نسخه و دعای مجرب باطل السحر برای باطل کردن سحر و جادو

بهترین نسخه و دعای مجرب برای باطل کردن سحر و جادو و طلسم تضمینی در سایت دعا 786

در این بخش از سایت ذکر و دعای doa786.com نسخه و دعای مجرب باطل السحر برای باطل کردن سحر و جادو را قرار دادیم . برای باطل کردن سحر و جادو و طلسم می توان از دستورالعمل و دعای قرآنی زیر استفاده کرد .

دعای باطل السحر قوی و فوری,دعای باطل السحر قوی و فوری نی نی سایت,دعای باطل السحر مفاتیح,دعای باطل السحر قوی,دعای باطل السحر از راه دور,دعای باطل السحر امیرالمومنین,دعای باطل السحر قرآنی,دعای باطل السحر سوزاندنی

نسخه و دعای مجرب باطل السحر برای باطل کردن سحر و جادو

نسخه قوی باطل کردن سحر و طلسم,دعای قوی باطل السحر و طلسم مجرب,ذکر و دعای باطل کردن سحر و طلسم,دعای قرآنی باطل شدن سحر و جادو,قویترین نسخه باطل کردن سحر,دعای تضمینی و قوی باطل شدن سحر و جادو

نسخه و دعای مجرب باطل السحر برای باطل کردن سحر و جادو

برای باطل کردن ھر گونه سحر و جادو روز پنجشنبه طناب برداشته و قد کسی که جادو زده شده اندازه گرفته شود و ٢٠۴ گره بر آن زده شود و به گره اولی سوره فلق خوانده شود و به گره دومی سوره ناس خوانده شود و بدین ترتیب کلیه گره ھا خوانده شود و در پایان ھر گره گفته شود(باطل کردم جادوی فلان کس زایده فلان کس را)

(تذکر:منظوراز زایده ،نام مادر شخص می باشد) و نیت کند وقتی گره ھا تمام شد در کنار فرد مریض سوزانده شود.به اذن خداوند جادو باطل می شود.

شخص جادو شده باید این دعا را بخواند.

بسم لله الرحمن الرحیم سلام قولا من رب رحیم و سلام علی نوح فی العالمین

باطل ساختن ھرگونه سحر و جادو

برای باطل کردن ھرگونه جادو وفق زیر را نه بار بر کاغذ نوشته ھر کدام را یک بار با قھوه به شخص جادو زده بخورانید. پس از ٩ روز سحر و جادو باطل خواھد شد.

برگرفته از سایت دعاگو

***********************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.