نماد سنگ صندلی در دفینه یابی و عمق بار سنگ صندلی در گنج یابی

علامت و نماد و نشانه سنگ صندلی و گنج و دفینه سنگ صندلی در دفینه یابی در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com نماد سنگ صندلی در دفینه یابی و عمق بار سنگ صندلی در گنج یابی را قرار دادیم . کارشناسی و تفسیر آثار و علائم و نشانه های سنگ صندلی در ارتفاع و سنگ صندلی دسته دار و بدون دسته و سنگ صندلی در بالای کوه در گنج و دفینه یابی در سایت دعا 786 …

,سنگ صندلی در کوه,صندلی سنگی در کوه,سنگ صندلی در شیب کوه,سنگ صندلی در دفینه,سنگ صندلی در دفینه یابی,سنگ صندلي در دفينه يابي,صندلی سنگی در دفینه,صندلی سنگی در دفینه یابی,نشانه سنگ صندلی در دفینه یابی,نماد سنگ صندلی در دفینه یابی,سنگ صندلی دفینه,سنگ صندلی دو نفره در دفینه یابی,انواع سنگ صندلی در دفینه,سنگ صندلی,سنگ صندلی بایک دسته,سنگ صندلی جوغن دار,سنگ صندلی همراه جوغن,سنگ صندلی بدون دسته,سنگ صندلی نشانه چیست,نشانه سنگ صندلی در گنج یابی,مفهوم سنگ صندلی در گنج یابی,انواع سنگ صندلی در دفینه یابی,عکس سنگ صندلی در دفینه یابی,نشانه سنگ صندلی بدون دسته در دفینه,نماد سنگ صندلی بدون دسته,سنگ به شکل صندلی نشانه چیست,صندلی روی سنگ نشانه چیست,صندلی سنگی دفینه,سنگ صندلی در دفینه یابی نشانه چیست,نماد سنگ صندلی دفینه,نشانه سنگ صندلی دفینه,سنگ صندلی کوچک در دفینه

نماد سنگ صندلی در دفینه یابی و عمق بار سنگ صندلی در گنج یابی

نشانه سنگ صندلی در گنج یابی,معنی و مفهوم سنگ صندلی در دفینه,کارشناسی علامت سنگ صندلی در دفینه,رمزگشایی نماد سنگ صندلی,آثار و علائم سنگ صندلی در باستان شناسی

نماد سنگ صندلی در دفینه یابی و عمق بار سنگ صندلی در گنج یابی

تفسیر نماد صندلی در گنج یابی

تفسیر نماد صندلی در گنج یابی و دفینه یابی به جایگاه خدایان و فرمانروایان بزرگ برمیگردد که در زیر آنها دفینه های سلطنتی و مقبره میتوان یافت که در قسمتی از تاریخ مربوط به نشیمنگاه الهه باد می شود .

اگر صندلی به شکلی باشد که تکیه گاه طرف چپ و راست را داشته باشد یعنی وقتی روی صندلی نشستیم و به طرف مقابل نگاه کردیم باید یک تپه کوچک مشاهده کنیم دفینه در داخل تپه و در داخل سنگ ثابت می باشد ، اگر نشانه سنگ صندلی در داخل غار باشد و در اطرافش کنده کاریهای گرد و دایره شکل باشد گنجینه متعلق به یک حاکم یا رئیس می باشد و در داخل صخره های غار اتاقهای مخفی وجود دارد که معمولاً در کف غار می باشد البته دیوارهای غار حتماً باید بررسی شوند و فراموش نکنید که کف غار را نیز بررسی نمایید .

در حالتی که در رو به روی سنگ صندلی دره ای وجود داشته باشد اگر روی صندلی نشستید و پاهایتان به زمین خورد دفینه درست زیر پای شما قرار دارد و اگر در سنگ صندلی هر دو تکیه گاه دست موجود بود دفینه می تواند در رو به روی صندلی در داخل چاهی باشد و اگر سنگ صندلی یک دسته داشت به جهت آن دسته دقت کنید و نکته پایانی اینکه اگر سنگ صندلی به اندازه نشستن دو نفر باشد دفینه در زیر خود صندلی قرار دارد که برای آن درپوشی از جنس ساروج تعبیه شده است.

اگر صندلی در جهت طلوع افتاب باشه هدف یا درچپو راست و یا در رو به روی نماد است و اگر پشت به آفتاب باشه هدف در پشت صندلی ودرست برخلاف نشستن و پشت سر نماد قرار گرفته.

اعتماد به این نماد بسیار پیچیده می باشد شما برای تفسیر باید به محیط پیرامون اطراف خود دقت کنید باید به دنبال یک سنگ مشکوک دیگر باشید که در دید اول طبیعی اما ظاهراً با باقی سنگ ها تفاوت ها دارد ، شما باید مسیر بین دو سنگ را با یک دستگاه فلزیاب حرفه ای مورد بررسی قرار دهیم تا از محل مطمئن شوید . در راه شما باید به یک پلمپ ساروجی برخورد کنید اما ممکن است این پلمپ به دلیل گذشت سالیان طولانی در خاک پنهان شده باشد و قابل رویت با چشم غیر مسلح نباشد .
شما باید دقت کنید که این سنگ دارای یک نشیمنگاه یا دو نشیمن می باشد .

اگر دارای نشیمن با وجود شما باید عرض اندازه گرفته و به همان اندازه محل اطراف نماد را مورد بررسی قرار دهید تا به قمر حیا قبرستانی برخورد کنید.

توجه :

دفینه این نماد شاید بسیار کم باشد اما بسیار با ارزش و با قیمت می باشد .

این دفینه می تواند در کسری از ثانیه تمام زندگی شما را متحول کند پس هرگز از این نماد نا امید نشوید .

اگر صندلی فقط تکیه گاه سمت چپ را داشته باشد در این صورت باید روی صندلی نشسته دست چپ روی تکیه گاه گذاشته شود و به طرف راست نگاه می شود باید سنگ های روی هم خوابیده وجود داشته باشد ، زیر این سنگ ها یک ورودی وجود دارد . اگر فقط تکیه گاه راست را داشته باشد ، روی صندلی می نشینیم دست راست را روی تکیه گاه راست گذاشته و به طرف چپ نگاه می کنیم ، باید سنگ های روی هم گذاشته شده وجود داشته باشد زیر این سنگ ها یک ورودی وجود دارد . سنگ صندلی باید کاملا واضح باشد اگر تمیز کار شده باشد ارزش نشستن روی آن و فکر کردن و انجام جستجو را دارد .
اگر سنگ به منظور مکان تماشا ساخته شده باشد علامت نشان دهنده نیز موجود خواهد بود و اگر در اطراف صندلی بتوانید مزاری پیدا کنید احتملا مال دوران روم است .

نماد سنگ صندلی در صورتی که در شیب کوه و بالای تپه قرار گیرد بدون تردید مربوط به مقبره های وزیری می باشد که باید بر روی آن نشست و سه گام در جلو صندلی هدف قرار دارد و در صورتی که نشانه صندلی بدون دسته سنگی باشد هدف دقیقا زیر آن و به عمق سه متر مربوط به مقبره وزیری قرار دارد و همچنین در صورتی که دارای یک الی دو دسته باشد در جهت دید آن باید به دنبال تپه ای کله قندی شکل باشیم که مربوط به تومولوس یا همان مقبره شاهزاده می باشد .

در صورتی هم که نماد صندلی دارای یک جوغن یا سوراخ و حفره باشد مستقیما مربوط به دفینه ای کوچک شامل سکه های طلا و نقره است که باید هفت گام در جهت پشت آن قدم برداشت و هدف را کاوش کنید .

در صورتی که صندلی دو نفره باشد مربوط به نشیمنگاه و جایگاه نشستن شاه می باشد .

این گونه موارد دارای دفینه های پراکنده بوده و دلیل آن به پیشکش های مردمی که در اطراف آن به عنوان پاداش دفن می باشد.

لذا با یک وسیله جستجوگر راحت تر میشود به اهداف معلوم رسید .

در نظر داشته باشید نشانه صندلی بدون هیچگونه شکی از بهترین موارد و علایم باستانی می باشد .

تفسیر آن بستگی به حالات آن تغییر میکند .

در صورتی که صندلی نیمه تمام باشد مربوط به سرداران جنگی کم مرتبه بوده .

اشیاء آن لوازم نظامی از جمله اسلحه های مختلف سرد می باشند .

,نشانه سنگ صندلی,نشانه سنگ صندلی در دفینه,نشانه سنگ صندلی در گنج,نشانه سنگ صندلی چیست,نشانه سنگ صندلی دفینه,علامت سنگ صندلی,نشانه های سنگ صندلی,نشانه سنگ صندلی در گنج یابی,نشانه سنگ صندلی بدون دسته در دفینه,نشانه سنگ صندلی در دفینه یابی,سنگ صندلی در دفینه نشانه چیست,صندلی روی سنگ نشانه چیست,علامت سنگ صندلی در گنج یابی,علامت صندلی سنگی,علامت ضربدر روی سنگ صندلی,نشانه های گنج سنگ صندلی

برگرفته از سایت ملکوتی ها

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.