در این بخش از سایت ذکر و دعا و باستان شناسی doa786.com نماد شتر نشسته دو کوهان با شیار و جوغن در گنج و دفینه یابی را قرار دادیم . معنی و مفهوم و تفسیر آثار و علائم و نشانه های شتر نشسته دارای دو کوهان به همراه شیار و جوغن بر روی سنگ و صخره درد گنج و دفینه یابی و باستان شناسی …

نماد شتر نشسته دو کوهان با شیار و جوغن در گنج و دفینه یابی

آثار و علائم شتر نشسته دارای دو کوهان در باستان شناسی,کارشناسی نماد شتر در گنج یابی,رمزگشایی علامت شتر کوهان دار در دفینه یابی

نماد شتر نشسته دو کوهان با شیار و جوغن در گنج و دفینه یابی

درمورد این نماد و این حالت شتر دقت کنید کسی که تندیسو ساخته دقیقا با شیار موجود بین دو کوهان، و همینطور وجود دو برجستگی کوهان بی شک میخواد مطلبی رو اثبات کنه و یا رخی که در پشتگردن رو کوهان کار شده.

این دوکوهان اصلا ربطی دو تل خاکی نداره خط بین دو شیار ، تک جوغن روی کوهان، چشم خود شتر، خط کشیده دهان رخ، و تک سنگ و برجستگی کنار نماد گواه بر این داره که نیاز به حرکت نیست. و همینطور نشستن و دیده نشدن دست و پا نماد خود یعنی ایست.

اگر گردن کشیده و سربه بالا بود تفسیر متفاوت میشده. پس نقطه کاوش این نماد دقیقا کنار خود نماد در کنار تک سنگ موجود در عمق بالای هشت متر وجود دارد این نماد دارای سربار میباشد. و همینطور در کنار تل به دلیل ایجاد رخ روی کوهان قبری مهم نیز وجود داره که بی ارتباط با صاحب نماد و مال نیست.

برگرفته از سایت دعاگو

**************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی