تفسیر نشانه شیر در گنج یابی – مفهوم علامت و نماد شیر در دفینه

کارشناسی و رمزگشایی علامت و نشانه شیر در گنج و دفینه در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعای doa786.com تفسیر نشانه شیر در گنج یابی – مفهوم علامت و نماد شیر در دفینه را قرار دادیم . کارشناسی و رمزگشایی آثار و علائم و نشانه حیوان شیر در گنج یابی و تفسیر و مفهوم نماد حکاکی شده شیر بر روی سنگ در دفینه یابی و باستان شناسی …

نشانه شیر در دفینه یابی,نشانه شیر در دفینه چیست,علائم شیر در دفینه,نشانه سر شیر در دفینه یابی,نشانه پنجه شیر در دفینه یابی,نشانه کله شیر در دفینه یابی,نشانه کله شیر در دفینه,نشانه سر شیر در دفینه

تفسیر نشانه شیر در گنج یابی - مفهوم علامت و نماد شیر در دفینه

تفسیر نشانه شیر در گنج یابی – مفهوم علامت و نماد شیر در دفینه,کارشناسی نشانه شیر در دفینه یابی,رمزگشایی علامت شیر در باستان شناسی,کارشناسی نشانه شیر در گنج یابی,معنی و مفهوم نماد شیر در دفینه,آثار و علائم و نشانه مجسمه شیر در دفینه

تفسیر نشانه شیر در گنج یابی – مفهوم علامت و نماد شیر در دفینه

این نماد و نشان از لحاظ مفهومی و تفسیری نزدیک و شباهت بهم هستند چیزیی که مشخص منطقه یک محیط باستانی و دارای ارزش و سختی خود است.
در نمادهای ترکیبی که شیر جز چیدمان نمادهای منطقه است باید نسبت بهش توجه بیشتری به سایر نمادهای اطرافش دقت کرد.
هدف استفاده از نماد شیر در دوران باستان که برای مقبره های مهم و شاهی استفاده میشد دلیل و منطق های خاص خود را داشت از جمله نماد شیر یعنی نماد قدرت ، عظمت ،بزرگی ، حاکم، وحتی پادشاه و غیره محسوب میشد و هر کس نمیتوانست از نماد شیر برای مزار های شخص خود استفاده کند چرا که همانطور که ذکر کردیم نماد شیر مختص افراد بلند مرتبه بود.
در کل نماد شیر یعنی بادیگارد یا محافظ که حفاظت از مقبره را بر عهده دارد.

نماد شیر و عقاب در گنج یابی و دفینه یابی

نماد شیر ممکن است به اشکال گوناگون دیده شود مثل در حال نشسته یا خوابیده یا ایستاده و در حال شکار و حتی ممکن است به صورت هیکل یا سردیس نیز وجود داشته باشد که هر کدام بسته به موقعیت خود تفاسیر خاص خود را در میگیرد.
نماد شیر ممکن است ایستاده باشد و شما در مسیر آن پنجه آن را مشاهده کنید که حائز اهمیت است.
نماد شیر ممکن است خوابیده یا نشسته باشد و در مسیر خود جایی که نگاه میکنید ورودی و تونل در پیش دارید.
ممکن است دو شیر باشد که به همدیگر نگاه میکنند و در روبروی یکدیگر هستند این یک قبر پادشاه یا از اقوام سلطنتی میباشد که معمولا مقبره چند طبقه ای یا تونل است که ورودی اول اتاق اصلی است جایی که درب های اتاق های داخلی قرار دارد و ورودی خانواده که یک اتاق بزرگ است راهش از همین اتاق اصلی است که درب اتاق خزانه یا هدایا هم از این اتاق خانواده گرفته شده است.

ممکن است نماد شیر در ورودی غار یا داخل غار و بزرگ باشد ودر مسیر آن یه نماد یا خراش تیغ باشد که در اینجا یک دام و تله بزرگ در پیش است.

نماد شیر محافظت از مقبره را در نزدیکی به عهده دارد.

منبع : سایت دعاگو

*************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.