دعای رفع بد اخلاقی شوهر و خوش اخلاق شدن شوهر

ذکر و دعای مجرب برای خوش اخلاق شدن شوهر و همسر در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعای doa786.com دعای رفع بد اخلاقی شوهر و خوش اخلاق شدن شوهر را قرار دادیم . اگر شوهری دارید که بد اخلاق است و با شما بد رفتاری و تندخویی می کند و فحش و ناسزا به شما می گوید برای برطرف شدن بد اخلاقی شوهر و خوش اخلاق و خوش رفتار شدن شوهر خود می توانید از دعا و دستورالعمل زیر استفاده کنید …

دعای خوش اخلاقی شوهر,دعای خوش اخلاقی فرزند,دعای خوش اخلاقی و رفع عصبانیت,دعا خوش اخلاقی,دعای خوش اخلاق شدن پدر,دعای خوش اخلاق شدن کودک,دعای خوش اخلاق بودن,دعای برای خوش اخلاقی

دعای رفع بد اخلاقی شوهر و خوش اخلاق شدن شوهر

دعای خوش اخلاق شدن شوهر,دعای خوب شدن اخلاق شوهر,دعای خوب شدن اخلاق همسر,دعای بهتر شدن اخلاق و رفتار شوهر,طلسم برای برطرف شدن بد اخلاقی شوهر,آیات و سوره خوش اخلاقی شوهر,آیات مخصوص رفع تندخویی و بد اخلاقی شوهر

دعای رفع بد اخلاقی شوهر و خوش اخلاق شدن شوهر

در گام اول باید بر اساس معیار های دینی همسر را برگزید ودر گام بعد بر اساس دین زندگی نمود و باید دانست، خداوند مقلب القلوب است و بهترین راه برای این که مهر و محبت ما در قلب دیگران قرار بگیرد و رابطه ما با مردم خوب شود،

دراین است که ما رابطه خودرا با خداوند بهتر و قویتر کنیم. بنگریم که نماز ما چگونه است، دعای ما، حال ما با خدا چگونه است، چقدر از حرام ها دوری می‌کنیم و چقدر واجبات را انجام میدهیم؟

هر چقدر ما از طریق مطالعات دینی و با توسل اهل البیت علیهم السلام و مخصوصا امام زمان علیه السلام، توحید و خداشناسی خودرا افزایش دهیم مشاهده خواهیم کرد که روابط ملک وملکوت عالم با ما بهتر میشود.

این سریع ترین و بهترین راه برای ایجاد محبوب شدن در بین بندگان خدا می‌باشد و شاهدیم که خوبان و عارفان عاشق خدا حتی سال ها پس از مرگ خود نام و یادشان درمیان مردم باقی است.

چه فرمایش و کلامی زیباتر از این حدیث امام علی علیه السلام که می فرمایند:

مَنْ أَصْلَحَ مَا بَیْنَهُ وَبَیْنَ اللَّهِ أَصْلَحَ اللَّهُ مَا بَیْنَهُ وَبَیْنَ النَّاسِ؛ وَمَنْ أَصْلَحَ أَمْرَ آخِرَتِهِ أَصْلَحَ اللَّهُ لَهُ أَمْرَ دُنْیَاهُ؛ وَمَنْ کَآنَ لَهُ مِنْ نَفْسِهِ وَاعِظٌ کَآنَ عَلَیْهِ مِنَ اللَّهِ حَافِظٌ.

معنی دعای فوق :

کسى که میان خود و خدا را اصلاح کند خداوند میان او و مردم را اصلاح خواهد کرد، و کسى که امر آخرتش را اصلاح کند خداوند امر دنیایش را اصلاح مى‏کند و کسى که در درون وجودش واعظى داشته باشد خداوند حافظى براى او قرار خواهد داد.[حکمت ۸۹؛ نهج البلاغه]

گاهی عده اي از خانمها یا آقایان گلایه می‌کنند که مثل سابق آن محبت وجود ندارد، یا روابط زوجین به سردی کشیده شده است.

مهم‌ترین علت ایجاد این مشکلات عدم شناخت از خود و نیازهای همسر هست، و پس ازآن سطح توقعات بالای طرفین و عدم فداکاری است که نوعا تربیت نادرست، یا سبک هاي‌ ترویج شده زندگی غربی در رسانه هاست!

ما باید یاد بگیریم که قبل از هر دعا و ذکر؛ رفتار خود را با مشورت با عالمان دینی اصلاح کنیم و سبک زندگی را باید تغییر بدهیم تا زندگی ما معنا پیدا بکند. قطعا با جلسات متعدد مشاوره نگاه ما به زندگی متفاوت خواهد شد، و یا متوجه برخی ایرادات میشویم و آن ها را حل خواهیم کرد، چون تا این مسیر طی نشود اذکار و دعا تاثیر چندانی ندارد.

اما چند توصیه نیز از جهت اذکار داریم، امید است همراه با اصلاح رفتار؛ تاثیرگزاری زیادی در روابط زوجین داشته باشد. فراموش نکنید تمام اولیاء الله و عارفان الهی قبل از ذکر؛ رفتار را اصلاح و الهی می‌کردند.

۱- در روز جمعه با طهارت و خلوت ودر آرامش، پس از نماز صبح در زمان بین الطلوعین روبه قبله، پس از نام خدا و صلوات، به شماره ۱۰۰۱ مرتبه ذکر شریف «یا وَدود» به نیت محبت و علاقه همسرگفته شود و خوبست پس از تمام شدن دریک شربت عسل و زعفران دمیده شود و به همسر بدهید تا میل کنند. بقیه اهل منزل هم می‌توانند از این شربت میل کنند. خوبست این عمل را در چند جمعه تکرار کنید آن شاالله آثار این ذکر نمایان خواهد شد.

اثر بیشتر این ذکر دراین است که با زبانی گفته شود که از گناهانی مثل غیبت، تهمت و … توبه کرده باشد، لذا قبل از شروع حتماً توصیه می‌کنیم به صورت جدی از گناهان توبه کنید. تهیه انگشتر عقیق با رکاب نقره که این ذکر در آن نقش بسته باشد نیز تاثیرات خوبی دارد. و اگر زن و شوهر هردو این عمل را انجام بدهند بهتر و تاثیر بیشتری دارد.

۲- یکیدیگر از برنامه هایي که توصیه میکنیم داشته باشید ختم صلوات به نیت افزایش محبت همسر است، صلوات باعث نورانیت منزل و افراد می‌شود و برای اجابت حوائج آثار زیادی دارد.

۳-توصیه می‌کنیم اگر مشکلات زوجین بسیار زیاد است نماز جعفر طیار که در مفاتیح الجنان نیز آمده و در بین بزرگان مشهور و متداول هست را تا مدتی مثلاً چهل روزمداومت کنید. پس از نماز از خداوند بخواهید که محبت همسر را افزایش بدهد و اگر کدورت یا مانعی یا عشق مجازی یا طلسمی پیش آمده برطرف بشود.

لازم است هشدار بدهیم که عده اي از افراد، نوعا خانمها متاسفانه به جای استفاده از دعا و مشاوره که مسیر اصلی است، خودرا در پرتگاه هاي‌ طلسمات «که به نام دعا به انها می‌دهند» قرار می‌دهند، باید جاده و مسیر دین و عقلانیت را طی کرد گاهی شاید زمانبر باشد اما ثمره اش بدون خطر و ماندگار تر است.

اگر کسی با طلسم و رمالی بخواهد به اهداف خود برسد باید بداند که با دست خود عده اي از موجودات و شیاطین را وارد زندگی خود میکند که بسیار بسیار خطرناک هستند و تبعات بدی دارد، و دیده ایم گاهی مواد خوراکی که این افراد شیاد به اسم ایجاد محبت شوهر به زن می‌دهند باعث مسمومیت یا مرگ همسر شده است!

یا عده اي از کارها مثل سوزاندن ها زمینه حضور شیاطین و اجنه در زندگی افراد است، تجارب دراین زمینه زیاد است که همین حالا فرصت گفتن آن نیست که چه زندگی هایي نابود شده و افراد خسر الدنیا والاخره شده اند!.

برگرفته از سایت دعاگو

********************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.