دعاهای قوی و سریع برای برگشت همسر به خانه سریع الاثر

دعاهای قوی و سریع برای برگشت همسر به خانه سریع الاثر

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com دعاهایی برای برگشت همسر به خانه قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله برگشت خواهد داشت .

دعای برگشت همسر به خانه,دعای برگشت همسر از راه دور,دعای برگشت همسر به خانه,دعای برگشت همسر به زندگی,دعای برگشت همسر بعد از طلاق,دعای برگشت همسر بعد از طلاق ,دعای برگشت همسر قهر کرده,دعای برگشت همسر 

دعای برگشت همسر به خانه
 دعای برگشت همسر به خانه

دعای احضار همسر

در مواردی که بخواهید همسرتان را سریع احضار کنید می توانید از دعای احضار همسر که در مجموعه دعای برگشت همسر به خانه است استفاده کنید تا با دیوانه کردن محبوب او را خیلی سریع به سمت خود جذب کنید.

دعای احضار همسر که در زیر آمده است را بعد از نماز بخوانید.

« هَلْ أَتَى عَلَى الْإِنْسَانِ حِینٌ مِنَ الدَّهْرِ لَمْ یَکُنْ شَیْئًا مَذْکُورًا »

 

دعا برای برگشت همسر به زندگی

یکی دیگر از دعای برگشت همسر به زنش، دعای برگشت شوهر به زندگی می باشد که در زیر آمده است و بایستی آن را 40 مرتبه بخوانید تا با عاشق کردن مرد به صورت مجدد او را به زندگی زناشویی خود برگردانید.

« عَسَی اللهُ اَن یَجعَلَ بَینَکُم وَ بَینَ الَذینَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَهً وَ اللهُ قَدیرٌ وَ اللهُ غَفورٌ رَحیمٌ »

 

ذکر برای برگشت همسر به خانه

در صورتیکه همسرتان از شما فاصله گرفته است می توانید با استفاده از ذکر برای بازگشت همسر که در زیر آمده است او را به سمت خود برگردانید. ذکر برای بازگشت همسر که همان دعای برگشت همسر به زنش هم هست را هر روز 40 مرتبه زمزمه کنید تا خدواند عنایت فرماید و بازگشت معشوق کمتر از سه روز میسر گردد 

« اللّهمَ اَلِّفْ بَینی وَبَینَهُ بَینَ آدَمَ وَحَوّا کَما اَلَّفْتَ » 

 

دعای برگشت همسر از راه دور

دعای برگشت شوهر از راه دور به محض خواندن باعث می شود تا شوهرتان به سمت شما بیاید و از شما عذر خواهی کند و درخواست آشتی کردن داشته باشد.

دعای برگشت همسر از راه دور بسیار مجرب است و در کوتاه ترین زمان باعث آشتی بین شما و شوهرتان می شود. دعای برگشت شوهر از راه دور را باید هر روز یک دور تسبیح بخوانید و پس از آن ۱۲۰ مرتبه یا حى یا قیوم یا من لا اله الا انت بگویید : 

اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعه رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم أَجَعَلْتُمْ سِقَایَهَ الْحَاجِّ وَعِمَارَهَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ کَمَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْیَوْمِ الْآخِرِ وَجَاهَدَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ ۚ لَا یَسْتَوُونَ عِندَ اللَّهِ ۗ وَاللَّهُ لَا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.