دعا و دستورالعمل مجرب دختردار شدن و طلب فرزند دختر

ذکر و دعا و نسخه مجرب دختردار شدن در سایت دعا 786

در این بخش از سایت ذکر و دعای doa786.com دعا و دستورالعمل مجرب دختردار شدن و طلب فرزند دختر را قرار دادیم . ذکر و دعای بسیار قوی و تضمینی و مجرب برای به دنیا آوردن بچه دختر . اگر زن و شوهری می خواهند صاحب بچه دختر شوند این دعا و دستورالعمل بسیار موثر می باشد در این زمینه …

دعای دختردار شدن جنین,دعای دختر دار شدن در مفاتیح,دعای برای دختردار شدن,دعای مخصوص دختر دار شدن,دعای جهت دختر دار شدن,دعای مجرب دختر دار شدن,دعا برای دختردار شدن جنین,دعا برای دختردار شدن نی نی سایت

دعا و دستورالعمل مجرب دختردار شدن و طلب فرزند دختر

دعا و دستورالعمل مجرب دختردار شدن و طلب فرزند دختر,بهترین دعا برای بچه دار شدن,دعا برای دختردار شدن,دعا برای طلب فرزند دختر,قویترین دعا برای به دنیا آوردن دختر,دعای صاحبت بچه دختر شدن,ذکر و دعای مجرب دختردار شدن

دعا و دستورالعمل مجرب دختردار شدن و طلب فرزند دختر

1. خداوند در قرآن کریم مي فرمايد :

«لله ملك السموات و الارض يخلق ما يشاء يهب لمن يشاء اناثا و يهب لمن يشاء الذكور ؛ او يزوجهم ذكرانا و اناثا و يجعل من يشاء عقيما انّه عليم قدير».

ملك آسمانها و زمين از خداست ، هر چه مى خواهد خلق مى كند، به هر كس بخواهد دختر و به هر كس بخواهد پسر مى دهد؛ و يـا هـم پسراني مـى دهـد و هـم دخترانى ، و هر كه را بخواهد عقيم مى كند كه او دانايى توانا است.

( سوره مباركه شوري، آيات شريفه 49 و 50)

اين آيات شريفه به ما مي گويد كه برخي اوقات حكمت خدا ايجاب مي كند كه فردي تنها دختر داشته باشد، يا تنها پسر داشته باشد، يا هم دختر داشته باشد و هم پسر، يا اصلا فرزندي نداشته باشد. بايد به هر چه خدا در این زمینه ( و زمینه های دیگر زندگی) برايمان تقدير كند راضي باشيم (البته تمام تلاش خود را برای فرزندآوری انجام دهیم ولی اگر صاحب بچه نشدیم یا فقط دختر داشتیم یا فقط پسر، راضی به تقدیر خداوند باشیم)؛ این است رسم بندگی.

2. يكي ازدوستان مي گفت فردي را مي شناختم كه فرزند پسر مي خواست ولي چند فرزند دختر داشت و از خدا تقاضاي پسردار شدن مي كرد. تا در نهايت خداوند به او پسري داد كه معلول بود و نمي توانست حركت كند! شما بگوييد كه اين بهتر بود يا پسر دار نشدن. خداوند خواسته دل شما را مي داند، بهترين كار اين است كه شما از خداوند فرزندي پاك و با ايمان و سالم بخواهيد، حال هر چه مي خواهد باشد (دختر يا پسر).
3. دعاهايی كه براي پسردار شدن آمده است، به اين معني نيست كه اين نوع دعاها فقط مخصوص پسردار شدن است. شما مي توانيد آن را تغيير دهيد و اسامي و ضماير مونث به كار ببريد

مثلا دعايي كه براي پسردار شدن در مفاتيح الجنان آمده است را مي توانيد اينگونه بخوانيد :

اللهم اني قد سميتها فاطمه

يعني خدايا من نامش را فاطمه گذاشتم و … (كيفيت دعا در مفاتيح الجنان آمده است).

در قرآن اكثرا ضماير مذكر به كاربرده شده ولي خيلي جاها احكام و دستوراتي كه داده شده مربوط به زن و مرد است و معنايش اين نيست كه تنها مردان بايد آن را انجام دهند. دعاهايي كه براي پسردار شدن مي باشد را شما مي توانيد تبديل به دعاهايي كنيد كه مخصوص دختر باشد (تغيير اسامي و تغيير ضماير).
4. دعا، يعني خواستن و طلب كردن از خدا. شما اگر خواسته و آرزويي داريد و ذكري سفارش شده و ويژه آن پيدا نمي كنيد، مي توانيد با زبان و بيان خود از خدا بخواهيد و حتما در دعاهايتان مصلحت خدايي را هم در نظر بگيريد. يعني بگوييد خدايا اگر مصلحت اين است كه من دختر نداشته باشم، دختر نمي خواهم ولي اگر امكان آن وجود دارد، من علاقه به دختري سالم، پاك و با ايمان دارم. خدا خواسته هاي دل ما را مي داند و اگر با بيان خود هم از او بخواهيم، در صورتي كه با حكمتش متعارض نباشد و مصلحت ايجاب كند، حتما آن را برآورده مي كند.
5. البته متخصصان پزشكي روش هايي را براي اينكه احتمال دختر دار شدن يا پسر دار شدن را افزايش دهند مطرح كرده اند، ولي نمي توان گفت كه با عمل به آن ها جنسيت فرزند هماني مي شود كه ما مي خواهيم؛ مثلا گفته شده :
– املاح خون مادر در تعيين جنسيت فرزند نقش دارند؛ اگر ميزان سديم و پتاسيم بالا و ميزان كلسيم و منيزيم خون پايين باشد بچه پسر و برعكس آن بچه دختر مي شود.
– محيط اسيدي يا قليايي واژن هم در تعيين جنسيت نقش دارد . محيط اسيدي، كروموزوم y را از بين مي برد، پس براي پسر شدن نوزاد، محيط بايد قليايي و براي دختر شدن محيط بايد اسيدي باشد. به ارگاسم رسيدن زن، محيط را قليايي و احتمال پسر شدن را افزايش مي دهد. براي اسيدي نمودن واژن مي توان قبل از نزديكي با محلول رقيق شده سركه ( سركه و آب) براي شستشوي خود استفاده كنيد تا محيط اسيدي شود.
– زمان نزديكي اگر 2-3 روز قبل از تخمك گذاري باشد بچه دختر و اگر كمي قبل يا كمي بعد ( حوالي تخمك گذاري ) باشد بچه پسر مي شود.
به هر تقدير نظر ما اين است كه از خداوند فرزندي سالم، پاك و با ايمان بخواهيد و روي جنسيت او حساس نباشيد.

برگرفته از سایت دعاگو

**************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.