تعبیر خواب مرده و زنده شدن مرده و صحبت کردن و آمیزش با مرده در خواب

کاملترین تعبیر خواب مرده و بوسیدن مرده و غذا دادن به مرده در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com تعبیر خواب مرده و زنده شدن مرده و صحبت کردن و آمیزش با مرده در خواب را قرار دادیم . اگر به دنبال تعبیر و تفسیر خواب دیدن مرده و حرف زدن با شخخص مرده و دیدن مرده در خواب و رویا و دردن پدر و مادر و برادر و خواهر مرده و رابطه جنسی با مرده و بوسیدن فرد مرده و غذا دادن به مرده هستید این مطلب از سایت دعا 786 را حتما بخوانید …

تعبیر خواب مرده زنده شده,تعبیر خواب مرده دیدن,تعبیر خواب مرده در قبر,تعبیر خواب مرده خوشحال,تعبیر خواب مرده چیزی بدهد,تعبیر خواب مرده پول بدهد,تعبیر خواب مرده اب بخواهد,تعبیر خواب مرده ابن سیرین,تعبیر خواب شخص مرده زنده شده,تعبیر خواب شخص مرده در بیمارستان,تعبیر خواب شخص مرده پول بدهد,تعبیر خواب شخص مرده که دوباره بمیرد,تعبیر خواب شخص مرده در دریا,تعبیر خواب شخص مرده با لباس سیاه,تعبیر خواب فرد مرده که گریه میکند,تعبیر خواب فرد مرده چیزی بدهد,تعبیر خواب پدر مرده ناراحت,تعبیر خواب پدر مرده در زندان,تعبیر خواب پدر مرده عصبانی,تعبیر خواب پدر مرده خوشحال,تعبیر خواب پدر مرده در بیمارستان,تعبیر خواب پدر مرده که مریض است,تعبیر خواب پدر مرده مریض,تعبیر خواب پدر مرده برهنه,تعبیر خواب مادر مرده مریض,تعبیر خواب مادر مرده دوباره بمیرد,تعبیر خواب مادر مرده برهنه چیست,تعبیر خواب مادر مرده ناراحت,تعبیر خواب مادر مرده خوشحال,تعبیر خواب مادر مرده که ناراحت است,تعبیر خواب مادر مرده ای که ناراحت است,تعبیر خواب مادر مرده در بیمارستان

تعبیر خواب مرده و زنده شدن مرده و صحبت کردن و آمیزش با مرده در خواب

تعبیر خواب رابطه جنسی با مرده,تعبیر خواب بوسیدن فرد مرده,تعبیر خواب حرف زدن با مرده,تعبیر خواب خوابیدن با مرده,تعبیر خواب دیدن پدر و مادر مرده,تعبیر خواب برادر و خواهر مرده,تعبیر خواب غذا دادن به مرده,تعبیر خواب دیدن فامیل و دوست و آشنایان مرده,معنی و مفهوم دیدن شخص مرده در خواب

تعبیر خواب مرده و زنده شدن مرده و صحبت کردن و آمیزش با مرده در خواب

تعبیر خواب مرده

یوسف نبی علیه السلام درباره تعبیر خواب می گوید:

دیدن صحبت با مردگان نیکو باشد دیدن سلام کردن به مرده شادی بود دیدن مرده در خواب از غم بیرون آید دیدن مرده در کنار خود زیادتی عیش بود

تعبیر خواب مرده به روایت امام جعفر صادق

اگر در خواب دید مرده او را در کنار گرفت،دلیل تندرستی بود.

اگر مرده را از اهل خود شادمانه بیند، تاویلش , به خلاف این است.

اگر دید مرده از اهل او با وی مناظره کرد یا روی از وی بگردانید،

دلیل است وصیتی که کرده بود به جای نیاورده باشد. اگر بیند که مرده خندان پیش او آمد، دلیل که کافر مرده بود.

اگر در خواب دید مرده در نماز بود، دلیل که آن مرده در دنیا استغفار بسیار کرده باشد.

معنای دیدن کفن مرده در خواب

دیدن کفن مرده درخواب بر سه وجه است.

اول: مال. دوم: ظاهرشدن مشکل. سوم: فساد دین. اگر دید مرده زنده شد و معروف بود، دلیل مال است. اگر پادشاهی این خواب بیند، دلیل که علم و حکمت آموزد و از شغلی که طمع بریده بود باز یابد.

اگر در خواب ببیند بازن مرده جماع کرد، حاجتش برآورده مى شود.

اگر در خواب ببیند با مادر یا خواهر خود که مرده اند جماع کرد، از اموال مرده جیزى به او مى رسد.

اگر در خواب ببیند که مرده اى را با شهوت بوسید، زن مى گیرد و به مرادش میرسد.

تعبیر خواب مرده به روایت محمد بن سیرین

اگر کسی مرده را در خواب دید و از او پرسید که تو مرده بود او جواب دهد که من زنده ام، دلیل که احوال مرده در آن جهان مرده در آن نیکو بود و حق از وی خشنود بود.

اگر دید جامه خود به مرده داد، دلیل غم و اندوه است.

اگر دید مدره ای قران به وی داد یا کتاب فقه، دلیل بر توفیق یافتن طاعت بود. اگر خواب بیند , مرده ای جامه می فروخت به این معنا است که از آن نوع جامه گران شود.

اگر در خواب مرده را نالان دید، دلیل که آن مرده بدکردار بوده در دنیا. اگر دید مرده از درد سر می نالید، دلیل که در دنیا با مردم تکبر کرده باشد. اگر دید مرده از درد چشم می نالید، دلیل که غیبت مردم باشد.

معنای دندان در مرده در خواب

اگر خواب دید از درد دندان می نالید، دلیل که فحش بسیار به مردم داده باشد اگر از پهلو می نالید، دلیل که با زنانِ بدکردار بوده باشد. اگر از درد شکم می نالید، دلیل که حرام خورده باشد.

اگر خواب بیند مرده جامه های نیک پوشیده بود، به این معناست که با ایمان از دنیا رفته باشد. اگر مرده را با جامه های سفید بیند، دلیل که در آخرت حال او نیکو بود.

اگر مرده را جامه های سیاه بیند به خلاف این است و جامه زرد و کبود، دلیل گناه است. اگر مرده را جامه پوشانید دلیل که اجلش نزدیک است.

حضرت دانیال درباره تعبیر خواب مرده می گوید:

اگر بیند مرده او را چیزی داد از متاع دنیا، منفعت بود از جائی که امید ندارد. اگر دید مرده چیزی , خوردنی به وی داد دلیل که روزی حلال یابد.

تعبیر خواب مرده به روایت ابراهیم کرمانی

اگر دید مرده زنده شد. دلیل که حالش نیکو بود. خاصه مرده را گشاده روی بیند. اگر زنده را مرده بیند به خلاف این است. اگر پدر مرده خود را با جامه های نیکو دید و خرم، دلیل که کارش ساخته و دولتش زیاد شود.

معنای زن مرده در خواب

اگر زن مرده خود را خواب بیند، دلیل که درویش شود. اگر پسر مرده خود را دید، دلیل که از غم برهد. اگر زنی بیند پسر مرده او زنده شد، دلیل که غایبش از سفر بازآید. اگر دید مرده را زنده کرد، دلیل که زنده رامسلمان کند.

اگر در خواب دید از پس مرده شد، اگر آن مرده مصلح بود، دلیل که راه او گزیند، اگر مفسد بود، دلیل که بیمار شود و شفا یابد.

تعبیر خواب مرده به روایت منوچهر مطیعی تهرانی :

مرده دوست و مهمان است و یدنش علتی برای ترس و وحشت در خواب نیست .

اگر در خواب مرده ای را ببینید دوستی را ملاقات می کنید یا مهمانی برای شما می رسد. ا

گر مرده را در لباس خوب و چهره بشاش ببینید هم برای بیننده خواب خوب است و هم نشان آن است , که روح مرده در آرامش به سر می برد.

اگر مرده در لباس ژنده و پاره و چهره اش عبوس و گرفته باشد خواب ما می گوید غم و ناراحتی برایمان پیش , خواهد آمد و گرفتار سختی و تنگی می شویم. اگر مرده در این حالت چیزی به شما بدهد خوب است,

ولی اگر چیزی از شما بگیرد و ببرد خوب نیست. اگر مرده شما را دعوت کند و شما همراه او بروید , خوب نیست. وقتی که یک زنده را مرده ببینیم و آن زنده آشنا باشد نشان طول عمر, و سلامت او است.

اگر در خواب ببینید کسی که مرده آمد و کنار شما نشست خوب است ولی اگر مرده شما را دعوت کرد , و نزد خود نشاند خوب نیست و اگر دست بر گردن شما افکند بدتر است.

معنای دادن لباس به مرده در خواب

اگر کسی در خواب ببیند لباس خود را به مرده می دهد خوب نیست و نشان آن است که سلامتش, به خطر می افتد و زیان می بینید و به آبرویش لطمه وارد می آید.

اگر بر عکس ببینید از مرده لباس می گیرید خوب است چرا که حرمت و عزت و احترام و آبرو, به دست می آورید.

جابر مغربی درباره تعبیر خواب مرده می گوید:

اگر خواب بیند از درد پشت می نالید، دلیل که زنان بسیار کرده باشد و با پدر و خویشان بدی کرده باشد.

برگرفته از دعا سایت

*****************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.