دعا برای ازدواج از امامان و اهل بیت,توسل به امامان برای ازدواج فوری

دعای سریع الاجابه و مجرب برای ازدواج از اهل بیت و امامان در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com دعا برای ازدواج از امامان و اهل بیت,توسل به امامان برای ازدواج فوری را قرار دادیم . دعای بسیار مجرب و سریع الاجابه از امامان معصوم (ع) برای باز شدن بخت و آمدن خواستگار و ازدواج دختران و پسران مجرد در سایت دعا 786 …

,دعای ازدواج امام رضا,دعای ازدواج از امام رضا,دعای ازدواج توسل به امام رضا,دعای ازدواج در حرم امام رضا,دعای ازدواج امام علی,دعای سالروز ازدواج حضرت علی و فاطمه,دعای ازدواج امام جواد,دعای ازدواج از امام جواد,دعای امام جواد برای ازدواج,دعای امام جواد برای ازدواج نی نی سایت,دعای حرز امام جواد برای ازدواج,دعای ازدواج امام صادق,دعای امام صادق برای ازدواج,دعای ازدواج امام هادی,دعای مخصوص امام هادی برای ازدواج,دعای ازدواج امام زمان,دعای ازدواج امام حسین,دعای ازدواج حضرت زهرا,دعای ازدواج از حضرت فاطمه,دعای حضرت زهرا برای ازدواج,دعای ازدواج حضرت محمد,دعای ازدواج حضرت علی,دعای ازدواج از حضرت محمد,دعای حضرت محمد برای ازدواج نی نی سایت

دعا برای ازدواج از امامان و اهل بیت,توسل به امامان برای ازدواج فوری

دعای امامان برای ازدواج,دعای ازدواج سریع الاجابه از امامان,دعای خواستگاری از امامان,دعای گشایش بخت از امامان,دعای گشایش بخت از امامان,دعای توسل به امامان

دعا برای ازدواج از امامان و اهل بیت,توسل به امامان برای ازدواج فوری

در باب توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نکته ای قابل توجه فرمودند، که نشنیده بودم.

مطلبی بود به این مضمون:

«ما نفوس دنیّه هستیم و اهل بیت صلوه الله علیهم اجمعین نفوس زکیّه و بین ما تا اهل بیت فاصله زیاد است. برای اینکه این فاصله را کم کنیم، برای توسل به اهل بیت، ابتداء به آقایان علمای بزرگوار دینی متوسل شوید و از آن ها بخواهید که از اهل بیت بخواهند تا آن ها هم از خدا بخواهند تا حاجات شما برآورده شود.»

خیلی برام جالب بود. این صحبت چند نکته را به خاطرم آورد:

نکته اول:

این که برای توسل به امام صادق (ع) و دیگر اهل البیت مثلا متوجه به حضرت آیت الله بروجردی یا مثلا حضرت آیت الله ملکی تبریزی و یا … بشویم و از این بزرگوران بخواهیم که چون آبرومند هستند در درگاه الهی، حاجت ما را از امام صادق (ع) تقاضا کنند تا ایشان هم برای ما از خدا بخواهند.

نکته دوم:

هر امامی به بُروز یک صفت، مشهور است. اگرچه تمامی صفات در اهل بیت (علیهم السلام) به یک میزان وجود دارد، اما مثلا امام حسن (ع) بواسطه ی بروز صفت کرامت در زمان حضرتش، به این صفت معروف و مشهور شدند و یا مثلا تمامی امامان شیعه رئوف و مهربان هستند؛ اما امام رضا(ع) بروز رأفتشان، بیشتر احساس می شود.

نکته سوم:

در برخی روایات مکتب تشیع، سفارش برای توسل به برخی معصومین، برای امور خاص، وجود دارد. مثلا سفارش شده است در امور صعب وقتی کارد به استخوان می خورد، به بی بی دو عالم، حضرت زهرا( سلام الله علیها)، متوسل شویم و یا مثلا امور دنیایی به امام جواد (ع) تفویض شده است و روایاتی نظایر آنچه مطالعه فرمودید.

نکته چهارم و مهم:

با مطالعه ی تاریخ زندگانی امام هادی(ع) البته آن هم از زوایه ای دیگر، به یک نکته توجه مان جلب می شود و آن اینکه: حضرت امام هادی (ع) برای پسرشان حضرت امام حسن عسکری(ع)، به خواستگاری رفته اند اما چه خواستگاری ای؟

در میان خلق خوب خدا، ایشان، بانو نرجس خاتون را از روم شرقی، برای پسرشان نشان کرده و از ایشان خواستگاری می نمایند. بانویی که ذخیره ی الهی را در دامان خود پرورش داد.

نتیجه :

امام هادی (ع) متاسفانه در میان ما شیعیان بسیار مظلوم است و اگر از هر کدام از ما بخواهند که کمی در ارتباط با ایشان صحبت کنیم شاید اطلاعات ما به اندازه دو خط هم نشود به جوانان دم بخت، سفارش می شود برای یافتن همسری خوب؛ متوسل به امام هادی (ع) بشوند اگر چه اکثر ما ایرانی ها در این زمینه به امام رضا (ع) متوسل می شویم و بیشتر ما همسرانمان را مدیون رافت و عطوفت امام رضا (ع)هستیم.

در امر ازدواج به امام هادی (ع) متوسل شوید که توسل به ایشان در این امر راهگشاست.

دعای ازدواج و بخت گشایی آسان و سریع

برای دخترانی که امر ازدواج آنها قدری به تاخیر افتاده و میخواهند که سریعتر ازدواج کنند دعا و حرز ذیل برای تسهیل و انجام ازدواج فوری و گشایش بخت آسان و سریع بسیار موثر است.

آن حرز و دعا این است :

بیست و پنج مرتبه حرف واو ( و ) را بر پارچه ای از حریر سبز بنویسد.

سپس این آیه شریفه را بنویسد :

بسم الله الرحمن الرحیم ” وأذن فی الناس بالحج یأتوک رجالا وعلى کل ضامر یأتون من کل فج عمیق لیشهدوا منافع لهم “.

این حرز را با خود به همراه داشته باشد. ان شاء الله ازدواج سریع و آسان خواهد داشت.

ختم مجرب برای بخت گشایی و ازدواج

برای پسران و دخترانی که امر ازدواج بر آنها سخت شده است و با مشکل مواجه شده اند ختم شریفه ذیل که مجرب است و مدت آن یک هفته است پیشنهاد میشود:

هفتاد مرتبه آیه الکرسی بخواند.
هفتاد مرتبه سوره اخلاص قرائت کند.
هفتاد مرتبه سوره شریفه ناس را قرائت کند.
هفتاد مرتبه سوره شریفه فلق را قرائت کند.
این ختم مجرب است و به اذن خداوند تبارک و تعالی نتایج سریع دارد.

برگرفته از سایت ملکوتی ها

******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.