تعبیر خواب کوره و روشن کردن کوره – تعبیر کوره زغال و آتش در خواب

کاملترین تعبیر خواب کوره و کوره روشن و خاموش در سایت دعا 786

در این بخش از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com تعبیر خواب کوره و روشن کردن کوره – تعبیر کوره زغال و آتش در خواب را قرار دادیم . معنی و مفهوم و تعبیر خواب کوره و افتادن در کوره و کوره روشن و خاموش و کوره آجر پزی و کوره سفال و خاموش کردن کوره روشن و درست کردن کوره …

تعبیر خواب کوره زغال,تعبیر خواب کوره اتش,تعبیر خواب کوره آجرپزی,تعبیر خواب کوره اجر,تعبیر خواب کوره راه,تعبیر خواب کوزه آب,تعبیر خواب پشه کوره

تعبیر خواب کوره و روشن کردن کوره - تعبیر کوره زغال و آتش در خواب

تعبیر خواب کوره خاموش و روشن,تعبیر خواب آتش در کوره,تعبیر خواب کوره سفال,تعبیر خواب کوره پر از زغال,تعبیر خواب ساختن کوره بزرگ,معنی و مفهوم دیدن کوره رد خواب

تعبیر خواب کوره و روشن کردن کوره – تعبیر کوره زغال و آتش در خواب

تعبیر خواب کوره

آنلی بیتون می گوید:

دیدن کوره روشن در خواب نشانه سعادت و خوشبختی است . اما اگر کوره ای خاموش و خراب در خواب ببینید نشانه آن است که با فرزندان مشکل پیدا خواهید کرد .

اگر خواب ببینید در کوره ای می افتید نشانه آن است که رقیبی در کشمکش کار شما را شکست می دهد .

در سرزمین رویاها آمده:

یک کوره خاموش : شانس

یک کوره روشن : در طول زندگی به آسانی پول بدست خواهید آورد .

یک کوره را روشن می کنید : بچه های شما عامل بوجود آمدن مشکلات شما هستند

یک کوره را خاموش می کنید : خبرهای خوش در پیش اند .

شخصی یک کوره را روشن می کند : خدمتکاران به شما وفادار نیستند .

کوره چیست :

کوره وسیله یا محلی است که در آن حرارت ایجاد می‌کنند. در زبان فارسی به آن آتشدان و آتشگاه نیز گفته می‌شود

همچنین سیستم حرارت مرکزی ساختمان‌ها به‌طور معمول بر پایه یک کوره بنا شده که در آن یک سیال در دیگ‌های پره‌دار گرم می‌شود.

واژه کوره همچنین به اختصار به کوره‌های صنعتی تولید حرارت در پالایشگاه‌ها، برج‌های تقطیر، آهنگری‌ها، استخراج فلزات، کارخانجات سرامیک‌سازی و واحدهای شیمیایی به‌کار می‌رود. انرژی موردنیاز کوره گاهی به‌طور مستقیم از سوزاندن سوخت تأمین می‌شود. در برخی از کوره‌ها نیز انرژی مورد نیاز برای تولید گرما با استفاده از انرژی الکتریکی، خواه به روش قوس الکتریکی و خواه به روش القای الکترومغناطیسی تأمین می‌شود.

پس از خشک شدن خشت، آن را در کوره می‌چینند جوری که به همدیگر نچسبند، تا هوا، شعله و گاز از لای آجر‌ها بگذرند. کوره‌های آجرپزی سه نوع اند: کورهٔ با آتش ثابت و آجر ثابت، کورهٔ با آتش رونده و آجر ثابت و کورهٔ با آجر رونده و آتش ثابت.

کورهٔ با آتش ثابت و آجر ثابت یا کورهٔ تنوره‌ای:

این کورهٔ کارش پیوسته نیست. کورهٔ تنورهٔ کوتاه و گشادی است که خشت را در آن می‌چینند و تون آن را می‌تابند (آتش می‌کنند) شعله، هوای داغ و دود از لابه لای خشت‌های چیده شده در کوره بالا می‌روند و گرمای خود را به خشت‌ها پس می‌دهند و خشت‌ها می‌پزند. کار کوره تنوره‌ای پیوسته نیست و در آن گرمای زیاد به هدر می‌رود زیرا پس آنکه خشت پخت و آجر شد، سر کوره را باز می‌کنند و می‌گذارند آجر درون کوره سرد شود و گرمایش را به هوا بدهد.

جنس آجری که در کورهٔ تنوره‌ای پخته شود یک جور نیست. از پایین به بالا جوش، آجر جوش، آجر سبز، آجر بهی، آجر سفید، آجر ابلق، آجر قرمز و آجر نیم پخته به دست می‌آید. اگر بالای کوره‌های تنوری به شکل قارچ نیز ساخته شد و سر کوره نیز پوشیده شود، جوری که گاز کوره از بالای آن بیرون نرفته، از سوراخ‌های نزدیک کف کوره به دودکش یا هوا کش مکیده شود. گاز داغ، گرمایش را به خشت‌های چیده شده در کوره پس می‌دهد. با این کار، گرمای گاز کوره هدر نمی‌رود و جنس آجرها هم همجور می‌شود.

برگرفته از سایت دعاگو

************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.