دعا برای جلوگیری از طلاق و برگشت همسر به زندگی

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com دعاهایی برای جلوگیری از طلاق و برگشت همسر به خانه قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله از طلاق جلوگیری می شود .

دعای جلوگیری از طلاق قوی,دعای جلوگیری از طلاق ,دعا برای جلوگیری از طلاق پدر و مادر,دعا جلوگیری طلاق,دعای جلوگیری از طلاق از راه دور,دعا نوشتن برای جلوگیری از طلاق

دعای جلوگیری از طلاق
دعای جلوگیری از طلاق

 

دعای برگشت همسر به زندگی

اگر میان زن و شوهر کدورت پیش آمده باشد و زندگی شان را ترک کرده اند برای بازگشت همسر به زندگی سوره مبارکه والتین را تا اسفل السافلین بر قطعه نانی در وقت طلوع آفتاب یا طلوع قمر بخوانید و در اخر سوره نیز دعای زیر را بخوانید و نان را بخورید.

ثُمَّ رَدَدناک فلان زاییده فلان اسفل فلان زائیده فلان .

به جای فلان اسامی را بخوانید.

 

ابطال سحر جدایی زن و شوهر

برای باطل کردن طلسم و سحر راهها و روشهای مختلفی وجود دارد.

بهترین روش برای ابطال طلسم و سحر (مکتوب باشد یا مرشوش و یا ماکول ) استفاده از آیات قرآنی (خصوصا معوذتین) برای این امر است که در مطالب قبلی به این آیات کریمه اشاره شده است.

یکی از بهترین اذکار برای باطل کردن طلسم و سحر ، استفاده از آیه شریفه ذیل است:

 وَلَا یُفْلِحُ السَّاحِرُ حَیْثُ أَتَى

. عدد تکرار این آیه شریفه ۱۳۹۴ میباشد.

دعای مذکور در ذیل از قویترین و مجربترین حرزها جهت جلوگیری و درمان و باطل کردن طلسم است. فردی که این دعا را به همراه داشته باشد و یا حتی در منزل نگهداری کند، به اذن و اراده باریتعالی از طلسم و بسته شدن کارها مصون خواهد ماند.

 

دعای بازگشت شوهر در یک روز

 بسیار سریع و فوری عمل کرده و با عزیز شدن نزد شوهر باعث برگرداندن عشق شما در یک روز می شود. دعای بازگشت شوهر در یک روز را که در زیر آمده است ۱۰۰۰ مرتبه بخوانید تا با ایجاد حس وابستگی شوهر بتوانید وی را خیلی فوری برگردانید.

دعای منصرف شدن از طلاق :
« فَسُبْحَانَ الَّذِی بِیَدِهِ مَلَکُوتُ کُلِّ شَیْءٍ وَإِلَیْهِ تُرْجَعُونَ و لاحول و لاقوه الا بالله العلی العظیم »

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.