دعای چشم زخم امام رضا برای دفع چشم زخم و حفظ از چشم نظر

دعای امام رضا برای در امان ماندن از چشم زخم و دفع چشم نظر در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com دعای چشم زخم امام رضا برای دفع چشم زخم و حفظ از چشم نظر را قرار دادیم . از دعاهای سریع الاجابه و مجرب برای در امان ماندن از چشم زخم و محفوظ ماندن از چشم نظر و حفظ از چشم بد دعای امام رضا (ع) می باشد …

دعای دفع چشم زخم نی نی سایت,دعای دفع چشم زخم برای ماشین,دعای دفع چشم زخم نوزاد,دعای دفع چشم زخم برای حیوانات,دعای دفع چشم زخم آیت الله بهجت,دعای دفع چشم زخم صوتی,دعای چشم زخم قوی,دعای چشم زخم برای کودک,دعای چشم زخم برای ماشین,دعای چشم زخم صوتی,دعای چشم زخم برای حیوانات,دعای چشم زخم برای مغازه,دعای چشم زخم قوی نی نی سایت,دعای چشم زخم برای زمین کشاورزی,دعای چشم نظر جاعت,دعای چشم نظر امام جواد,دعای چشم نظر در گنجهای معنوی,دعای چشم نظر وان یکاد,دعای چشم نظر صوتی,دعای چشم نظر برای کودک,دعای چشم نظر پروفایل,دعای چشم نظر اهل سنت

دعای چشم زخم امام رضا برای دفع چشم زخم و حفظ از چشم نظر

دعای امام رضا برای نجات از چشم زخم,دعای امام رضا برای از بین رفتن چشم زخم,دعای رهایی و خلاصی از چشم زخم

دعای چشم زخم امام رضا برای دفع چشم زخم و حفظ از چشم نظر

دستورالعمل امام رضا برای رهایی از چشم زخم :

امام رضا علیه السلام در حدیثی تعبیر «العین حقٌّ» را درباره چشم زخم بکار برده و ضمن تأیید اصل چشم زخم توصیه هایی برای این موضوع دارند.

از امام رضا علیه پرسیدند آیا چشم زخم واقعیت دارد؟

ایشان فرمودند:

آری ،هرگاه تو را چشم زنند،کف دستت را مقابل صورتت قرار ده و سوره حمد و قل هو الله احد و معوذتین را قرائت کن و هر دو کف را به صورتت بکش خداوند تو را از گزند آن حفظ می کند.

در حدیثی معمر بن خلاد می گوید:

با امام رضا علیه‌السلام دریکی از بازارهای خراسان بودم آن حضرت به من امر کرد که بوی خوش را (عطر) برای آن حضرت بخرم.

پس هنگامی که آن را گرفتم با تعجب به آن نگاه کرد و به من فرمود:

ای معمر به درستی که چشم زخم حق است! پس در رقعه‌ای سوره حمد و قل هو الله احد و معوذتین و آیةالکرسی را بنویس و آن را داخل کوزه یا شیشه‌ای در بسته قرار ده.

در حدیثی دیگر که کلینی از امام رضا علیه‌ السلام روایت کرده :

امام رضا (ع) روشی را که برای دفع چشم‌زخم توصیه می‌شده یعنی فرد چشم‌زن خود را شستشو دهد و سپس چشم‌خورده، خود را با آن آب شستشو کند ناشایست خوانده و به جای آن، برخی اعمال دینی، مانند قرائت حمد و مُعَوِّذَتین، را سفارش کرده اند.

برگرفته از دعا سایت

**************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.