بهترین روش چله نشینی جن برای تسخیر جن و احضار جن تضمینی

دعای چله نشینی برای تسخیر جن و ظریقه احضار و دعوت جن و تسخیر اجنه در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com بهترین روش چله نشینی جن برای تسخیر جن و احضار جن تضمینی را قرار دادیم . احضار جن ها و تسخیر و مطیع کردن جن نیازمند انجام چله نشینی و ریاضت های سخت می باشد . احضار جن و تسخیر جن باید با اجازه و راهنمایی استاد عامل انام بگیرد چرا که خطرات زیادی برای شخص بی تجربه و ناشی دارد . در ادامه از سایت دعا 786 دستورالعمل و دعا و روشهای چله نشینی و ریاضت کشیدن برای تسخیر جن و احضار جن را گردآوری کردیم …

,چله نشینی جن چیست,چله نشینی جن گیری,کتاب چله نشینی جن,چله نشینی احضار جن,چله نشینی تسخیر جن,چله نشینی برای احضار جن,چله نشینی برای تسخیر جن,چله نشینی سوره جن,ساده ترین روش تسخیر جن,ساده ترین روش احضار جن,ساده ترین روش برای احضار جن,کتاب روش تسخیر جن,دعای تسخیر جنیان,دعای رفع تسخیر جن,دعای برای تسخیر جن,دعاهای تسخیر جن,دعا جهت تسخیر جن,احضار جن,احضار جن به روش ساده,احضار جن با نعلبکی,احضار جن واقعی با کاغذ,احضار جن با حروف ابجد,احضار جن نی نی سایت,احضار جن و ارواح,احضار جن Pdf,احضار جن در ایران,احضار جن عاشق,آموزش احضار جن به روش ساده,احضار روح به روش ساده,احضار جن مسلمان به روش ساده نی نی سایت,احضار جن با نعلبکی نی نی سایت,احضار روح با نعلبکی نی نی سایت,احضار روح با نعلبکی چگونه است,احضار روح با نعلبکی در خانه,روش احضار جن با نعلبکی,بازی احضار روح با نعلبکی,فیلم احضار روح با نعلبکی,احضار روح با حروف ابجد,احضار روح نی نی سایت,تسخیر جن نی نی سایت,احضار روح ني ني سايت,احضار روح چجوریه نی نی سایت,احضار روح مرده نی نی سایت,تجربه احضار روح نی نی سایت,خاطرات احضار روح نی نی سایت,تخته احضار روح نی نی سایت,مستند احضار جن و ارواح,مراسم احضار جن و ارواح,احضار ارواح و جن گیری,کتاب احضار جن Pdf,دانلود کتاب احضار جن Pdf,فیلم احضار جن در ایران,احضار جن ایران,جن در سریال احضار ایرانی,عکس جن در فیلم احضار ایرانی,عکس جن در سریال احضار ایرانی,تسخیر جنات,تسخیر جنات Pdf,تسخير جنات,کتاب تسخیر جنات,دانلود کتاب تسخیر جنات,تسخير جن لجلب المال,تسخير الجن لجلب المال اليك,طريقة تسخير جن لجلب المال,تسخير الجن لجلب المال,كيفية تسخير الجن لجلب المال,طريقة تسخير الجن لجلب المال,طرق تسخير الجن لجلب المال,كيف تسخير الجن لجلب المال,تسخير الجن لجلب الرزق,تسخير جنود الله,دعاء تسخير جنود الله,تسخیر جن با قران,تسخير جنية للنكاح,تسخير الجن للنكاح,تسخیر جن نی نی سایت,تسخير جن,تسخير جن لخدمتي,تسخير جن علوي,تسخير جنية للزواج,تسخير جن صالح,تسخير جني,تسخیر جن با سوزن,تسخیر جنیان,دعای تسخیر جنیان,کتاب تسخیر جنیان,تسخیر جن چیست

بهترین روش چله نشینی جن برای تسخیر جن و احضار جن تضمینی

دعای احضار جن,دعای تسخیر جن,چله نشینی احضار جن,چله نشینی تسخیر جن,طریقه احضار جن با چله نشینی,روش تسخیر جن با چله نشینی,روش ساده و آسان تسخیر جن,ریاضت و چله نشینی برای جن گرفتن,چگونه جن بگیریم,احضار و تسخیر اجنه و جنیان,روش مطیع کردن جن,دعای کمک گرفتن از جن,کمک خواستن از جن,استاد راهنما برای تسخیر جن,استاد قوی برای احضار جن

بهترین روش چله نشینی جن برای تسخیر جن و احضار جن تضمینی

آیا امروزه می توان جن را تسخــیر کرد ؟

تسخیر جن از قدیم الایام مرسوم بوده و اکنون نیز می توان جن را به تسخیر درآورد. انسان اشرف مخلوقات است و می تواند تمام موجودات را تسخیر نماید « وَلَقَدکَرَّمْنا بَنی آدَمَ حَمَلْناهُم فِی الْبَرِّ وَ البَحْرِ»(سوره اسرا آیه ۷۰)

تاج کرامت بر سر انسان نهادند . انسان در مکتب پیامبران الهی موجودی است بلند پایه و رفیع ، مقامش برتر و بالاتر از تمام موالید جهان مادی است . انسان موجودی است که توان داردجهان را مسخر خودش سازد و فرشتـگان را در خدمت خویش در آورد و هم می تواند به اسفل السّافلین سقـوط کند . مقام انسان مقام جمع الجمع است . وجود مظهریت اسم الله و خلیفه الله است. پس مقامش از ملائک برتر است ، بخاطر این که اسماء را تعلیم دیده و مسجود همه ی فرشتگان قرار گرفته است. کسی که در این وادی قدم میگذارد تمام کارهایش باید خداگونه باشد و در راه خیر قدم بردارد . باید ریاضت کامل بکشد .

ریاضت و چله نشینی از نوع عالی و سافل کدام است ؟

عالی آن مربوط به فرشتگان و ملائکه و عوالم بالاتر می باشد . باید در الهیات و عرفان اندیشه بالایی داشت که شامل روزه سکوت و روزه گرفتن کامل و دائم الوضوء بودن می باشد .ذکرهای مخصوص ، داشتن توسل به چهارده معصوم (ع) ، گریه کردن از ترس خدا ، چله های مخصوص و … و از همه نظر زیر نظر استادی بزرگ باشدکه حداقل از نظر فقهی مطلع باشد و از آن استفاده کامل را ببرد.

در نوع سافل هم باید پرهیز از حیوانی نمائید ، نماز قضا در مدت حداقل چهل روز قبل از ریاضت نداشته باشید و علاوه بر آن ذکرهایی است که استاد به شما می دهد که این نوع سافل شامل موجوداتی مثل جن و پری و غیره می شود . دستورات را باید کامل رعایت کنید . خودسرانه در این وادی نباید قدم بردارید .

مثلا ما کتابی داریم درباره ی جن که در کتاب گفته شده فلان ذکر را بخوانیم جن های زیادی را تسخیر می کنیم ، نه این طور نیست ، باید تجربه ی این کار راداشته باشیم .

خب اگر همه بخواهند از روی کتاب به این فیض دست بیابند همه برای خودشان استادی بودند . البته استثنائاتی هم وجود دارد که افرادی بدون استاد به علوم دست یافته اند باز این برای خودش نکاتی دارد که آن را خداوند و معصومین به آن افراد عنایت کرده اند .

چله نشینی هم برای تقویت روح و هم برای تسخیر و احضار است که این هم بدون استاد نمی شود و باید ذکرهای خاصی را بگوئیم و برای داشتن موکل باید چله نشینی نمود .

چگونه می توان موکــل داشت ؟

اول باید خودتان را درست کنید. گناه نکرده باشید. واجبات و مستحبات را به خوبی انجام دهید . قرض نداشته باشید در واقع به کسی بدهکار نباشید . باید طوری که گفته شد به چله نشست . روزها روزه بگیرید و نسبت به عبادت جدی باشید . پرهیز از جمادی و شمسی کنید . ترک حیوانی داشته باشید و بازمیگویم بدون استاد نمی شود.

تســخیر و شرایط آن را بگوئید ؟

همان طور که قبلا گفتم انسان می تواند تمام موالید جهان هستی را تسخیر کند . شرایطی که می توان نام برد ، اول باید مکانی که در آن مشغول عبادت است آن مکان غصبی نباشد بعضی به آن توجهی ندارند ، لباس مناسب، بخورات، روز ، هفته ، ماه و سال ، ولی بیشتر به اعمال آن شخص ارتباط دارد هرچه عبادت و اعمال شخصی برای خدا با حضور قلب و توجه باشد زودتر به هدفش می رسد و موجودی را که می خواهد مسخر خود سازد از راه درست آن استفاده کند نه از راه شیطانی .

در واقع تسخیر یعنی مسخر کردن کسی و به اختیار خود در آوردن او تا کارهایی را که به مسخر شده محول می شود دستورات را اطاعت کرده و سرپیچی نکند و بازهم به کردار ، رفتار و اعمال خود شخص ارتباط دارد .

اگر در تســخیر احیانا موجودی شیــطانی حضور یابد چه باید کرد ؟ و آیا موجود شیـــطانی را از غیر آن می توان تشخیص داد ؟

در تسخیر مهم نیت انسان است. اگر نیت درست نباشد با شیاطین پیش می روید؛ ولی اگر نیت درست باشد به هیچ عنوان شیاطین نمی توانند حضور یابند . نام خدا را به زبان می آورید با هر بار گفتن نام خداوند و خواندن قرآن و دیگر ذکرها شیاطین دورتر و دورتر می شوند و هرکه را استادی نباشد شیطان رهبر او خواهد بود . « مَن لَم یَکُن لَهُ اُستَاذٌ فَاِمَامُهُ الشَّیطَان » می توانیم بگوییم دشمنان انسان چهار چیز هستند : ابلیس (شیطان ) ، دنیا ، هوی و هوس و نفس امّاره . انسان دو دشمن بزرگ دارد : یکی « بیرونی » که شیطان نام دارد و دیگری « درونی » که آن هم غفلت و اشتباه خود انسان است .

انسان شناسان می گویند : انسان دارای روح بزرگی است که می تواند تا بی نهایت گسترده شود و تا بی نهایت به اعماق جهان نفوذ کند . شناخت این مسائل بدون داشتن مرشدی کامل و استادی وارسته البته امکان ناپذیر است باید دقیق و حساس بود که مبادا شیطان در لباس مبدل فریبمان دهد . به گفته ی مولوی دیده ای باید باشدشه شناس تا شاه را در هر لباس بشناسد و نه در لباس واحد و غیره . پس باید دست به عصا بود که می گویند :

ای بسا که ابلیس آدم روی هست

پس به هر دستی نشاید داد دست

برای دفع شیاطین همراه داشتن قرآن ، تربت کربلا ، خواندن سوره هایی که با « قل » شروع می شود ، خواندن سوره « یس » مفید است از « بخورات » استفاده کردن و فضا را خوشبو کردن نیز شیاطین دور می شوند و قبل از این ها باید خود را در حصار کامل قرار دهد .

درباره ی مندل با چوب « انار » « خرما » و « بید مجنون » توضیحی بدهید و آیا این ها در احضارات و تسخیرات مفید می باشند ؟

گفته شده با خوردن یک دانه انار شیطان تا چهل روز از ما دور می شود و چوب انار فقط برای حصار کردن مفید است به جای میخ آهنی می توان از چوب خرما و انار و بید مجنون استفاده کرد . انار بخاطر بهشتی بودن آن شیطان نفوذ نمی کند . خرما هم چون مولا علی (ع) در پای آن ذکر گفته است و بید مجنون به خاطر این است که هر جنی حاضر شود خواه ناخواه با خود سنگینی و لرزش دارد که روی انسان تأثیر می گذارد و این لرزش و سنگینی را بید مجنون دفع می کند .

در مورد بخــوراتی که در تســـخیر استفاده می شود و دیگر شرایط آن توضیحی بدهید

برای هر ذکری که می خوانیم بخورات خودش لازم است . مثلا برای احضار جن بخوراتی از قبیل : عود خام ، عود ، اسپند ، کندر ، سنبله . باز هر کدام از این مواردی که گفته شد باید با ذکر پیش برویم ودر جای خاص که می خوانیم از این بخورات استفاده کنیم یعنی هر قسمت از ذکر بخور مخصوص را می طلبد.

ارتباط با ملک چگونه و چه شرایطی دارد

ارتباط با ملک یعنی ارتباط با عالم بالا . یعنی چیزی بسیار فراتر از جن . دوره ی ریاضت آن پیشرفته تر و سنگین تر است . مکان، غصبی و از راه حرام بدست نیامده باشد . لباس باید از اجزای حیوان که شامل پیراهن ، کلاه ، کمربند و کفش و حتی دکمه لباس و نخ آن است، نباشد . . لباس باید سفید باشد . این ها را که گفتم برای هر احضاری لازم است ولی برای احضار ملک نوع و رنگ لباس مشخص باشد . این اعمال در بیابان و در خانه ای دور از شهر انجام دهد که مجرب است .

آیا ســحر و جــادو امروزه و در عصر کنونی وجود دارد ؟ یا اینکه این علوم متروک شده است ؟

سحر و جادو متروک نشده ولی افراد امروزه نمی توانند از آن استفاده نمایند؛ زیرا شرایط ریاضت را نمی دانند . کتابی در دست گرفته اند و ادعا می کنند.خب کتاب مجمع الدعوات را به بچه کلاس اول راهنمایی بدهید از روی آن می نویسد ولی نمی داند دچار چه مشکل بزرگی می شود . امروزه با این روش بعضی، مردم را به اهل فن که متخصص اند بدبین و بی اعتماد می کنند . مدعیان دروغین به چیزی جز اخاذی از مردم فکر نمی کنند . سحر و جادو و علوم مرتبط با آن وجود دارد ولی مدعیان دروغین هم در این زمینه بسیارند .

آیا واقعا ســحر را می توان باطل کرد ؟ چرا برخی سحرشان باطل نمی شود ؟

اگر کسی به خواندن سوره ی مبارکه « آل عمران » مداومت نماید به هیچ سحری مبتلا نمی شود و کارگشاست.خواندن سوره ی حمد روی آب و گلاب ۷۱ مرتبه و ریختن آن در چهار گوشه ی اتاق و آشامیدن یک قاشق از آن مبطل سحر است. در واقع سحر و جادو نحوست و رفت و آمد شیاطین را در بردارد که هر جا شیطان قدم بگذارد بستگی ایجاد می کند و با این روش بستگی ها و سحر ها باطل می شود . روش های نوشتن ادعیه هم وجود دارد که آن را باید متخصصین این فن تشخیص دهند .بعضی هم به سادگی از کنار برخی مسائل عبور می کنند اهمیتی به آن نمی دهند که متأسفانه هر روز دچار مشکل شده و به قولی بد می آورند .

آیا هر کسی شرایط نوشتن ادعیه را دارد ؟

خیر هر کسی شرایطش را ندارد . اول از همه باید از محرمات پرهیز نماید. خود زنی نکرده باشد یا به قولی به بدن خود آسیبی نرسانده باشد . دعا نوشتن آداب خاصی دارد. باید هر دعایی را با جوهر مخصوص نوشت. باید هر چهار عنصر یعنی طالع آب ، خاک ، باد و آتش مشخص شود و سمت و محل نوشتن هم باید رعایت شود مثلا دعایی داریم که باید به جانب مشرق نوشته شود یا مغرب و از این قبیل . نوشتن ادعیه و دعا اجازه لازم دارد و اگر بدون اجازه نوشته شودبستگی در کارش پیدا می شود و فرد دچار مشکل و مورد اذیت و آزار اجنه قرار می گیرد . در نوشتن دعا قلم آن نیز باید مشخص شود که با چه قلمی نوشته شود.دعا بایستی روی طلا ، نقره ، مس ، هفت جوش ، چوب ، سنگ ، پوست و کاغذ مخصوص نوشته شود . بعضی از ادعیه باید با انگشت سبابه و آب نوشته شود .

آیا بخت بستگی دختران و پسران نوعی سـحـر و جـادوسـت ؟

پاسخ : باید نکاتی رعایت شود از حوله حمام یکدیگر استفاده نشود . از شانه سر یکدیگر نیز استفاده نکنند و به موقع ناخن را کوتاه کنند .(منظور از به موقع یعنی روزهای دو شنبه و پنج شنبه و جمعه می باشد.و بعد از کوتاه کردن ناخن ها را در خاک دفن کنید) موهای اضافی بدن باید گرفته شود بعضی از بستگی ها را مردم به آن می گویند سحر و جادو افتاده است که در واقع این طور نیست ولی ما صبر وحوصله ی چندانی نداریم و زود تصمیم می گیریم .ولی مسئله ی بستگی دختر و پسر از روی سحر وجادو وجود دارد که آن را متخصصین تشخیص می دهند و با دستوراتی که گفتم و با رعایت کردن آن مشکل حل خواهد شد .

آیا از طریق جن می توان همه ی بیماری ها را درمان کرد ؟

اگر بگویم همه ی بیماری ها را می توان درمان کرد درست نگفته ام. بعضی بیماری ها را می توان از این طریق درمان کرد. بیماری های مادر زادی و از این قبیل موارد را نمی شود درمان کرد مگر آنکه دست توسل به دامان ائمه (ع) زد تا شفا حاصل شود .

آیا سنگ درمانی وجود دارد ؟ و با آن می توان بیماری ها را مداوا نمود ؟

بله سنگ درمانی وجود دارد مثلا سنگ هایی مثل درّ کوهی و اونیکس که با آن می توان قاعدگی زنان را تنظیم نمود . سنگ هایی مثل فیروزه ، عقیق یمانی ، حدید، یاقوت ، زمرد ، زبرجد ، توپاز، الماس ، کریستال و … هر کدام درمان خاص خودش را دارد و می توان با کانی ها برخی از بیماریها را درمان نمود .

هر فردی مطابق با طالع و تاریخ تولد خودش سنگ ویژه دارد .

برای احضارات و تسخیرات نیز سنگ هایی مورد استفاده قرار میگیرد حتی گفته شده عقیق یمانی همراه میت باشد از عذاب نجات پیدا می کند .

در مورد سنگ ها در بعضی از احادیث و روایات نیز سخن به میان آمده است و متأسفانه بشر قدر بعضی سنگ ها و راه استفاده از آن ها را نمی داند . توصیه می شود در خصوص سنگ ها و کانی ها مطالعه دقیق و بیشتر انجام دهند .

توضیحاتی در مورد ریاضت جهت تسخیر موکل رحمانی

اولاً این رو بگم که تسخیر موکل رحمانی خیلی سخته برعکس تسخیر موکل شیطانی که راحته و به خاطر همین راحت بودنش هست که اکثر کسانی که وارد علوم غریبه میشن راه شیطانی را انتخاب میکنند چون زود به هدفشون میرسن ولی این رو باید بگم که در این مسیر تسخیر موکل شیطانی عاقبتش نابودی است و عاقبت بخیری در این مسیر نیست.

این مطالبی که میگم جزو اسرار است که کسی فاش نمی کنه من هم آن قسمت از مواردی که قابل گفتن هست رو براتون می نویسم. پس از بیان جزئیات معذورم.

تسخیر موکل به این صورته که کسی که وارد علوم غریبه میشه تا چندین سال باید زیر نظر استاد آموزش های لازم رو ببینه.

این طور نیست که به محض اینکه وارد این علم شدی بتونی وارد ریاضت برای تسخیر موکل بشی .بعد از چندین سال آموزش و اینکه استاد شاگرد خودش را بررسی می کنه که آیا ایشان توانایی تسخیر موکل را داره یا نه.

خیلیا هستن که دو سه سال زیر نظر استاد آموزش میبینن و تازه بعد از دو سه سال ،استاد بهش میگه شما مال این کار نیستی برو دنبال زندگیت .و جالبه بدونید که دیگه هیچ استادی این شخص رو دیگه به شاگردی نخواهد پذیرفت .

( البته اساتید برحق و صاحب علم)

شخصی که قصد تسخیر موکل رو داره باید در مکانی که هیچ رفت آمدی در آن نیست و در اتاقی تاریک بشینه و کم بخوره و کم بخوابه و اذکار و ادعیه ای که استادش بهش داده رو مدام باید پشت سر هم بخونه حتی یک لحظه هم نباید وقفه بیفته .

روزها باید روزه بگیره و با غذای کم افطار کنه و شب ها فقط چند ساعت بخوابه و شب زنده داری کنه .

حالا شما فرض کنید تا چهل روز در یک اتاق نشستی روی زانو و سرت پایین و مدام داری یک ذکر یا دعایی رو پشت سر هم می خونی حالا در این چهل روز چه اتفاقی میفته؟

معمولا روزهای نخست اتفاقی نمیوفته

بعد از اون تقریباً هر روز یک اتفاق تازه برات میفته و هر چی جلوتر میریم اتفاق هایی که میفته شدید تر ترسناک تر و وسوسه برانگیز تر است و علتش هم اینه که موجوداتی که میان سراغت، تصمیم دارن تو را از ادامه راه منصرف کنند به خاطر اینکه کارهای عجیب و غریبی می کنند .

معمولاً اولش سعی می کنند تو رو بترسونن وقتی که این کارشون نتیجه نداد شروع می کنن به تهدید کردن.

اگر ادامه بدی و ببینن تهدیدشون هم نتیجه نداد شروع می‌کنن به وسوسه کردن و اگر همه این مراحل رو بدرستی طی کنی موفق به تسخیر میشی.

چند نمونه از وسوسه های این گروه رو براتون میگم .

مثلاً شب دو زانو نشستی و داری ذکر می گی یهو یک عده ای از زن های به شدت زیبا و نیمه برهنه وارد اتاق جلوی تو ظاهر میشن و جلوی تو شروع می کنند به نمایش اندام خود و کارهایی که از گفتنش شرم دارم.

اگر حتی یک لحظه سست بشی کارت تمامه و ریاضتت خراب میشه و باید انصراف رو بخونی و با سرشکستگی خارج بشی.

این رو هم اضافه کنم خیلی ها بودند که در این چله ها جان خودشان را از دست دادند یا دچار سکته و یکسری آسیب های روحی و جسمی شدن.

در هر صورت این زن ها سعی می کنن که تو رو وسوسه کنن از طریق شهوت کافیست که تو سرت را بالا کنی و این زن ها را تماشا کنی کاری که باید بکنید اینه که سرت باید پایین باشه و اصلا توجهی به اونها نکنی بی احترامی هم نباید بکنی فقط نباید توجه کنی طبیعتا از گوشه چشم آنها را می بینی و می فهمی که اونا دارن چیکار میکنن ولی نباید سرت رو بلند کنی و به آنها نگاه کنی.

اگر نگاه کنی احتمال وسوسه شدن و برانگیخته شدن شهوتت به شدت زیاده است .

جالبه بدونید این زنها به شکلی ظاهر میشن که شما دوست دارید و می‌پسندید.مثلا اگه شما زن کمر باریک و سفید دوست داشته باشید این زنها دقیقا همینطوری خواهند بود.

این زنها از همه لحاظ زیبا و بی نقص هستند و حرکاتی که میکنن بشدت شهوت برانگیزه .بخاطر اینکه اساتید وقتی به شاگردشان اجازه تسخیر موکل میدن تا چندین ماه هر روز با شاگردشون صحبت میکنن و بایدها و نبایدها رو آموزش و تاکید میکنن.

مثلا میگن که در روز بیست و دوم عده زن وارد اتاق خواهند شد و جلوی تو ظاهر خواهد شد و فلان کار را خواهند کرد که اصلاً نباید سرت را بلند کنی و اصلا نباید با آنها حرف بزنید و فلان و فلان ……

یکی از شب های دیگر چند نفر جلوی تو ظاهر میشن که هر کدوم یک سینی پر از سکه های طلا در دست دارند به تو میگن ای بنده ی خدا تو از مال دنیا چه میخواهی ؟آیا آن قدر ثروت می خواهی که بی نیاز از مال دنیا باشی؟ بیا این سکه های طلا رو بردار مال تو به شرطی که دیگه چله را ادامه ندی اگر زن میخواهی زیباترین زنان را در اختیار تو میگذاریم که همیشه در اختیار تو باشد و هر کاری که بخواهی برای تو انجام دهند زنی که زیبایی اش در بین انسانها موجود نباشد.

مثلا نمونه هایی از کارهایی که انجام میدن برای اینکه تو رو بترسونن.

به عنوان مثال

یک شب در حالی که سرت پایینه و داری دعا میخونی سقف اتاقی که داخلش نشستی باز میشه و مار های بسیار بزرگ از سقف آویزون میشن و میان پایین و دورت میچرخن و فش فش میکنن. نباید سرت رو بلند کنی و نگاهشون کنی چون بشدت قیافه های ترسناکی دارن و اگه نگاهشون کنی احتمال غلبه شدن ترس در شما بسیار زیاده .

یا مثلاً دیوار روبرویت شکافته میشه و چندتا حیوان درنده مثل ببر و پلنگ و شیر وارد اتاق میشن و دور تو میچرخند و مدام صدا از خودشون در میارن تا تو رو بترسونن.

البته اینو بگم وقتی که در حال ریاضت هستیم در آن مکان وقتی میشینیم دور خودمون رو حصار مندل می کشیم.

این موجودات هرگز وارد مندل نمیشن هر کاری بکنن از بیرون خط مندل هست و اگر تو بترسی و پای خودت رو از مندل بیرون بذاری آسیب حتمیه.

حالا شما تصور کن تک و تنها در یک اتاق تاریک نشسته یهو سقف شکافته میشه و ۴۰ تا مار میان پایین کاری که باید بکنید اینه که توجه نکنی و سرت پایین باشه و دعات رو بخونی خب با این تفاسیر که عرض کردم این نوع ریاضت رو از خودتون میبینید؟

شما اگه جایی نشسته باشین تو روشنایی و کسی هم اطرافتون باشه یه دونه سوسک از زیر پاتون رد بشه ده بار می پرید بالا و فرار می کنید حالا شما تصور کنید با این اتفاقات تو حتی نباید سرت را بلند کنی و هرگز نباید پات رو از مندل بیرون بزاری وگرنه جانت را از دست میدی.

اینقدر باید آدم محکمی باشی که در برابر وسوسه های آنها گول نخوری بعضی‌ها یک اسکناس هزار تومانی توی خیابون میبینن هزارتا نقشه می ریزند که چه جوری از روی زمین برش دارند حالا حساب کن سه تا چهار تا سینی پر از سکه های طلا بیان جلوت بذارن بگن بردار و برو یا بعضی ها صبح تا شب دنبال ناموس مردم هستن .

تصور کن چند تا زن زیبا رو و خوش هیکل و به شدت سفید و نورانی جلوت ظاهر بشن و بگن ما در اختیار تو هستیم بیا با هم همبستر بشیم‌.

واقعا آدم باید اینقدر محکم قرص باشه تا بتونه این ریاضت رو به آخر برسونه.

حالا از آخرش براتون بگم وقتی که سی و نه شب و روز را پشت سر گذاشتی روز چهلم یکی از موکلین بزرگ بر تو ظاهر میشه وقتی وارد شد باید بایستی سلام میکنه و تو باید جواب سلامش رو بدی و در کمال ادب با آن گفتگو کنی تمام متن گفت و گو از قبل توسط استاد نوشته و در اختیار تو قرار میگیره و دقیقا همینطور که استاد گفته باید با اون حرف بزنی.

در اینجا آن موکل یکسری شرط و شروط برای تو میذاره و اگر تو از عهده آن کارها بر نیایی نباید قبول کنی اگر قبول نکنی این تهدید میکنه که من میرم که البته این کارو نمیکنه.

بنابراین اگر از عهده شرط ها بر نیامدی باید بهش بگی که یک شرط دیگه بذار مثلاً شاید از تو بخواد که هیچوقت نباید ازدواج کنی. اگه از خودت نمی‌بینی باید این شرط رو رد کنی و یه چیز دیگه بخوای .

نباید شروطی که احتمال میدی که نتونی انجام بدی رو قبول کنیی .چون اگر شروط را قبول بکنی و بعد اون کاری که نباید انجام بدی را انجام بدی ، در بهترین حالت موکل خودت رو از دست میدی و همه زحماتت به باد خواهد رفت.

خلاصه اون چند شروط میذاره و توهم شروطی برای اون قرار میدی مثلا در فلان کارها باید مرا یاری کنی. (توجه داشته باشید که از موکلین رحمانی به هیچ وجه نباید کارهای بد و ناشایست بخواهی .)

یا مثلا وقتی صدایت میزنم باید حاضر بشی .

موکل یک اسم یا ذکری خاص به شما میده و میگه هر موقع خواستی من ظاهر بشم این ذکر یا اسم را به فلان تعداد بگو و من بر تو ظاهر خواهم شد.

این مرحله دقیقا عین قرارداد دو طرفه است که با هم به توافق می رسید و از این به بعد تو برای آن موکل کار های خواهی کرد و در عوض اون هم برای تو.

البته بستگی به نوع موکل داره .مثلا بعضیا یک انگشتر و بعضیا یک تکه سنگ مخصوص یا چیزای دیگه به عنوان نشانه به تو خواهند داد . به این انگشتر یا سنگ میگن انگشتر موکل دار .شاید قرارداد به این صورت باشه که هر موقع بخوای موکل رو حاضر کنی باید سه دور انگشتر رو در دستت بچرخونی و فلان ذکر یا اسم رو به تعدادی خاص بگویی تا موکل حاضر بشه .

نکته مهم :

این نکته رو هم بگم چون ظاهر شدن موکلین بر انسان کار سخت و انرژی بر برای موکلین هست شاید بگه که من بر تو ظاهر نخواهم شد . وقتی صدام کنی حاضر میشم و صداتو می‌شنوم و تو منو نخواهی دید ولی صداتو می‌شنوم و دستور رو انجام خواهم داد ……

دوستان عزیز ، تسخیر موکل کار بشدت سختی هست و کار هر کسی نیست . شاید در هر یک میلیون نفر ، یک نفر بتونه در این راه موفق بشه .باید انسان عجیب و غریبی باشی و واقعا مثل کوه باشی و واقعا قید دنیا و مادیات و جمیع شهوات رو زده باشی و زیر نظر استاد برحق باشی و سال ها آموزش ببینی و ریاضت کشیده باشی تا به مرحله تسخیر موکل برسی .

من هشت ساله زیر نظر دو استاد هستم و با اینکه به گفته ی اساتیدم خیلی استعداد دارم و مراحل رو از بقیه شاگردها زودتر طی کردم ، هنوز هم استادم اجازه تسخیر به من نداده .

قابل توجه کسانیکه نمیدونن علوم غریبه چی هست ولی پیام میدن که میخوایم موکل تسخیر کنیم منو راهنمایی کنید!!!!

سخن پایانی هم اینکه

موکل رحمانی با تسخیر موکل شیطانی خیلی متفاوته.تسخیر موکلین شیطانی بشدت راحته ولی باید قید خدا و پیغمبر و آخرت رو بزنی و وقتی وارد این مسیر شدی دیگه راه توبه و بازگشت بسته است و تقریبا صددرصد در حالت کفر خواهی مرد .

و من الله التوفیق

*************

چله نشینی و تسخیر اجنه و موکل گرفتن:

ابتدا باید یک استاد راهنما داشته باشید. چندین سال در پیش استاد خدمت کنی و پس از تایید و بررسی استاد و راهنمایی های لازم او به شما وقت و زمان را میگوید. زمانی را که استاد برای شما مشخص می کند بر طبق اخلاق و رفتار و همچنین بررسی حالات روحی شما است. اینکه شما شخصی آرام و متین هستید و هدف از گرفتن موکل، کمک کردن به سایر انسان ها باشد.

در صورتی که شما اخلاق بد و همچنین رفتار های ناشایست داشته باشید، استاد راهنما عذر شما را خواسته و هیچ راهنمایی شامل حال شما نمی شود. در هنگام چله نشینی یک از مهمترین مباحثی که به آن پرداخته می شود مبحث روحی شما است. اینکه شما شخصی ارام، جسور و شجاع هستید یا شخصی هستید که صرفا شیطان صفت و دنبال کارهای شیطانی هستید.

برای چله نشستن همانطور که از نامش پیداست، شما باید 40 شبانه روز در یک اتاق حضور داشته باشید. در این مدت کم غذا بخورید، کم یا اصلا حرف نزنید، کم بخوابید. روزها را به روزه گرفتن و ذکر خواندن و شب ها را به شب زنده داری بگذرانید. در این بین ممکن است اجنه و موکلین برای آزمایش روحیه و اهداف شما تست های سختی از شما بگیرند. از ترساندن تا وسوسه و هزار ازمایش دیگر.

آیا هنگام چله نشستن اجنه را می بینیم؟

هنگامی که به چله نشینی روی می آورید، استاد راهنما اوراد و اذکاری را برای شما اماده می کند و شما وظیفه دارید مکررا آن ها را بخوانید. این اذکار باعث پاکی روح و همچنین افزایش ادراک و بصیرت شما می شود. با خواندن اذکار که برای جذب موکل انجام میشود، اجنه برای ترساندن شما حاضر می شوند. چند نمونه از روش هایی که امکان دارد برای شما پیش بیاید را بازگو می کنیم.

زمانی که مشغول خواندن اذکار هستید، در یک آن لحظه امکان دارد سقف اتاق بکلی باز شود و انواع حیوانات به سمت شما حمله ور شوند. باید در نظر داشته باشید هیچکس به شما آسیبی نمی رساند و این آزمایش ها صرفا جهت بررسی قدرت روحی روانی شما است. اگر چنانچه از ترس حیوانات چله را ترک کنید امکان مرگ شما وجود دارد.

گاها گفته می شود که هنگام چله بری، اجنه به چشم شما زنان و دخترانی مطابق میلتان را برایتان حاضر می کنند. آنها چنان زیا و خوش صورت هستند که تابحال هیچ چشمی به آنها نخورده است. هدف موکلین از این آزمایش وسوسه و برانگیختن شهوت شما هست.

چنانچه در یک لحظه شهوت بر شما غلبه کند و به فکر سکس کردن با دختران بیافتید، شما در آزمون شکست خورده اید.

همچنین اجنه و موکلین با روش تهدید و تشر به سراغتان می آیند.

بدینصورت که یکی از بهترین کسانی را که دوست دارید جلوی رویتان حاضر میکنند و به شما میگویند اذکار و اوراد را ترک کن وگرنه او را از بین می برند یا شما را از بین می برند.

چنانچه گول حرف ها و تهدید های انان را بخورید شما در چله نشینی شکست میخورید.

همانطور که گفته شد، چله بری یا چله نشینی برای تسخیر موکل کاری بسیار سخت بوده که حتما باید زیر نظر استاد راهنما و پیر انجام شود

استاد باید کسی باشد که درک و علم دنیای متافیزیک و علوم غریبه را داشته باشد تا بتواند شاگردانی بپذیرد و انان را راهنمایی کند.

بعضی افراد شیاد هستند که خود را بجای استاد جا زده و از افراد کلاهبرداری میکنند.

باید انتخاب استاد اگانه بوده و کسی را انتخاب کنید که شخصا به او عقیده دارید.

احضار موکل سوره یس,تسخیر موکل سوره یاسین,احضار موکل سوره یاسین,تسخیر موکل سوره فیل,احضار موکل سوره فیل,تسخیر موکلین قرآنی,تسخیر موکلین سوره یس,تسخیر موکلین سوره یاسین,تسخیر موکل علوی,تسخیر موکل چیست,تسخیر موکل نی نی سایت,تسخیر موکلان و حاضرات,تسخیر موکل ثروت,چله نشینی,چله نشینی چیست,چله نشینی با متن عربی,چله نشینی سوره یاسین,چله نشینی موکل,چله نشینی برای طی الارض,چله نشینی برای گرفتن حاجت,چله نشینی سوره توحید,چله نشینی ذکر یونسیه,چله نشینی دراویش,چله نشيني چيست,چله نشینی جن چیست,ذکر چله نشینی چیست,اداب چله نشینی چیست,فلسفه چله نشینی چیست,چله نشینی برای چیست,معنی چله نشین چیست,منظور از چله نشینی چیست,چله نشین چیست,چله نشینی با متن عربی راه اندیشه,چله نشینی با متن عربی میثم فلاح,خرید کتاب چله نشینی با متن عربی,نمونه کتاب چله نشینی با متن عربی,پی دی اف کتاب چله نشینی با متن عربی,چله نشینی سوره یاسین برای ازدواج,چله نشینی با سوره یاسین,چله نشینی سوره یس,طریقه چله نشینی سوره یاسین,چله نشینی برای موکل,اداب چله نشینی موکل,چله نشینی برای موکل گرفتن,چله نشینی برای تسخیر موکل,چله نشینی و احضار موکل,چله نشینی برای دیدن موکل,چله نشینی شنیداری برای موکل گرفتن,چله نشینی برای گرفتن حاجت نی نی سایت,چله نشینی سوره حمد,چله نشینی دراویش گنابادی,چله نشینی دراویش کردستان,مراسم چله نشینی دراویش,اداب چله نشینی دراویش

برگرفته از سایت ملکوتی ها

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

2 نظرات
  1. طیبه می گوید

    سلام. باتشکر از مطالب کامل و جامعتون. خیلی استفاده کردم. من مدتیه احضار میکنم ولی استادی ندارم و بارها سعی کردم فکرشو از سرم بیرون کنم، ولی بشدت علاقمندم که تو این کارها پیشرفت کنم و دعاگوتون هستم. درپناه حق. یاعلی

  2. کامی می گوید

    خووووووب بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.