ذکر لا اله الا انت سبحانک انى کنت من الظالمین برای روا شدن حاجات

خواص و فضیلت گفتن ذکر لا اله الا انت سبحانک انى کنت من الظالمین برای حاجت گرفتن در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com ذکر لا اله الا انت سبحانک انى کنت من الظالمین برای روا شدن حاجات را قرار دادیم . از ذکرهای سریع الاجابه و مجرب برای برآورده شدن حاجات و خواسته و رهایی و نجات از مشکلات و سختی ها و گرفتاری ها ذکر عظیم الشان یونسیه لا اله الا انت سبحانک انى کنت من الظالمین می باشد که توصیه شده است زیاد گفته شود و خواص و فضیلت بسیار زیادی دارد . سایت دعا 786 …

,لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين,لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين فنجيناه,لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين Meaning,لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين Maksud,لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين تويتر,لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين سورة,لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين معنى,لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين مزخرف,لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين Translation,لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين صوتی,لا اله الا انت سبحانک اني کنت من الظالمين فاستجبنا,لا اله الا انت سبحانک انى کنت من الظالمين,لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين,لا اله الا انت سبحانك اني کنت من الظالمين,لا اله الا الله انت سبحانك اني کنت من الظالمين,لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين فاستجبنا,لا إله إلا أنت سُبْحَانَكَ إِنِّي كنت من الظَّالِمِينَ Meaning,لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين English,لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين ترجمه فارسی,لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين فاستجبنا له ونجيناه من الغم وكذلك ننجي المؤمنين,لا إله إلا أنت سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ من الظَّالِمِينَ فَاسْتَجَبْنَا لَهُ,لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين اية,لا إله إلا أنت سبحانك اني كنت من الظالمين 40 مرة,لا إله إلا أنت سُبْحَانَكَ إِنِّي كنت من الظَّالِمِينَ فضلها,لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين فضلها,لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين مزخرفه,لا اله الا انت سبحانک اني کنت من الظالمين

ذکر لا اله الا انت سبحانک انى کنت من الظالمین برای روا شدن حاجات

ذکر حاجت لا اله الا انت,ذکر رفع مشکل لا اله الا انت سبحانک,معنی و مفهوم ذکر لا اله الا انت سبحانک,ذکر سبحانک انی کنت من الظالمین,ذکر روا شدن حاجات,ذکر یونسیه برای حاجت

ذکر لا اله الا انت سبحانک انى کنت من الظالمین برای روا شدن حاجات

ذکر یونسیه:

برای هر مشکلی کار ساز هست مخصوصا برای اجابت حاجت

لااله الا انت سبحانک انى کنت من الظالمین

هر چقدر که دوست دارید میتونید بخونید

ذکر یونسیه برای گرفتن حاجت

ذکر یونسیه ذکری است که حضرت یونس در شکم ماهی بارها گفت تا خدا او را نجات داد. ذکر یونسیه ثار و برکات فراوانی دارد. ذکر یونسیه نوعی توبه است.

ذکر یونسیه یعنی گفتن:

«لا إِلهَ إِلاَّ أَنْتَ سُبْحانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ» (آيه 87، سوره انبيا)

ذکری که اثر بسیار عجیبی در رفع غم و اندوه دارد.

ذکر یونسیه در روایات

از امام باقر (ع) روایت شده است که:

حضرت یونس (ع) سه روز در شکم ماهی درنگ کرد و در تاریکی های سه گانه (تاریکی شکم ماهی، تاریکی شب، تاریکی دریا) ندا در داد و گفت:

«لا إِلهَ إِلاَّ أَنْتَ سُبْحانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ»

آن گاه خداوند دعایش را اجابت کرد و سپس ماهی وی را بر حال خود افکند.

مرحوم استاد علامه طباطبائی فرمودند :

مرحوم قاضی اول دستوری که می دادند ذکر یونسیه بود که در مدت یک سال در وقت خاص به حالت سجده ات بازخوانده شود

حضرت یونس با ناله و تضرع به درگاه خداوند توبه کرد، که توبه او در قرآن آمده است؛ و بخشی از آیه به عنوان ذکر یونسیه مشهور شده است:

«وَذَا النُّونِ إِذ ذَّهَبَ مُغَاضِبًا فَظَنَّ أَن لَّن نَّقْدِرَ عَلَیْهِ فَنَادَى فِی الظُّلُمَاتِ أَن لَّا إِلَهَ إِلَّا أَنتَ سُبْحَانَک إِنِّی کنتُ مِنَ الظَّالِمِینَ»

«و یادآر حال یونس را، هنگامیکه از میان قوم خود خشمناک برفت و پنداشت که هرگز بر او تنگ نمی گیریم، انگاه در آن ظلمت ها فریاد کرد همانا خدائی بجز ذات یکتای تو نیست ، تو پاک و منزه هستی و من از ستمکارانم».

آثار و برکات ذکر یونسیه

پیامبر گرامى (ص) فرمودند:

هر بیمار مسلمانى که این دعا را بخواند، اگر در آن بیمارى (بهبودى نیافت و) مرد پاداش شهید به او داده مى شود و اگر بهبودى یافت، در حالى خوب شده که تمام گناهانش آمرزیده شده است.

رسول خدا (ص)در جای دیگر فرمودند:

«آیا به شما خبر دهم از دعایى که هرگاه غم و گرفتارى پیش آمد آن ادعا را بخوانید گشایش‍ حاصل شود؟» اصحاب گفتند: «آرى اى رسول خدا». آن حضرت فرمود: «دعاى یونس که طعمه ماهى شد»

امام صادق (ع) فرمودند:

«عجب دارم از کسى که غم زده است چطور این ذکر یونسیه را نمى خواند؛ چرا که خداوند به دنبال آن مى فرماید: ما او را پاسخ دادیم و از غم نجات دادیم و این چنین مؤ منان را نجات مى دهیم».

طریقه ختم ذکر یونسیه

ختم های ذکر یونسیه را 400، 700، 7000، 4000،3000 و 1001 بار گفته اند که بستگی به دستور استاد و قابلیت طالب دارد. اما عدد 400 برای همه آن هم شب ها بعد از نماز عشاء تا هر وقت شب در سجده نافع است.

از بسیاری از بزرگان ختم ذکر یونسیه با عدد 400 مرتبه در سجده خصوصا در میان نماز مغرب و عشا و یا قبل از اذان صبح و یا بین الطلوعین جهت افاضات روحانی نقل شده است. ناگفته نماند که این ختم به منزله توبه ای حقیقی است. اگر خالصانه برای خدا بجای آورده شود اثر شگرفی در پیشبرد انسان دارد .

وقتی از مرحوم آیت الله کشمیری پرسیدند بهترین کار برای سالک در کدام یک از اعمال عبادی است؟ فرمودند: بهترین آن سجده است که ذکر یونسیه در آن گفته شود و فرمودند: امان ذکر یونسیه موجب اتصال به ارواح و باز شدن چشم برزخی می گردد.

,ذکر لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين,ذكر لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين,ذكر لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين في المنام,قول لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين,فضل ذكر لااله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين,فضل قول لااله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين,فوائد قول لااله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين,فضل قول لااله الا انت سبحانك اني كنت من الظالم,قول لا اله الا انت سبحانك في المنام,قول لا اله الا انت سبحانك,قول لا اله الا انت سبحانك في السجود,فضل ذكر لا اله الا انت سبحانك,عدد ذكر لا اله الا انت سبحانك,فوائد قول لا اله الا انت سبحانك اني كنت,تفسير قول لا إله الا انت سبحانك في المنام للعزباء,قول لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين في المنام,تفسير قول لا اله الا انت سبحانك في المنام,فضل قول لا اله الا انت سبحانك,رؤيا قول لا اله الا انت سبحانك,هل قول لا اله الا انت سبحانك استغفار,قول لا اله الا انت في المنام,فواید ذکر لا اله الا انت سبحانک,خواص ذکر لا اله الا انت سبحانک,خواص ذکر لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین,ذكر لا اله الا انت سبحانك

برگرفته از سایت ملکوتی ها

******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.