آب شدن برف به دلیل گرمای زمین محل دفینه و خروج گاز طلا

معنی و مفهوم گرمای زمین محل گنج و دفینه و آب شدن برف و خروج گاز طلا در سایت دعا 786

در این پست از سایت دعا و دفینه یابی doa786.com آب شدن برف به دلیل گرمای زمین محل دفینه و خروج گاز طلا را قرار دادیم . در برخی مکان ها و جاها ممکن است برف آب شود این آب شدن برف یک دلیلش می توان گرمای محل دفینه باشد که به دلیل خروج گاز طلا موجب آب شدن برف در این قسمت می شود …

آب شدن برف به دلیل گرمای زمین محل دفینه و خروج گاز طلا

آب شدن محل وجود گنج و دفینه,خروج گاز طلا از محل دفینه,چرا برف در بعضی محل و مکان آب می شود,دلیل و علت آب شدن برف در محل دفینه

آب شدن برف به دلیل گرمای زمین محل دفینه و خروج گاز طلا

از قدیم مرسوم بوده که بخار دفینه از جایی خارج میشه و علت گرم شدن زمین و آب شدن برفه.البته نمیشه نظر قطعی داد .چون هنوز اثبات نشده. نظر شخصی خودم بر اثر مطالعات و تحقیق اینه که نوع خاک اون نقطه فرق داره.

مثلا در تفحص شهدا برخی از اجساد شهدا سالم بعد از بیست یا سی سال بیرون میاد در صورتی که جسد بغلیش با دو متر فاصله کاملا پوسیده ، افراد مذهبی میگن چون شهید آدم خوبی بوده قدیس بود و بدنش سالم موند.

علم گراها با پژوهش به این مطلب رسبدن که خاک اون نقطه که شهید زیرش مدفون بود دارای اورانیوم طبیعی هست و هیچ باکتری و موجود زنده از اونجا رد نمیشد که به جسد صدمه بزنه .

و یک‌ نوع مومیایی طبیعیه مثل مومیایی مردان نمکی در زنجان.

آب شدن برف یک نقطه می تواند دلایل مختلف دیگری نیز داشته باشد ولی مهمترین مسله آن همین مورد خاکی بود که توضیح داده شد.

و این مسله که گرمای زمین محل دفینه و یا خروج گاز طلا یا یون خاک باعث ذوب شدن برف آن نقطه می شود کاملا رد شده است چرا که عمق دفینه پایین بوده و گرمای حاصله از آن طوری نیست که باعث ذوب شده برف یک نقطه خاص شود.

منبع : سایت دعاگو

**********************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.