دعای مجرب گشایش در فقر و تنگدستی و آسان شدن کارهای سخت

طلسم و دعای سریع الاجابه گشایش در زندگی و برطرف شدن فقر و تنگدستی در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعای doa786.com دعای مجرب گشایش در فقر و تنگدستی و آسان شدن کارهای سخت را قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای قوی و مجرب برای رهایی و نجات از فقر و بدبختی و تنگدستی و برطرف شدن مشکلات و سختی و گرفتاری می باشد و همچنین برای گشایش در کارها و امورات زندگی فوق العاده موثر است …

دعای رفع فقر و پریشانی,دعای رفع فقر فوری,دعاهای رفع فقر,دعای قوی رفع فقر,دعا برای رفع فقر و بیماری,دعای سریع الاجابه برای رفع فقر,دعای بسیار مجرب برای رفع فقر, دعای گشایش کار و افزایش روزی,دعای گشایش کار بسته شده نی نی سایت,دعای گشایش کارها,دعای گشایش کار فوری,دعای گشایش کار بسته شده,دعای گشایش کار و افزایش روزی صوتی,دعای گشایش کار و افزایش روزی نی نی سایت,دعای گشایش کار صوتی

دعای مجرب گشایش در فقر و تنگدستی و آسان شدن کارهای سخت

دعای گشایش در گرفتاری و فقر,دعای قرآنی گشایش در کارها,دعای رفع فقر و تنگدستی,دعای گشایش در کارهای سخت و مشکل,دعای از بین رفتن فقر,دعای خلاص شدن از فقر,دعای نجات از فقر,دعای رفع مشکلات و گرفتاری

دعای مجرب گشایش در فقر و تنگدستی و آسان شدن کارهای سخت

مؤلف گويد:

شيخ ما ثقة الاسلام نورى (نور الله مرقده) در كتاب دار السلام از شيخ خود مرحوم خلد مقام‏ عالم ربانى، جناب حاج ملا فتحعلى سلطان‏ آبادى نقل فرموده:

كه فاضل مقدس آخوند ملا محمّد صادق عراقى در ‌‌نهايت سختى و پريشاني و بدحالى بود و به هيچ‏ وجه در كارش گشايشى فراهم نمي‌آمد تا آنكه شبى در خواب ديد كه در يك وادى خيمه بزرگى با گنبدى برپاست، پرسيد اين خيمه از كيست؟ گفتند: از كهف حصين (دژ محكم) و غياث مضطر مستكين [ياريگر بيچاره درمانده] امام قائم حضرت مهدى و امام منتظر مرضىّ عجلّ الله فرجه مي‌باشد.

پس با شتاب خدمت آن حضرت شرفياب شد و سختى حال خود را به آن جناب عرضه داشت‏ و از آن بزرگوار دعايى براى گشايش كار و رفع اندوه خويش خواست، امام عصر او را به سيّدى از اولاد خود ارجاع نمود و به او و خيمه‏ اش اشاره فرمود. آخوند از خدمت حضرت مرخص شده و به خيمه ‏اى كه حضرت به آن اشاره فرموده بود رفت، ديد كه سيّد سند و حبر معتمد [دانشمند مورد اطمينان] عالم امجد مؤيد، جناب آقا سيد محمّد سلطان‏آبادى است كه در آن خيمه روى سجّاده نشسته‏ مشغول دعا و قرائت است.

آخوند به محضر سيّد سلام كرد و حكايت حال خود را براى او بازگفت. سيّد او را براى گشايش‏ كار و فراخى روزى دعايى تعليم كرد.

پس از بيدار شدن از خواب درحاليكه آن دعا در خاطر او بود قصد خانه سيّد كرد با آنكه آخوند پيش از اين خواب با سيّد به دليلى كه بيان نمي‌كرد رابطه خوبى نداشت و او را ترك گفته بود،

چون به خدمت‏ سيد رسيد او را به‌‌ همان صورت كه در خواب ديده بود مشاهده كرد كه در مصلايش نشسته مشغول ذكر و استغفار است، به سيّد سلام كرد، سيّد جواب سلامش را داد و لبخندى زد، چنان‏كه گويا از داستان آگاه باشد! پس آخوند از سيّد براى گشايش امر خود دعايى خواست.

سيّد‌‌ همان دعايى را كه در خواب به او آموخته بود تعليم كرد، آخوند مشغول به‏ آن دعا شد و در اندك مدتى دنيا از هرسو به او روى آورد و از سختى و تنگدستى بيرون آمد.

مرحوم حاج ملا فتحعلى رحمه الله از سيّد به مدح شايسته‏ اى تعريف مي‌كرد و چندى به زيارتش نايل شده و زمانى چندهم شاگردى او را نموده بود.

سيّد در خواب‏ و بيدارى به آخوند سه چيز را تعليم نموده بود

اوّل:

آنكه پس از فجر دست بر سينه گذارد و هفتاد مرتبه‏ يا فتّاح [اى گشاينده مشكلات] گويد.

دوّم:

آنكه به خواندن اين دعا كه در كتاب كافى است مداومت نمايد. دعايى كه حضرت رسول صلّى الله عليه و آله به فردى از صحابه خويش كه به ناخوشى و پريشانى مبتلا بود تعليم داد و از بركت خواندن اين‏ دعا ناخوشى و پريشانى در اندك زمانى از او برطرف گشت:
لا حَوْلَ وَ لا قُوَّةَ اِلّا بِاللهِ تَوَكَّلْتُ عَلَى الْحَيِّ الَّذِي لا يَمُوتُ وَ الْحَمْدُ لله الَّذِي لَمْ يَتَّخِذْ وَلَدا وَ لَمْ يَكُنْ لَهُ شَرِيكٌ فِي الْمُلْكِ وَ لَمْ يَكُنْ لَهُ وَلِيٌّ مِنَ الذُّلِّ وَ كَبِّرْهُ تَكْبِيرا.

مفاتیح الجنان

برگرفته از سایت دعاگو

************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.