی مکشوف گردد:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرّحیم. وَعِنْدَهُ مَفَاتِحُ الْغَیْبِ لا یَعْلَمُهَا إِلا هُوَ وَیَعْلَمُ مَا فِی الْبَرِّ وَالْبَحْرِ وَمَا تَسْقُطُ مِنْ وَرَقَةٍ إِلا یَعْلَمُهَا وَلا حَبَّةٍ فِی ظُلُمَاتِ الأرْضِ وَلا رَطْبٍ وَلا یَابِسٍ إِلا فِی كِتَابٍ مُبِینٍ«٥٩انعام»اَللّهُمَّ اَحرسنی مِنْ شَرِّالجنّ واحفَظنی مِن مَسِّهِم یاحفیظُ فَاللَّهُ خَیْرٌ حَافِظًاوَهُوَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِینَ«٦٤یوسف»

 

برگرفته از سایت دعاگو

**********************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.