رمزگشایی علامت و نشانه سرنیزه و سنگ تبر در گنج و دفینه یابی

کارشناسی علامت و نشانه سرنیزه و تبر در دفینه یابی در سایت دعا 786

رمزگشایی علامت و نشانه سرنیزه و سنگ تبر در گنج و دفینه یابی

در این پست از سایت ذکر و دعا و باستان شناسی doa786.com رمزگشایی علامت و نشانه سرنیزه و سنگ تبر در گنج و دفینه یابیرا قرار دادیم . معنی و مفهوم و تفسیر آثار و علائم سنگ سرنیزه و سنگ تبر در حفاری دفینه و کارشناسی و مفهوم نشانه و نماد و علامت سنگ سرنیزه و تبر سنگی در دفینه یابی و گنج یابی و باستان شناسی …

دفینه سرنیزه,سرنیزه در دفینه,سرنیزه در دفینه یابی

رمزگشایی علامت و نشانه سرنیزه و سنگ تبر در گنج و دفینه یابی

رمزگشایی علامت و نشانه سرنیزه و سنگ تبر در گنج و دفینه یابی,نشانه سرنیزه در دفینه یابی,نماد سرنیزه در گنج یابی,کارشناسی علامت سرنیزه سنگی در حفاری,سرنیزه در دفینه نشانه چیست,معنی و مفهوم نماد سرنیزه در باستان شناسی

رمزگشایی علامت و نشانه سرنیزه و سنگ تبر در گنج و دفینه یابی

 در زمین کشاورزی مشغول شخم زدن بودیم به یک تکه سنگ خیلی صاف برخورد کردم .حفر کردم . کل اون منطقه رو زیر و رو کردم فقط یه قبر با شمشیر که جنسش یه جوریه و یک تکه سنگ جهت نما ( پیکان ) که صیقلی شده بود داخلش بود به طرف غرب بود . کل منطقه رو تست کردم .امکان داره سنگ پیکان نقشه گنج باشه و من رو به یه جای دیگه هدایت کنه ؟
شمشیری که فرمودید به احتمال زیاد هفت جوش هست و آن سنگی که فرمودید ، سنگ سرنیزه است که متعلق به اجداد مرده  است و گاها پانصد تا هزار سال قبلتر از مرگ فرد مدفون ، ساخته و مورد استفاده بوده و نسل به نسل به او رسیده  و جنبه اعتقادی مذهبی دارد .
این نوع قبور فقط در نیمه شمالی و غربی کشور وجود دارد ( حداقل بنده نه دیدم و نه شنیدم که در جاهای دیگر باشد ) و معمولا آخرین بازمانده یک خانواده اگر میمرد تبر و یا سرنیزه ای که از اجدادشان رسیده را با او دفن می کردند ( اکثرا تبر بدون دسته وجود دارد ) در غیر اینصورت به نسل بعدی میدادند .
مفهوم نشانه سرنیزه و تبر سنگی بر روی قبرهای گبری در گنج یابی
دو دیدگاه در مورد این قبور وجود دارد .
اول آنکه این افراد با دفن یادگار پدرانشان ، از حمایت و پشتیبانی اجدادشان در دنیای دیگر بهره ببرند و دوم آنکه حدود قبر یک خانواده را نشان میدهد که یعنی فقط تا اینجا قبرهای خانواده فلانی ادامه دارد .
حداقل قدمت این سنگ سرنیزه ، قرن نهم یا هشتم قبل از میلاد است یعنی نزدیک به سه هزار سال قبل .
توصیه میکنم آن سنگ سرنیزه را به گونه ای که به شما و زمینتان آسیبی نرسد به میراث بدهید 
نخیر نقشه گنج نیست و فرد یک سرباز معمولی بوده که در درگیری ( احتمال زیاد ) کشته شده است و همانجا دفن شده

 

برگرفته از سایت دعاگو

************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

1 نظر
  1. یاسر می گوید

    سلام من یک سر تیر قدیمی پیدا کردم به نظر شما نشانه چیست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.